Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Ja Gamespotin jenkitkin antoivat kympin :eek::

"For anyone who appreciates games that rise above the simple act of pushing a few buttons and pulling a few triggers, Metal Gear Solid 4 is a stimulating ride that you won't soon forget"

Eiköhän se ole selvää mikä on jo tässä vaiheessa vuotta ykköspeli. Ja vuoden lopussakin. En malta odottaa ensiviikkoa kun saan omani:cool:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

^ Pistähän hyvä mies nopeasti Spoilertageja viestiisi ennen kuin nousee mekkala! ^

Voin rehellisesti sanoa että MGS4 on muuttanut oman käsitykseni videopeleistä aivan kokonaan. Olen vieläkin aivan pyörällä päästä siitä miten kovaa peli iski minuun. Jossain hamassa menneisyydessä Pelit lehdessä puhuttiin pelien antamasta "WOW" - elämyksestä jossa peli tarjoaa jotain todella järisyttävää ja uutta. Snake Eater oli tälläinen peli ja niin myös Mass Effect, pari esimerkkiä mainitakseni. Mutta tämä? MGS4 ohitti kaikki odotukseni ja se "WOW" elämys jatkuu vieläkin, olen aivan haltioissani. Osaltani tähän voi vaikuttaa myös se että olen seurannut sarjaa jo pitkään, mutta en anna sen sumentaa ajatuksiani, esimerkiksi MGS2sesta en pitänyt niinkään paljon, pelillisesti näissä on ollut aina ongelmia mutta missäpä peleissä ei olisi? Mutta MGS4 onnistuu korjamaan tämänkin seikan. Minua sarjassa on aina vetänyt hahmot ja tarina.

Spoileria tarinan kulkuun:
Se miten kaikkiin saagan jättämiin kysymyksiin onnistuttiin vastamaan fiksusti oli mielen lamaannuttavaa. Etenkin jos ottaa huomioon että jokainen sarjan osa on rakennettu (etenkin ensimmäinen MGS) yhdeksi toimivaksi osaksi, ei jatko-osia silmällä pitäen.

Tässä vaiheessa suosittelenkin ehdottomasti pelamaan sarjan aikaisemmat osat ennen neljännen peluuta. Pelasin kaikki osat viikkoa ennen tämän peluuta ja se kannatti. Kaikki oli tuoreessa muistissa ja jos ei peliä pelatessa kyynelkanavat edes hieman väpätä olet kylmä, kylmä mies.

Jos MGS-peli ei saa minua itkemään, on se silloin pettymys. Jos saa niin olen otettu ja tyytyväinen.

Olen otettu ja tyytyväinen. :D
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Kuinkakohan paljon Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots on myynyt tähän mennessä? Varmasti hyvin, mutta kuinka paljon?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Nyt lähtee sitten Extreme-vaikeustaso käyntiin... tuntuu vaan että haluaa päästä kokemaan nuo kaikki hienot hetket uudestaan. Ja varsinkin, kun on keskityttävä omaan tekemiseensä enemmän kuin hardilla.

"Perfecting the world through conquest of technology,
protecting civilian contingent through strategic combat solutions"
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Kuinkakohan paljon Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots on myynyt tähän mennessä? Varmasti hyvin, mutta kuinka paljon?

uskon että yli miljoona ekana päivänä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Mites tässä pelissä tuota CGC:tä käytetään? En ole itse onnistunut saamaan oikein minkäänlaista tuhoa vastustajaan aikaan lähitaistelua käyttäen.




Ja on muuten mahtava peli!

Ehdottomasti GotY ainesta.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Oho, ekan kerran peli meni jökkiin :o
No, mikään ei ole täydellistä..

Nyt on menossa niin jännät paikat itse pelissä ettei muuta kerkeä kirjoittamaan :P
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Mites tässä pelissä tuota CGC:tä käytetään? En ole itse onnistunut saamaan oikein minkäänlaista tuhoa vastustajaan aikaan lähitaistelua käyttäen.

Mm. ohjekirjassa on paljon vinkkejä CQC:n käytöstä. Kannattaa lukaista ja harjoitella. Loppusessaan todella helppoa, kunhan pääsee vauhtiin.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Mistä tuolta Online puolelta näkee koska ja missä vaiheessa nousee levelin? En ole vielä itse huomannut.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Täytyy sanooo että aivan loistava peli on!! Varsinkin loppuu kohden kun mentiin niin ohhoh;) Ehkä PARHAIN ja HIENOIN viimenen taistelu koskaan. Aivan ihanaa tulen pelaamaan monesti vielä läpi.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

aaah old snake palaa mgs1 lumisen maahan. :D vanhat muistot palaavat. :rolleyes:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Vanhanan mgs fanina olin ennakkoon hieman pettynyt mgs4:ään, kun se näytti trailereista hieman tylsähkölle (harmaata kaupunkiympäristöä)..

