Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid: The Twin Snakes

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wormfed
ykkönen oli muistaakseni mun ekalla kerralla joku 8h ja sit myöhemmin joku 3-4h jos ei ihan yrittämällä yrittäny. just sopivalta se tuntu sillon.

*edit* nii ja pelaamista oli mun mielest paljon enemmän ku kakkosessa vaikka se pari tuntii pitempi olikin. siinä oli nii vitusti sitä puhetta.

Totta. Nuo pituudet pitävät suunnilleen paikkansa, mutta pelin voi ajatella pidempänäkin, sillä se ei kyllästytä vaikka vetäisi kymmenettä kertaa läpi.
;)
 
Aivan mahtava peli! En muista PS-versiota kovin yksityiskohtaisesti, mutta ainakin taistelukohtauksissa tuntuu olevan paljon hienompia välianimaatioita. Tai sitten vain muistan väärin. Vapise Matrix!

Alkuperäisen version maaginen addiktiivisuuskin on tallella. Ei millään malttaisi lopettaa.
 
Hmm. Näiden uusien taistelukohtauksien takia Matrix olisi voinut lisensoida Twin Snakesin itselleen. Vihdoinkin hyvä Matrix peli. Ja miltä kuulostaisi - Metal Gear Solid: The Matrix.:D
 
Hyvin tuntuisi skulaavan USA versio Suomesta ostetulla PAL konsolilla+freeloaderilla.

Pisti heti silmään, että näitä "radiokeskustelun" puhuvia naamoja ei oltu muutettu hienommiksi, vaan ne olivat aivan samanlaiset kun PS1:lla aikoinaan. Ei tosin paljoa haittaa, kunhan kummastelen.
 
Joo, onhan se vähän outoa kun peli on muuten kaikin puolin sliipattu. Toisaalta tuo menee pienenä retro-fiilistelynä aivan mainiosti. Eikä niissä codec-keskusteluissa ole muutenkaan koskaan mitään katseltavaa. Eri juttu ois, jos ne kasvonliikkeet ja ilmeet saatas täysin realistiselle tasolle.
 
Ainakin Järvenpään Megaswapissa tämä oli myynnissä jo perjantaina 19.3.

En tosin vielä ostanut, kun budjetti on vähän tiukoilla tällä hetkellä.... :(

-PV-
 
TiLT.tv antoi MGS:TTS:lle arvosanaksi 9. Miinusta tuli pelin vähästä pelattavasta ja että sen läpäisee välivideot ja rasiokeskustelut skippaamalla 5 tunnissa. Hmph. Eivät edes maininneet että sen voi pelata kymmeniä kertoja läpi, eikä silti kyllästytä.:mad: No onhan 9 kiitettävä, eikä sitä nyt pelin uudelleenlämmittelylle kukaan 10 viitsi antaa vaikka hyvä olisikin.:p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cookie Monster
TiLT.tv antoi MGS:TTS:lle arvosanaksi 9. Miinusta tuli pelin vähästä pelattavasta ja että sen läpäisee välivideot ja rasiokeskustelut skippaamalla 5 tunnissa. Hmph. Eivät edes maininneet että sen voi pelata kymmeniä kertoja läpi, eikä silti kyllästytä.:mad: No onhan 9 kiitettävä, eikä sitä nyt pelin uudelleenlämmittelylle kukaan 10 viitsi antaa vaikka hyvä olisikin.:p

Joko Tiltissä on hitaita pelaajia, tai sitten peliin on tullut jotain peliä pidentäviä extroja. Itse pääsin aikoinaan pelin (PSOnen) parissa kolmessa tunnissa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Joko Tiltissä on hitaita pelaajia, tai sitten peliin on tullut jotain peliä pidentäviä extroja. Itse pääsin aikoinaan pelin (PSOnen) parissa kolmessa tunnissa.

Jos juoksee kentät läpi ja tekee kaiken niin nopeasti kuin pystyy, ei MGS:ssä kyllä (puhun alkuperäisestä PSonen MGS:stä) kulu viittä tuntia millään. Sitten jos taas pelaa ensimmäistä kertaa, tutkii paikkoja ja niin päin pois niin 8-10 tuntia menee.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Jos juoksee kentät läpi ja tekee kaiken niin nopeasti kuin pystyy, ei MGS:ssä kyllä (puhun alkuperäisestä PSonen MGS:stä) kulu viittä tuntia millään. Sitten jos taas pelaa ensimmäistä kertaa, tutkii paikkoja ja niin päin pois niin 8-10 tuntia menee.

