Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Zoukka sanoi:
Tiesin jo kaksi vuotta sitten, että ennen 2009:ää ei tätä peliä Suomessa nähdä.

Mutta eipä tuo ole liikoja nakertanut ennenkään tämän sarjan kohdalla, sillä aika ei näitä teoksia nakerra. Spoilaantumisen vaara vain on vittumainen.
Tuo on jo vähän venyttämistä, ei ennen 2009 ?
Kyllä olen hyvin varma että tässä pidetään kiinni siitä yhteisestä julkaisusta, ja päästään pelailemaan ennen 2009.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Snigge sanoi:
Tuo on jo vähän venyttämistä, ei ennen 2009 ?
Kyllä olen hyvin varma että tässä pidetään kiinni siitä yhteisestä julkaisusta, ja päästään pelailemaan ennen 2009.

Enpä tuota järjellä perustelekaan. Se nyt vaan on "MGS"
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Zoukka sanoi:
Enpä tuota järjellä perustelekaan. Se nyt vaan on "MGS"
niimpä, Kojima Productionsille suo mielellään aikaa aivan niin paljon kuin he haluavat.
hiomaton timantti ei kelpaa ainakaan minulle ;)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Vinnie sanoi:
niimpä, Kojima Productionsille suo mielellään aikaa aivan niin paljon kuin he haluavat.
hiomaton timantti ei kelpaa ainakaan minulle ;)

Tästäkin julkaistaan erikoisversio lisämateriaalilla jonkin ajan kuluttua varsinaisen pelin julkaisusta :) Oikeastaan hyvä vaan kun julkaisevat myöhemmin - ehtii hankkia PS3:n ja pelata muut alta pois.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Zoukka sanoi:
Tiesin jo kaksi vuotta sitten, että ennen 2009:ää ei tätä peliä Suomessa nähdä.
Konami on varmistanut maailmanlaajuisen julkaisun MGS4:n kohdalla, u know? Ei tämän kanssa tule olemaan samanlaista odottelua kuin kaikkien edellisten MGS-pelien kanssa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

FamaZ sanoi:
Konami on varmistanut maailmanlaajuisen julkaisun MGS4:n kohdalla, u know? Ei tämän kanssa tule olemaan samanlaista odottelua kuin kaikkien edellisten MGS-pelien kanssa.

Eipäs nyt hätäillä, gamespotin mukaan Konamin Japaninkielinen lehdistötiedote sanoisi MGS4:n tulevan Q1 2008:

According to Japanese- and English-language press releases on the Konami Web site, the game will now be coming to Japan in the first quarter of 2008, and to other regions in the second quarter.

http://www.gamespot.com/news/6182032.html?om_act=convert&om_clk=newstop&tag=newstop;title;1

Toki on mahdollista että kyseinen tiedote sisältää väärää tietoa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Count_M sanoi:
Eipäs nyt hätäillä, gamespotin mukaan Konamin Japaninkielinen lehdistötiedote sanoisi MGS4:n tulevan Q1 2008:



http://www.gamespot.com/news/6182032.html?om_act=convert&om_clk=newstop&tag=newstop;title;1

Toki on mahdollista että kyseinen tiedote sisältää väärää tietoa.

Kielitaitoinen tuttu kertoi, että japaninkielisessä tiedotteessa sanotaan Japanin julkaisun tapahtuvan talousvuoden 2008 Q1:n aikana. Ja Konamin talousvuosi vaihtuu maaliskuun lopulla. Eli Gamespotissa mokattu siis, ihan huhti-kesäkuussa se Japaninkin julkaisu tapahtuu.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Guardian Viper sanoi:
Kielitaitoinen tuttu kertoi, että japaninkielisessä tiedotteessa sanotaan Japanin julkaisun tapahtuvan talousvuoden 2008 Q1:n aikana. Ja Konamin talousvuosi vaihtuu maaliskuun lopulla. Eli Gamespotissa mokattu siis, ihan huhti-kesäkuussa se Japaninkin julkaisu tapahtuu.

