Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Euroopan MGS4 Limited Edition semi-varmistettu. Mukana tulee olemaan itse pelin lisäksi Old Snake figuuri, making of bluray ja soundtrack. Hintaa on tosin melko suolaiset ~129.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=86204

Kyseinen puljuhan paljasti myös ensimmäisten joukossa GTA IV PS3 bundlen, joten tuon luulisi olevan melko luotettava lähde.

Aika kova hinta... Pakko kai tuo on silti hankkia :p
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Pääsee tämä MGS4 nyt vähän hiipimään puun takaa. Eihän tuohon julkaisuun ole enään kun reilu kuukausi! Woo, jos jostain pelistä lisähintaan malttaa Limited Editionin ostaa, niin tästä!
Pitää kärkkyä koska tulee esm Konsolinetin listoille. Ennakkovaraus napsahtaa sisään välittömästi. Edellinen ennakkovaraus olikin Wind Wakerista:cool:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Euroopan MGS4 Limited Edition semi-varmistettu. Mukana tulee olemaan itse pelin lisäksi Old Snake figuuri, making of bluray ja soundtrack. Hintaa on tosin melko suolaiset ~129.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=86204

Kyseinen puljuhan paljasti myös ensimmäisten joukossa GTA IV PS3 bundlen, joten tuon luulisi olevan melko luotettava lähde.

Ääh limited editionin voisin ostaa, mutta että figuuri :confused:. Enpä ole ainakaan vielä niin nörtti tai regressoitunut, että tuollaisesta innostuisin.

Pitää kai sitten ostaa se normi versio, mutta eipä tarvii nyt enään konsolin ostamisesta huolehtia kiitos GTA:n jihuu:D
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Myyt sen figuurin jollekin nörttikaverille.


Itseäkin vähän himottaisi tuon soundtrackin takia lähinnä. Ja todellakin tämä on se peli josta lisähintaa kehtaa maksaakin.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Koskeeko se maailmanlaajuinen ilmestyspäivä myös Eurooppaa ettei käy, kuten Bad Companyn kanssa käy?

Eli BB:n luvattiin ilmestyvän maailmanlaajuisesti 23.6, mutta Euroopassa se ilmestyy luultavasti vasta 26.6.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Koskeeko se maailmanlaajuinen ilmestyspäivä myös Eurooppaa ettei käy, kuten Bad Companyn kanssa käy?
Koskee, ellei nyt jotain käsittämätöntä viimehetken lipsahdusta käy. Myös MGS4-bundle ilmestyy samaisena päivänä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Koskee, ellei nyt jotain käsittämätöntä viimehetken lipsahdusta käy. Myös MGS4-bundle ilmestyy samaisena päivänä.
Ja se päivä oli 12.6 (?)

No voihan perskuta! Oon juuri tuollan lomamatkalla, joten täytyy käydä GameStopissa sopimassa pelin toimituksestahan.

Siis mulla on GS:n vaihtotarjouksen takia MGS4 ennakkovarattuna ja nehän säilyttää vain 24h niitä varauksia, kunnes varaus purkaantuu. No, ehkä ne ymmärtää jos mä selitän.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Koskeeko se maailmanlaajuinen ilmestyspäivä myös Eurooppaa ettei käy, kuten Bad Companyn kanssa käy?

Eli BB:n luvattiin ilmestyvän maailmanlaajuisesti 23.6, mutta Euroopassa se ilmestyy luultavasti vasta 26.6.

Onko kolmella päivällä oikeasti väliä ?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

miksiköhän gamecreator lehdessä lukee mgs 4 julkaisu: 20.6 :rolleyes:

Samaa mietin itekin... Ehkä vaan huolimattomuusvirhe, tai sitten tieto on jostain epämääräisemmästä lähteestä. Kyllähän esim Bad Companyn julkaisupäivä on eri lähteiden mukaan ollut 20-30.06.2008. ;)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Jos viitsisit lukea kirjoittamasi viestin yläpuolella olevan viestin, tajuasit että sillä on väliä. Ainakin mulle on.
hei kaveri se ei päte meihin, jotka ovat jo maksaneet pelin. se 48h varaus juttu koskee niitä jotka ovat vain varaneet sen ja maksavat vasta kun noutavat tuotteen. Mutta käsitääkseni, että maksettu tuotteet odottavat niin kauan siellä kunnes noutaja tulee? :rolleyes:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Pienenä vinkkinä, jos olet Discshop.fi:n asiakas ja olet jo hopea-jäsen heidän uudessa järjestelmässä, niin tuolta saa varattua MGS4:sen erikoishintaan 51,95 ja siihen vielä postituskulut niin se tekee 54,95. Ei ollenkaan paha hinta ja tuohan pulju toimittaa takuu varmasti julkaisupäiväksi pelit kotiin. Kunhan tuotetta vain riittää ;)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Ja se päivä oli 12.6 (?)

No voihan perskuta! Oon juuri tuollan lomamatkalla, joten täytyy käydä GameStopissa sopimassa pelin toimituksestahan.

Siis mulla on GS:n vaihtotarjouksen takia MGS4 ennakkovarattuna ja nehän säilyttää vain 24h niitä varauksia, kunnes varaus purkaantuu. No, ehkä ne ymmärtää jos mä selitän.

Kyllä ne säilyttää niitä enemmänkin. Itsellä oli GTA varmaan neljä päivää ja soittivatkin välissä, tuletko hakemaan milloin ja milloin, niin tietää tuletko ylipäätään.

En siis ollut kaupungissa, kun peli GS:n tuli.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

hei kaveri se ei päte meihin, jotka ovat jo maksaneet pelin. se 48h varaus juttu koskee niitä jotka ovat vain varaneet sen ja maksavat vasta kun noutavat tuotteen. Mutta käsitääkseni, että maksettu tuotteet odottavat niin kauan siellä kunnes noutaja tulee? :rolleyes:
Onko noin? Pelin olen maksanut, kolmella pelillä ja yhdellä eurolla, mutta käyn silti kysymässä joku päivä.

BTW, menin heti katsomaan GameStopin suomalaisilta sivuilta. En löytänyt vastausta kysymykseeni, mutta mielenkiintoisen tarjouksen...

http://www.gamestop.fi/pdf/MGS4.pdf
 
Ylös Bottom