Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]
totta... kyllä ite oon MGS fan boy mutta on se kyllä arvostelijalta totta puhuen kyllä outoa mennä arvostelemaan tämän luokan peli ja sitten saman tien kertoa omaavansa viharakkaus suhteen kyseiseen peliin^^ Mutta ei mua ainakaan kiinnosta kenenkään random arvostelijan mielipide MGS on yks maailman parhaista peli sarjoista Kojima on nero ja MGS4 on mestari teos sanoi kuka tahansa mitä takuu ostos kuitenkin^^
Ei minusta kovin lapsellista ottaen huomioon arvostelijan maininneen omaavansa viha-rakkaussuhteen pelisarjaa kohtaan. Kun osa ammattikunnasta hehkuttaa tarinankerronnan perään, toiset pitävät sitä pitkäveteisenä tai liian sekavana. Kojiman tyyli on tuottaa jokseenkin elokuvamaisia ja melkoisesti ajatuksia herättäviä elämyksiä, ja jos ei sellaisesta pahemmin välitä, on tuloksena em. arvostelijan kaltainen mielipide.
Väittäisin että tällä nyt jo maailmanlaajuisen suosion saavuttaneella arvostelijalla on tasan yhtä paljon perspektiiviä kuin muillakin arvostelun tehneillä. Eikös tavoitteena ole subjektiivinen raportti? Kuten EG:n setistä käy ilmi, ei kirjoittaja ymmärrä tilannetta mainitsemasi formaattia rakastavan "fanipojan" vinkkelistä. Ei hänen missään nimessä tarvitsekaan, koska hän ei voi yleistää mielipidettään.
Kirjoittaja varmasti onkin MGS-pelien ystävä, muttei sillä tasolla kuin monet muut. Ihan yhtä rehellisiä nuo kaikki artikkelit ovat.
totta... kyllä ite oon MGS fan boy mutta on se kyllä arvostelijalta totta puhuen kyllä outoa mennä arvostelemaan tämän luokan peli ja sitten saman tien kertoa omaavansa viharakkaus suhteen kyseiseen peliin^^ Mutta ei mua ainakaan kiinnosta kenenkään random arvostelijan mielipide MGS on yks maailman parhaista peli sarjoista Kojima on nero ja MGS4 on mestari teos sanoi kuka tahansa mitä takuu ostos kuitenkin^^