Näin arvelinkin. Hassua sinänsä että Japaninkielisessä puhutaan talousvuodesta ja englanninkielisessä puhutaan "normaalivuodesta", eteenkin kun pelien julkaisupäivät normaalisti lehdistötiedotteissa ilmoitetaan talousvuotena. Ja edelleen hieman ihmetyttää pelin julkaisuajankohta, eli kevät/alkukesä ja vielä GTA nelosta vastaan, mutta PS3 kyllä kipeästi tarvitsee MGS:ää.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Peke sanoi:
Ostan PS3:sen kun tämä peli ilmestyy.

Hienoa, taidatkin olla ainoa :rolleyes:

edit. an example of two completely useless posts...

Niin oli asiaakin. Miksi Count_M a) kirjoittaa PS3-puolella vaikka onkin ihan asiallinen b) ihmettelet Konamin valintaa julkaista MGS4 samoihin aikoihin GTAIVn kanssa?
Tuskin se GTAIVn julkaisu MGS4sen myyntiin vaikuttaa vaikka jääkin mediassa GTAIVn jalkoihin. Tosin se onkin ihan Konamin valinta. IMO MGS4sen ostavat he jotka ovat pelanneet edelliset osat läpi enkä usko että sarjan faneista moni ostaisi GTAIV:n jos pitäisi valita MGS4:sen ja GTAIV:sen väliltä... Voin toki olla väärässä... Itse olen Metal Geareista ostanut jokaisen osan sitten Solidin ja GTAsta kaikki paitsi Storiet, enkä voisi kuvitella ostavani GTAIVsta mielummin kuin MGS4sen. Tosin minä olen minä ja muut ovat muita. Silti epäilyttää. Toivottavasti SONY edesauttaa MGS4sen ja GTAIVn mainostusta että ihmiset ostaisivat PS3:sen sen takia että MGS4 tulee vain ja ainoastaan PS3:lle sekä siksi että GTAIV on tulossa myös PS3:lle jolla se toivottavasti pyörii sulavammin, näyttää kauniimmalta, piirtoetäisyydet ovat puolet pidemmät ja kaupunki on suurempi a la Oblivion.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

The Great Samu sanoi:
Hienoa, taidatkin olla ainoa :rolleyes:

Vaikka MGS4 ei edeltäjiensä tavalla himotakaan niin kyllä aika moni noin tekee.

Jos peli pysyy yksinoikeustittelinä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

The Great Samu sanoi:
edit. an example of two completely useless posts...

Niin oli asiaakin. Miksi Count_M a) kirjoittaa PS3-puolella vaikka onkin ihan asiallinen

Koska minua kiinnostavat pelit, tulivat ne sitten PS3:lle, XO:lle tai Wii:lle.

The Great Samu sanoi:
b) ihmettelet Konamin valintaa julkaista MGS4 samoihin aikoihin GTAIVn kanssa?
Tuskin se GTAIVn julkaisu MGS4sen myyntiin vaikuttaa vaikka jääkin mediassa GTAIVn jalkoihin. Tosin se onkin ihan Konamin valinta. IMO MGS4sen ostavat he jotka ovat pelanneet edelliset osat läpi enkä usko että sarjan faneista moni ostaisi GTAIV:n jos pitäisi valita MGS4:sen ja GTAIV:sen väliltä... Voin toki olla väärässä...

Pelkät fanit eivät todennäköisesti riitä, eteenkin nykyisellä laitekannalla (toki tämä on lisääntymään päin), joten veturiksi tarvittaisiin myös peruspelaajia jotka eivät kaahkoa kaikennäköisillä foorumeilla. Näihin taas vetoaa GTA4 enemmän kuin MGS4. Mutta veikkaan kuitenkin että jompikumpi (todennäköisesti molemmat) myöhästyy vielä tuosta ilmoitetusta julkaisuajankohdasta 2008 syksylle.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

The Great Samu sanoi:
ihmettelet Konamin valintaa julkaista MGS4 samoihin aikoihin GTAIVn kanssa?
Tuskin se GTAIVn julkaisu MGS4sen myyntiin vaikuttaa vaikka jääkin mediassa GTAIVn jalkoihin. Tosin se onkin ihan Konamin valinta. IMO MGS4sen ostavat he jotka ovat pelanneet edelliset osat läpi enkä usko että sarjan faneista moni ostaisi GTAIV:n jos pitäisi valita MGS4:sen ja GTAIV:sen väliltä... Voin toki olla väärässä... Itse olen Metal Geareista ostanut jokaisen osan sitten Solidin ja GTAsta kaikki paitsi Storiet, enkä voisi kuvitella ostavani GTAIVsta mielummin kuin MGS4sen. Tosin minä olen minä ja muut ovat muita. Silti epäilyttää. Toivottavasti SONY edesauttaa MGS4sen ja GTAIVn mainostusta että ihmiset ostaisivat PS3:sen sen takia että MGS4 tulee vain ja ainoastaan PS3:lle sekä siksi että GTAIV on tulossa myös PS3:lle jolla se toivottavasti pyörii sulavammin, näyttää kauniimmalta, piirtoetäisyydet ovat puolet pidemmät ja kaupunki on suurempi a la Oblivion.

