Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Itte vakuutuin kyllä tuosta videosta ja alkoi himottaa PS3, tuskin silti vielä ihan riittävästi. Graffat ei niinkään tehneet erityistä säväytystä, vaikka tarpeeksi hienoltahan tuo jo näytti, mutta se tuttu MGS meininki. Daemn!
:D

Pahekun kyllä tuota Great Samun harrastamaa henkilökohtaisuuksiin menevää nimittelyä. Eikö PS puolella saa kommentoida jos ei ole PSN gamertagia? Aika ahdasmielistä.
:(

-mic- sanoi:
Paheksun kyllä tuota The Great Samun harrastamaa henkilökohtaisuuksiin menevää nimittelyä. Eikö PS puolella saa kommentoida jos ei ole PSN gamertagia? Aika ahdasmielistä.
:(
Saa tietenkin, siis jos ei ole xbotti. Eikä XOn omistamisella ole mitään tekemistä xbottiuden kanssa. Pasi85 ja Kuuleri nyt vain sattuivat olemaan xbotteja. teistä en tiedä.

Heh, tuota mun viestiä ei kannata tulkita siten, että väittäisin MGS4:ää rumaksi, vaan se nyt ei näytä tuossa gameplayssa yhtä kovalta mitä siinä vanhassa trailerissa. Ruma MGS ei ole, mutta ei mikään erityisen mykistävä näin visuaaliselta kantilta katsottuna verrattuna vaikka GT 5.

MGS on sellainen pelisarja joka vaatii mielenkiintoisen ympäristön missä seikkailla, ja jotenkin tuon demonstraation ympäristö ei vakuuttanut, mutta sehän nyt on vain "pala kakkua" ja eiköhän kokoversioon tule vaihtelevia maastoja aina meikäläistä enemmän miellyttäviin sisätiloihin asti...

Sitäennen vois hakkaa tuon kolmosen läpi, joka jostain syystä on jäänyt tonne hyllyyn pölyttymään ja pelaamatta läpi. Edelliset solidit on toki hakattu useaan kertaan lävitte.

Pasi85 sanoi:
Heh, tuota mun viestiä ei kannata tulkita siten, että väittäisin MGS4:ää rumaksi, vaan se nyt ei näytä tuossa gameplayssa yhtä kovalta mitä siinä vanhassa trailerissa. Ruma MGS ei ole, mutta ei mikään erityisen mykistävä näin visuaaliselta kantilta katsottuna verrattuna vaikka GT 5.

MGS on sellainen pelisarja joka vaatii mielenkiintoisen ympäristön missä seikkailla, ja jotenkin tuon demonstraation ympäristö ei vakuuttanut, mutta sehän nyt on vain "pala kakkua" ja eiköhän kokoversioon tule vaihtelevia maastoja aina meikäläistä enemmän miellyttäviin sisätiloihin asti...

Sitäennen vois hakkaa tuon kolmosen läpi, joka jostain syystä on jäänyt tonne hyllyyn pölyttymään ja pelaamatta läpi. Edelliset solidit on toki hakattu useaan kertaan lävitte.
Muita pelejä ei saisi verrata GT5seen. Sama kuin vertaisi Killzone 2sta Crysikseen. Se on rumaa.
Eikö Kojima sanonut (tai joku muu Konamilta) että pelissä olisi joku 6 eri paikkaa joissa pelataan? Nyt joku viisaampi voisi auttaa... Kyllä se muillakin varmaan pölyttyy tuo MGS3, tosin itse olenkin pelin läpäissyt 6 kertaa joten ihan syystä saa pölyttyäkin. MGS2 on parempi kuin MGS3, mutta kyllä se kolmonenkin pitäisi läpäistä...