Ja muistaakseni TiLT.tv:n arvostelussa mainittiin myös että ekaa kertaa pelaavilla saattaa mennä jopa parikymentä tuntia.:p

Mutta on se pelin pituus kyllä vähän huolestuttava, sillä jos mitään ei ole lisätty, sen pääsee helposti päiväss läpi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cookie Monster
Ja muistaakseni TiLT.tv:n arvostelussa mainittiin myös että ekaa kertaa pelaavilla saattaa mennä jopa parikymentä tuntia.:p

Mulla meni kakkosessa 17h joka taitaa olla sille pelille aika hidas suoritus. Vaikuttaako välianimaatiot peliaikaan?
 
Taisi olla ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun ennakkotilaan jotain KonsoliNETistä: ei tullut Metal Gearia tänään.:mad:

EDIT: Tuli se sitten kumminkin!:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FelisLeo
Taisi olla ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun ennakkotilaan jotain KonsoliNETistä: ei tullut Metal Gearia tänään.:mad:

EDIT: Tuli se sitten kumminkin!:)

Ohoo, se odottaa minuakin sitten postilaatikossa, kivaa! Harmi että viikonloppu menee reissatessa enkä ehdi pelata yhtään. Sormet syyhyävät jo nyt...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FelisLeo
Taisi olla ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun ennakkotilaan jotain KonsoliNETistä: ei tullut Metal Gearia tänään.:mad:

EDIT: Tuli se sitten kumminkin!:)

KonsoliNET on kyllä ihan hemmetin nopea tilausten kanssa. Tänään laitoin tilauksen MGS:TTS:stä ja toimitustapana "nouto Pohjantorin R-Kioskilta." Sitten tunnin päästä sähköpostissa komeili viesti " tilauksenne on noudettavissa R-Kioskilta." Sitä kyllä ihmettelin tovin.:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Doh,

Nyt on sitten Twin Snakes (USA-versio) pelattu Hardilla lävitse. Se peli ei kyllä ole saanut varsinaisesti mitään uutta juoneensa eikä pelikään ole kyllä pidentynyt. Demoissa kyllä lässytetään vielä entistä enemmän. Palkintona läpipeluusta tuli Boss taistelut, demomoodi, bandana ja Extreme vaikeustaso.
 
En aluksi meinannut ostaa peliä, koska PSX versio tuli pelattua ainakin miljoonia-kiljoonia kertoja..
Olin kaupoissa katsomassa olisiko halpoja pelejä, kun näin MGSTTS ja se huumasi minut joten hypnoosina vallassa sen sitten ostin. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teppo_Holmqvist
Palkintona läpipeluusta tuli Boss taistelut, demomoodi, bandana ja Extreme vaikeustaso.

Spoiler? (Tonhan jokainen konkari nyt tietää ennaltakin, mutta uusiakin on)

Peli tuli tosiaan ostettua perjantaina - aluksi jätin ostoaikeet myöhemmäksi, mutta sisäinen Solid Snake oli toista mieltä. Meinasin kyllä heittää perseet hinnan takia, mutta kun on pakko niin on pakko. Mahtava peli, pakko sanoa, välivideot on kyllä varsin namia katsottavaa - epärealistisia, toisinaan naurettavia (ohjushyppy), mutta se on pelin henki. Aikaa mennyt nyt jo käsittämättömän paljon (6h 15min), skippaamatta, mutta toisinaan ympäriinsä haahuilemalla.
 
Mulla meni pelin läpi pelaamiseen 10 h, mutta katsoin kaikki välijutut ja keskustelut ja siinä samassa vähän pelleilin. Olin pelannut psonen mgs:ssän monta kertaa läpi, mutta silti oli hauska palata remake version pariin. Vielä pitää pelata ainakin muutama kerta että saan sen toisen vaihtoehtosen lopun ja nimilaattoja kerättyä.

Kieltämättä todella onnistunut peli vanhasta versiosta uusilla ominaisuuksilla, jotka tekevät tästä pelistä kiistättömästi parhaan MGS:ssän minun mielestäni. Se vain harmitti että jotkut loistavat musiikit oli poistettu kokonaan.
 
Ylös Bottom