Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Ludson sanoi:
Mikä on väripaletti?

Yksi ihmetys minulla on eräästä trailerista. Muistaakseni joskus katsoin trailerin jossa Raiden silpoi miekalla Metal Gearin jalan ja sieltä tuli verta? Siis mitä helv...? Eikö Metal Gearit ole koneita vai onko joku käynyt salakavalaa vaihtamassa ne geenimuunneltuihin Gorilloihin? :o
niillä on elävää kudosta päällä

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=169219

"- Metal Gear Solid 4's exact release date will be announced at the Tokyo Game Show
- President Fumiaki Tanaka of Konami Digital Entertainment stated that release is likely Q4 March 2008
- President Tanaka also stated, "As we are aware of the popularity and hardware-driving power of this software franchise, going forwards we are open to taking this franchise across to other platforms." "

Muille alustoille? Ei kiitos. Tän pelin ansiosta pystyn uskottelemaan itselleni PS3:n olevan mulle kannattava osto, joten toivon todellakin jäävän PS3-eksklusiiviksi.

Q4 2008 ?!
Iski pienoinen vitutus..

Itse en ole huolissani multiplättäriksi menosta, saa Kojima itse kertoa jos näin tapahtuu..
Paljoa kiinnosta Konamin äijien selittelyt :D

Q4 March eli maaliskuu. Tuolla viitataan tuolla Q4:llä kai tilivuoteen.

Snigge sanoi:
Q4 2008 ?!
Iski pienoinen vitutus..

Itse en ole huolissani multiplättäriksi menosta, saa Kojima itse kertoa jos näin tapahtuu..
Paljoa kiinnosta Konamin äijien selittelyt :D

Eikös tossa puhuta tilikauden 4:stä neljänneksestä joka tuppaa noilla firmoilla loppumaan maaliskuun lopussa. Mutta veikkaan silti että menee syksyyn :( Niin ne tuppaa huippupelit aina mennä vaikka muka lupaillaan kevääksi.

Ja mitä tulee multiplattarihuhuihin, niin konamin pressahan vain sanoo, että mgs franchise voitaisiin nähdä muillakin alustoilla. Ei liity välttämäti MGS4:een mitenkään.

Ainoa mitä mä toivon on vähintään MGS2 tasoinen tekoäly. MGS3:ssa tekoälyn surkeus kyllä laski pelikokemusta AIVAN älyttömästi, koska odotin parannusta enkä totaalihuononnusta. Toivottavasti oli vaan konetehoista kiinni, niinkö ne väittää.

Philosopher sanoi:
Ainoa mitä mä toivon on vähintään MGS2 tasoinen tekoäly. MGS3:ssa tekoälyn surkeus kyllä laski pelikokemusta AIVAN älyttömästi, koska odotin parannusta enkä totaalihuononnusta. Toivottavasti oli vaan konetehoista kiinni, niinkö ne väittää.
Kyllähän sitä psykologista sodankäyntiä oli jo hieman nähtävissä gameplayssa..
Esim. yksi Militian sotilas rääkyi suojan takana yksikseen tekemättä mitään kun muut sotivat.

Ja toivon että jossain välissä tulisi vastaan sellainen iskuryhmä, että pakko pötkiä pakoon kun ei muuten selviä :D
Edellisissä MGS:ssa pystyi oikeastaan aina taistelemaan vastaan, mielestäni olisi paljon jännittävämpää jos tulisi juuri jonkinlainen eliitti-ryhmä vastaan, ja Sneikillä olisi n. 50/50 mahdollisuus selvitä taisteluista heitä vastaan :p

Jos ja toivottavasti MGS4 jatkaa vielä edeltäjiensä lailla vanhoja kunnon Boss Battleja, niin keksin ehkä kliseisen, mutta loistavan juonikuvion loppuun.