Niin GTA IV tulee huhtikuulle, MGS4 maalis-kesäkuulle. Tossa voi olla kuitenkin jopa kuukausien eroja julkaisuajassa. Ja Konami julkaisee pelin kaippa silloin kun se on valmis. MGS4:llä on todella monta odottajaa ja pelillä miljoona fanikunta. Lisäksi monet tuntemistani ihmisistä arvostavat enemmän MGS:n hyvää juonta ja hienoa tunnelmaa, kuin GTA:n myllerrystä. Tosin GTA:t ovat vapaampia ja ehkä hivenen hauskempiakin...

Vaikea sanoa, kumpi on parempi, kun molemmat pelit ovat niin erilaisia ja keskittyvät eri asioihin. En usko, että vaikuttavat pahemmin toistensa myyntiin tai tulevat toisiaan haittaamaan. En myöskään jaksaisi uskoa, että MGS jäisi mediassa GTA:n jalkoihin... Enemmin toisin päin...

Joka tapauksessa nuo molemmat tulevat olemaan pakko-ostoksia itelle. Varsinkin MGS4:ää olen kyllä odottanut niin hemmetin paljon. Killzone 2, Metal Gear Solid 4, Gran Turismo 5, LittleBigPlanet, Grand Thef Auto IV, Final Fantasy... Siinä omaa ensivuoden pelivalikoimaa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Count_M sanoi:
Pientä päivitystä:



http://palgn.com.au/article.php?id=...itle=PAL+Metal+Gear+not+coming+before+June+08

Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö peliä voitaisi muilla PAL-alueilla julkaista jo aiemmin.

Eiköhän nuo isommat nimekkeet jälleen kerran tule sitten syksyllä. Julkasua siirretään aina muutama kuukausi kerrallaan, ettei tule liian suuria järkytyksiä odottajille, mutta kuinka ollakaan lopulta aina kalenterissa seisoo vähintään elo/syyskuu, kun peli tulee ulos.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Count_M sanoi:
Pientä päivitystä:



http://palgn.com.au/article.php?id=...itle=PAL+Metal+Gear+not+coming+before+June+08

Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö peliä voitaisi muilla PAL-alueilla julkaista jo aiemmin.

Ainahan aussit saa pelit muita PAL-alueen maita myöhemmin. No ei ihan aina, mutta hyvin usein.

Aikaisemmasta vielä että miksi MGS4sen pitäisi kiinnostaa muita kuin sarjan faneja? Vaikka pelit tehdään siksi että ne myyvät on Kojima kuitenkin niin old school/reilu/erikoinen että tekee pelit sarjan faneille eikä aina sitä mikä on kuuminta hottia. Tällaista käytöstä ei enää juuri näe kun vanhat sarjat kääntyvät casual ja uudet ovat sitä jo valmiiksi. Vaikka MGS4 myisi huonommin kuin yksikään MGS -peli ennen ei se tarkoita sitä että sarja siihen päättyisi tai Kojima saisi lopputilin. Seuraavassa osassa sitten vaan kuunneltaisiin Hideota vähemmän ja casual-pelaajia enemmän, joka olisi tietenkin paska juttu kaikkien kannalta, mutta minkäs teet?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Nimenomaanhan MGS4:sen kohdalla tuo muiden kuuntelu huolettaa. Ei tuo todellakaan gameplayn mukaan ole lunastamassa luvattoman kovia odotuksiani. Hienolta se näyttää, mutta ei "MGS2 hienolta".

Ja osa julkistetuista välidemoista oli rehellisesti sanottuna tyylittömiä ja rumia. Piloiksi luulisin, ellen paremmin päättelisi.
 
Ylös Bottom