Karisipa ennakko-odotukset samantien pois kun pääsi pelaamaan. Vaikka alussa tuntuu olevan juonta 90% pelistä, on peli aivan käsittämättömällä tasolla. Siis juonenkuljetus aivan tolkuttomalla tasolla, tunnelma samantien tapissaan, äänet paremmat kuin suurimmassa osassa dvd leffoja ja grafiikatkin aivan uskomattomat. Oikein odottaa seuraavaa kertaa kun ehtii peliä pelaamaan..

Harvassa on nykypäivänä pelit joita tekee mieli pelata useampaan kertaan läpi, mutta tässä jo alussa teki mieli katsoa alku uudestaan. Mgs1 ja 2 meni minulla 4x läpi, tämä näyttää heti alussa siltä että tuskin jää vähemmälle.

Enemmän kommenttia kun on pelistä enemmän pelattu, mutta alkuvaikutelma on niin vahva ettei tämmöistä tutinaa ole tainnut oikein mikään peli jättää alun perusteella :D

Ps. Mikä tuo ihan alussa oleva Davit Hayterin haastattelujuttu oikein oli? Sähläsin sitten vahingossa kesken sen painaen sivulle ja sepä vaihtoi kanavaa ja sieltä tuli jotain muita ihme videoita :O Tuleeko näitä samanlaisia lisää?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Nonii sain itekki läpi.

Mahtava peli ei kait sitä voi muuta sanoa :D Seuraavaks pitää varmaa mennä kokeilemaan niitä uusia mgo mappeja.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Läpi meni just äsken... Err... Kello on kuusi! Mitä ihmettä?! :3
Aika on mennyt siivillä. Loistava peli, 10/10 antasin sille. :)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Ps. Mikä tuo ihan alussa oleva Davit Hayterin haastattelujuttu oikein oli? Sähläsin sitten vahingossa kesken sen painaen sivulle ja sepä vaihtoi kanavaa ja sieltä tuli jotain muita ihme videoita :O Tuleeko näitä samanlaisia lisää?

Se alku "intro" on vähän niin kuin televisio, pystyt ohjainta painamalla vaihtamaan kanavaa, mikä tahansa namiska käy kaukosäätimestä. Muista vaihtaa kanavaa hyvissä ajoin ennen pätkän loppumista niin pystyt katsomaan useamman pläjäyksen. David Hayterin kameo on siinä talkshowssa, kyllä sen tunnistaa, trust me. Ja korjatkaa jos olen väärässä, siinä Bomb Shelter Kitchen ohjelmassa, eikös se nainen ole (spoileria Act 3seen):
Big Maman englannin kielinen ääninäyttelijä? Ainakin takki on samanlainen kuin BMllä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Ja Gamespotin jenkitkin antoivat kympin :eek::

"For anyone who appreciates games that rise above the simple act of pushing a few buttons and pulling a few triggers, Metal Gear Solid 4 is a stimulating ride that you won't soon forget"

Eiköhän se ole selvää mikä on jo tässä vaiheessa vuotta ykköspeli. Ja vuoden lopussakin. En malta odottaa ensiviikkoa kun saan omani:cool:

Eiköhän se vuoden peli ole taas joku peli missä on huono "story moodi" ja hyvä PVP tila. ;)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Tuli haettua prismasta....

Pikkusen repesin alussa sille "kolaa" juovalle apinalle jolla oli kalsarit,ja heti kohta se akibo paskoo housuunsa :D

Grafiikka aivan jotain uskomatonta.......ei vielä löydy moitittavaa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Meni jokaisen pelin, TV-sarjan ja elokuvan ohi... Uskomaton tapaus, elämää suurempi kokemus. Eikun uusiksi.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Aivan tajuttoman hyvä peli, en kyllä suosittele ostamaan kyseistä peliä, jos mgs1-3 ei ole aikaisemmin vedetty läpi, meinaa... menetätte parhaimman peli nautinnon mitä tulette varmaan koko pelihistoriassa kokemaan ^^
 
Ylös Bottom