Pasi85 sanoi:
Heh, tuota mun viestiä ei kannata tulkita siten, että väittäisin MGS4:ää rumaksi, vaan se nyt ei näytä tuossa gameplayssa yhtä kovalta mitä siinä vanhassa trailerissa.
Tuo näyttää täsmälleen samalta, ellei jopa paremmalta (koko ajan on kuitenkin näytetty reaaliaikaista matskua ja graffat on jonkun verran parantuneet kehityksen edetessä, ruudunpäivitys erityisesti on parempi kuin aikaisemmin). :confused:

Jaaha, minun mielestäni gameplay näyttää paremmalta kuin trailerit.
Tai sitten puhutte jostain trailerista mitä en ole nähnyt..

En osaa kovin hyvin arvioida eroja, mitkä ovat parempia ja mitkä heikompia, mutta joka tapauksessa gameplay-matsku on mielestäni helvetin upeaa ja todella elävää.

Niinhän se on, että MGS2 näytti upealta siihen aikaan, mutta näyttää MGS4:kin upealta vaikka ei olekkaan enään grafiikan puolesta ykkönen. Mutta, jos pelattavuus ja tarina ovat MGS tasoa ei siinä ole paljon valittamista silloin henkilökohtaisesti.(muista pikselinviilaajista en sitten tiedä)

Ludson sanoi:
Niinhän se on, että MGS2 näytti upealta siihen aikaan, mutta näyttää MGS4:kin upealta vaikka ei olekkaan enään grafiikan puolesta ykkönen. Mutta, jos pelattavuus ja tarina ovat MGS tasoa ei siinä ole paljon valittamista silloin henkilökohtaisesti.(muista pikselinviilaajista en sitten tiedä)
Aivan, ja pelattavuus näyttää olevan paljon monipuolisempaa tässä..
Ja uudelleen peluu arvo on varmaan melko korkea, kun pelin voi vetää räiskien tai sniikkaillen, ja sitten on tietenkin kaikki muu krääsä mitä Kojima ripottelee ympäri peliä :D

Zoukka sanoi:
Ei se demonstraatio oikeasti teknisesti ole kovin ihmeellinen. Textuurit olivat melkoista puuroa...
En tiedä minkälaisella vastaanottimella tuon olet katsonut, mutta itse en todellakaan löydä mitään puuroon viittaavaa HD-demosta, päinvastoin.

Psyko sanoi:
En tiedä minkälaisella vastaanottimella tuon olet katsonut, mutta itse en todellakaan löydä mitään puuroon viittaavaa HD-demosta, päinvastoin.
Olen samaa mieltä. Minusta esim. seinien tekstuurit näyttivät pirun tarkoilta ja välillä kamera oli tosi lähellä seinää. Yleensähän tekstuurit menevat aika puuroksi läheltä katsottuna, mut kuka niitä pelin aikana kovin montaa kertaa nenä seinässä kiinni tuijottaa. Yleisestikkin kun se katto sil kiikarilla ympärille niin maisemat näytti tosi skarpilta... ja tämähän on lopullinen versio vuonna 2008 ilmestyvästä pelistä.:)

Näkemäni pelidemon perusteella melkein toivoisi, että tämä ei olisi MGS-sarjan peli. Tarkoitan, että nyt kun näyttäisi siltä, että ollaan karsittu MGS-sarjan pelaamista haittaavia tekijöitä, niin miksi enää roikottaa mukana överiksi vedettyjä sci-fi -elementtejä, kuten naurettavia jättiläisrobotteja ja absurdeja vastustajia :)

Vaahtomuovi sanoi:
Näkemäni pelidemon perusteella melkein toivoisi, että tämä ei olisi MGS-sarjan peli. Tarkoitan, että nyt kun näyttäisi siltä, että ollaan karsittu MGS-sarjan pelaamista haittaavia tekijöitä, niin miksi enää roikottaa mukana överiksi vedettyjä sci-fi -elementtejä, kuten naurettavia jättiläisrobotteja ja absurdeja vastustajia :)
Koska ne tekevät Metal Gearista Metal Gearin :)

Mä en ole ikinä tajunnu MGS-sarjaa kohtaan esitettyä kritiikkiä ylivetämisen ym. kohdalla. Siis jumalauta, jos niitä juttuja ei olisi, ei tuo olisi Metal Gear eikä pelin universumi tuntuisi niin omanlaiseltaan. Ne siis nimenomaan tekevät Metal Gearista Metal Gearin ja ovat ainakin minun kohdalla iso osa koko pelisarjan viehätystä.

