Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Joo, hyvin kyllä alko arvostelut mutta pitää katella niitä vielä paljon lisää julkasua lähempänä.

Ja MGS4:n musiikit on nyt paljastettu: http://www.psu.com/MGS4-track-list-revealed--a0003617-p0.php

Ainakin todella paljon eri kappaleita / musiikkeja. Nuista ei kuitenkaan saa oikein selvää, että minkälaisia ne ovat kun niitä ei voi kuunnella. Ne on kuitenkin jotain taustamusiikkeja, jotka esiintyvät tehtävissä tai sitten välianimaatiomusiikkeja / alku- ja loppumusiikit. Laatua sieltä ainakin tulee, kun on Harry kehissä :)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Ei ole mielestäni yllättävää, että Official PlayStation Magazine antoi MGS 4:lle jylhän arvosanan. Uskon vahvasti, että peli seuraa GTA IV:n jalanjälkiä pistemäärissä - onhan peli kokoluokaltaan ja tuotanto-arvoiltaan vähintään yhtä suuri tapaus, ellei jopa vielä suurempi. Ja koska kyseessä on erittäin suositun ja upean peli-sarjan päätös-osa, niin taatusti monet peli-arvostelijat vaipuvat kyyneliin ja antavat superlatiivien soida. Eikä siinä ole mitään väärää - se ei vain yllätä tai hetkauta minua.

Odotan toki mielenkiinnolla esimerkiksi IGN:n arvostelua pelistä, mutta loppupeleissä arviot ovat tämän pelin kohdalla täysin triviaaleja ( sama päti Grand Theft Autoon ). MGS4 tulee olemaan hieno peli, enkä minä tarvitse 10/10 -hehkutuksia sen uskomiseen.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Olen todella tyytyväinen ettei pelistä ole oikeastaan muuta aluetta näytetty kuin lähi-itää, varsinkin kun vaikuttaa todellakin siltä että ne todelliset tajunnan räjäyttäjät on jätetty pimentoon.
Varmasti tulee monta yllätystä vastaan kun sitä sitten vihdoin pelaa, ja 10/10 vaikuttaa jo melkein pelkän MGO:n testauksen perusteella täysin ansaitulta.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Omasta mielestäni taas Norihiko Hibino on tehnyt ne sarjan paremmat raidat. Luultavasti molempia kuitenkin kuullaan.

Elleivät ole ihan viime tingassa miestä mukaan pestanneet, niin Norihiko Hibinon sävellyksiä ei MGS4:ssä kuulla. Hänhän lähti lätkimäänkin Konamilta jo jokin aika sitten.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Olen todella tyytyväinen ettei pelistä ole oikeastaan muuta aluetta näytetty kuin lähi-itää, varsinkin kun vaikuttaa todellakin siltä että ne todelliset tajunnan räjäyttäjät on jätetty pimentoon.
Varmasti tulee monta yllätystä vastaan kun sitä sitten vihdoin pelaa, ja 10/10 vaikuttaa jo melkein pelkän MGO:n testauksen perusteella täysin ansaitulta.

Itse en ole pahemmin tutustunut Metal Gear Onlineen. Onko se siis MGS 4:sen mukana tuleva moninpeli-ominaisuus, vai itsenäinen julkaisu?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

MGO on MGS4:n mukana tuleva itsenäinen peli, jota laajennetaan myöhemmin verkosta ladattavalla sisällöllä.

Siis tuleeko se sen normaali versionkin mukana? Vai pitääkö ostaa joku erikois versio?

Oon kuullut niin paljon eri juttuja tästä et ei oo mitään ideaa enää et miten menee...
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

On myös ilmestynyt uusi traileri pelistä, Metal Gear Solid 4 'Theatrical' trailer.
Traileri sisältää aika paljon uusia kohtauksia joita ei ole nähty muissa trailereissa.

http://gamevideos.com/video/id/18828

Oli kyllä melkonen mainos, pisti taas melko paljolti pään pyörälle :D vaikea edes kuvitella mitä tuleman pitää, melkosta tykitystä, se on varma!

Niin ja ihan varoituksena, tuo traileri voi spoilata asioita melkoisesti joten.. Teitä on varoitettu ;) Itse on kyllä nyt pakko jättää noiden uusien videoiden/artikkeleiden seuraaminen vasta pelin läpäisyn jälkeiseen aikaan, jotain säästettävä itse peliinkin.. Vaikka Kojima kaikessa nerokkuudessaankin tekee tunnetusti varsin.. Harhaan johtavia sneak peakejä :cool:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

www.gamevideos.com - sivustolle on ilmestynyt myös pätkä MGS4sen "Intro" videosta. Ei anna oikeastaan mitään sellaista mitä ei olisi aikaisemmissa trailereissa nähty mutta, on se vaan samperin upeaa kuulla tuo Hayterin äänen selostamana :cool:

EDIT: Nyt loppui se videoiden katsominen! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

www.gamevideos.com - sivustolle on ilmestynyt myös pätkä MGS4sen "Intro" videosta. Ei anna oikeastaan mitään sellaista mitä ei olisi aikaisemmissa trailereissa nähty mutta, on se vaan samperin upeaa kuulla tuo Hayterin äänen selostamana :cool:

EDIT: Nyt loppui se videoiden katsominen! :D

Ite oon pystyny vastustamaan kiusausta katsoa uusia trailereita jo jonkin aikaa. Myöskään IGN:nän ennakkoa en lukenut. Se on vaan niin paljon mukavampaa sitten pelata kun ei ole nähnyt puolia kohtauksista etukäteen, niinkuin itselläni kävi tuossa MGS3:sen kohdalla.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Ite oon pystyny vastustamaan kiusausta katsoa uusia trailereita jo jonkin aikaa. Myöskään IGN:nän ennakkoa en lukenut. Se on vaan niin paljon mukavampaa sitten pelata kun ei ole nähnyt puolia kohtauksista etukäteen, niinkuin itselläni kävi tuossa MGS3:sen kohdalla.

Olen aivan samaa mieltä, olen ollut vain melko altis noiden, etenkin videoklippien katsomiselle että.. Mutta kyllä sen viimeistään nyt alkaa tiedostamaan (kun kuukausi enään aikaa) että nyt on aika jättää videoiden/artikkeleiden seuraaminen kokonaan. Ja etenkin kun MGS on niin draama painotteinen, twistejä täynnä oleva sarja. Katsotaan niitä sitten kun on pelin itse läpäissyt.
 
Ylös Bottom