Snake ja LiquidOcelot käyvät kaksintaisteluun dialogilla tyyliin "Let's Finnish this Snake for once and for all!" Ja musiikkiin tappeluun on pakko laittaa vanha tuttu http://www.youtube.com/watch?v=dOTBWv5vMtE&mode=related&search=

Ehkä, jos välttämättä joku pieni remake parannus, mutta voi Että, tuo toisi pienesti fiilinkiä ja vanhoja muistoja tappeluun ja se olisi täydellinen lopputaistelu veljesten välillä.

Ei tuota musiikkia muihin tappeluihin, vaan siihen viimeiseen. Se olisi täydellistä....

*Drool*

Ludson sanoi:
Jos ja toivottavasti MGS4 jatkaa vielä edeltäjiensä lailla vanhoja kunnon Boss Battleja

Eihän se olisi MGS jos siinä ei olisi bossitaisteluja. Jokaikisessä Metal Gear -nimeä kantavassa pelissä on ollut bossitaistelut (Snake's Revengestä en mene takuuseen, mutta se ei olekaan oikeasti Metal Gear).

Ludson sanoi:
niin keksin ehkä kliseisen, mutta loistavan juonikuvion loppuun.

Snake ja LiquidOcelot käyvät kaksintaisteluun dialogilla tyyliin "Let's Finnish this Snake for once and for all!" Ja musiikkiin tappeluun on pakko laittaa vanha tuttu http://www.youtube.com/watch?v=dOTBWv5vMtE&mode=related&search=

Ehkä, jos välttämättä joku pieni remake parannus, mutta voi Että, tuo toisi pienesti fiilinkiä ja vanhoja muistoja tappeluun ja se olisi täydellinen lopputaistelu veljesten välillä.

Ei tuota musiikkia muihin tappeluihin, vaan siihen viimeiseen. Se olisi täydellistä....

*Drool*

Ööö.... Okei...

hide sanoi:
Eihän se olisi MGS jos siinä ei olisi bossitaisteluja. Jokaikisessä Metal Gear -nimeä kantavassa pelissä on ollut bossitaistelut (Snake's Revengestä en mene takuuseen, mutta se ei olekaan oikeasti Metal Gear).

Ööö.... Okei...
Et nyt tajunnut yhtään :D

http://ps3.ign.com/articles/814/814191p1.html
Konami's European branch plans to heavily promote Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots at this week's GC Developer's Conference in Leipzig, Germany.

The company confirmed Tuesday that series creator Hideo Kojima will be on hand to demo the game Thursday through Sunday and will debut a new trailer for the stealth action sequel. Kojima will also unveil new, previously undisclosed in-game themes for the PlayStation 3 title.

pziuz sanoi:
Tuosta pätkästä tulee semmoinen fiilis, että alustana olisi muitenkin, kuin pelkkä PS3. Harmi.

en näe mitään pahaa jos tulee useammalle konsoolille ja voi saada näin jopa voittoa

pziuz sanoi:
Tuosta pätkästä tulee semmoinen fiilis, että alustana olisi muitenkin, kuin pelkkä PS3. Harmi.
Mulle ei kyllä tullut tuon jutun perusteella yhtään sellainen fiilis. Todella outoa jos ylipäätänsä tulee joskus X360:lle vaikka tottakai se kelpaisi.

Lezlie sanoi:
Mulle ei kyllä tullut tuon jutun perusteella yhtään sellainen fiilis. Todella outoa jos ylipäätänsä tulee joskus X360:lle vaikka tottakai se kelpaisi.

Joo meikäläinenkin missasi kyllä tuollaiset fiilikset tuosta...

frozen9999 sanoi:
en näe mitään pahaa jos tulee useammalle konsoolille ja voi saada näin jopa voittoa
Minä näen; Naurettavat xbotit huutelemassa aina kun kerkeää. Ei se muuten haittaisi tietenkään

Muntu sanoi:
Minä näen; Naurettavat xbotit huutelemassa aina kun kerkeää. Ei se muuten haittaisi tietenkään

Lietsotaanko sitä sotaa jossain muualla. Idiootti.

Ylös Bottom