FamaZ sanoi:
Tuo näyttää täsmälleen samalta, ellei jopa paremmalta (koko ajan on kuitenkin näytetty reaaliaikaista matskua ja graffat on jonkun verran parantuneet kehityksen edetessä, ruudunpäivitys erityisesti on parempi kuin aikaisemmin). :confused:

http://ps3media.ign.com/ps3/image/a...4-guns-of-the-patriots--20061007033903348.jpg

http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/651/651322/metal-gear-solid-4-20050915072838293.jpg

Alempana se ensimmäisestä MGS4-trailerista otettu kuva ja ylempänä ihka uudesta. Todellakin kehitystä on tapahtunut selvästi! :eek:

Mutta pointti ei ole pelin dissaaminen vaan se, että ensimmäinen buildi oli hiukkasen liian kunnianhimoinen. Väripaletin harmaantuminen harmittaa muutoksista eniten. Sini-turkoosi sopi peliin paljon paremmin.

". Väripaletin harmaantuminen harmittaa muutoksista eniten"
Mikä on väripaletti?

Yksi ihmetys minulla on eräästä trailerista. Muistaakseni joskus katsoin trailerin jossa Raiden silpoi miekalla Metal Gearin jalan ja sieltä tuli verta? Siis mitä helv...? Eikö Metal Gearit ole koneita vai onko joku käynyt salakavalaa vaihtamassa ne geenimuunneltuihin Gorilloihin? :o

Ludson sanoi:
Yksi ihmetys minulla on eräästä trailerista. Muistaakseni joskus katsoin trailerin jossa Raiden silpoi miekalla Metal Gearin jalan ja sieltä tuli verta? Siis mitä helv...? Eikö Metal Gearit ole koneita vai onko joku käynyt salakavalaa vaihtamassa ne geenimuunneltuihin Gorilloihin? :o

Raytkin vuosivat jotain veren tapaista. Ei se silti verta taida olla vaan polttoainetta tai jotain muuta vastaavaa.

Zoukka sanoi:
Raytkin vuosivat jotain veren tapaista. Ei se silti verta taida olla vaan polttoainetta tai jotain muuta vastaavaa.

Se on teknisesti eräänlaista "verta".

"They feature characteristics that are biomechanoid to some degree, as they have been shown to "bleed" when sliced at the legs (understandably as the machine could use a blood-like self-repairing nanopaste like the RAY), though severe wounds on seemingly mechanical components have been known to "bleed" as well."

Zoukka sanoi:
http://ps3media.ign.com/ps3/image/a...4-guns-of-the-patriots--20061007033903348.jpg

http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/651/651322/metal-gear-solid-4-20050915072838293.jpg

Alempana se ensimmäisestä MGS4-trailerista otettu kuva ja ylempänä ihka uudesta. Todellakin kehitystä on tapahtunut selvästi! :eek:

Mutta pointti ei ole pelin dissaaminen vaan se, että ensimmäinen buildi oli hiukkasen liian kunnianhimoinen. Väripaletin harmaantuminen harmittaa muutoksista eniten. Sini-turkoosi sopi peliin paljon paremmin.
Sanokaa sokeaksi, mutta en itse huomaa eroa.
Maan textuureista on paha sanoa mitään, kun ei toisessa kuvassa ole maata edes näkyvissä..

Snigge sanoi:
Sanokaa sokeaksi, mutta en itse huomaa eroa.
Maan textuureista on paha sanoa mitään, kun ei toisessa kuvassa ole maata edes näkyvissä..
molemmat ovat kylläkin samasta trailerista..

Ylös Bottom