Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid: The Twin Snakes

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
MGS2 on kyllä tosiaan ohjauksen puolesta hirvittävä toteutus. Jos sen oikeasti tahtoisi tunkea GCn padille niin saisi kyllä tehdä koko homman uudestaan. Vaikka Xboxilla onkin yksi nappi enemmän kuin GC:llä, silläkin se oli jo murhaa.

Periaatteessa siinä on kolme nappia vähemmän. XB:lla ja PS2:lla analogitatteja voidaan painaa (L3 ja R3). En kylläkään muista tarvitaanko niitä MGS:ssä, mutta kuitenkin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Periaatteessa siinä on kolme nappia vähemmän. XB:lla ja PS2:lla analogitatteja voidaan painaa (L3 ja R3). En kylläkään muista tarvitaanko niitä MGS:ssä, mutta kuitenkin.
Tai oikeastaan vain yksi, Cuben ohjaimen liipasinten pohjallahan on vielä napit. Ei tosin aivan itsenäiset, mutta kuitenkin.
Noita pohjanappeja saisi muutenkin hyödyntää enemmän. Esim. jossain MGS:n tyylisessä pelissä liipasimella voisi ottaa esiin kiikaritähtäimen, zoomata analogisuutta hyödyntäen ja pohjalla olevalla napilla laukaista aseen. Näin yhteen (eli kahteen) nappiin saisi kerralla monta toimintoa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tardini
Tai oikeastaan vain yksi, Cuben ohjaimen liipasinten pohjallahan on vielä napit. Ei tosin aivan itsenäiset, mutta kuitenkin.
Noita pohjanappeja saisi muutenkin hyödyntää enemmän. Esim. jossain MGS:n tyylisessä pelissä liipasimella voisi ottaa esiin kiikaritähtäimen, zoomata analogisuutta hyödyntäen ja pohjalla olevalla napilla laukaista aseen. Näin yhteen (eli kahteen) nappiin saisi kerralla monta toimintoa.

Periaatteessa satoja vähemmän, koska PS2:n ohjaimen jokaista nappulaa voi painaa 256 eri voimakkuudella.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Aikamoisesta sankarista on kyse, jos kykenee painamaan noita nappuloita 256 eri voimakkuudella. :D

Niinpä. Menisi pelaaminen mahdottomaksi. Pointti on kuitenkin selvä. PS2:ssa on enemmän nappuloita=enemmän toimintoja, kuin GC:ssä.

Niinpä. Menisi pelaaminen mahdottomaksi. Pointti on kuitenkin selvä. PS2:ssa on enemmän nappuloita=enemmän toimintoja, kuin GC:ssä.

Niinhän niitä on ja ovat vielä sijoiteltu paremmin. Ohjain olisi vielä parempi, jos siihen olisi saatu liipaisimet. Tosin sitten olisi jotain jouduttu poistamaan.

Uskoisin Kojiman ja kumppaneiden huolehtivan kunnolla Cube-MGS:n ohjauspuolesta. Ja mikäli Miyamoto todella edes joiltain osin valvoo projektia, en ainakaan minä huolehdi asiasta..

Mikäli kyseessä todella on remake ensimmäisestä Solidista, siinä ei luultavasti tule olemaan kaikkia kakkosen kikkailuja ja täten yhtä monia nappuloita ei tarvittaisi (ellei sitten joitakin ideoita ole otettu mukaan). Noh, ajan mittaahan tämä kaikki selvinee.

Mikäli kyseessä on MGS-peli (erityisesti?) Cubea varten, eivätköhän pelintekijät ota Cuben ohjaimen huomioon suunnittelussa.

Siis tehdäänkö cubelle metal gear solidista remake joka oli pleikkari ykkösellä? ui juma jos tehdään, sillä meikä pelas sen monesti läpi ja se oli ihan prkleen hyvä peli, mutta niin on myös mgs2, siis tehdäänkö molempien pleikkarien versioista remaket?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
Siis tehdäänkö cubelle metal gear solidista remake joka oli pleikkari ykkösellä? ui juma jos tehdään, sillä meikä pelas sen monesti läpi ja se oli ihan prkleen hyvä peli, mutta niin on myös mgs2, siis tehdäänkö molempien pleikkarien versioista remaket?

No ainakin mitä minä olen lukenut (korjatkaa heti jos olen väärässä), niin Cubelle tehdään ihan se PS MGS-peli. Tietenkin paremmilla graffoilla yms. Juonellisia muutoksia- yms. ei tule.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Detox
No ainakin mitä minä olen lukenut (korjatkaa heti jos olen väärässä), niin Cubelle tehdään ihan se PS MGS-peli. Tietenkin paremmilla graffoilla yms. Juonellisia muutoksia- yms. ei tule.

Juonellisista muutoksista ei vielä tiedetä. Esim. MGS:ssä oli kaksi erilaista loppua, Cube versiossa voi olla enenmmän-

Juonellisista muutoksista ei vielä tiedetä. Esim. MGS:ssä oli kaksi erilaista loppua, Cube versiossa voi olla enenmmän-

en sanois etta on 2 eri loppua jos muuten sama mutta 1 hahmo vaan vaihtuu siina

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
en sanois etta on 2 eri loppua jos muuten sama mutta 1 hahmo vaan vaihtuu siina

Meryl -loppu ja Otacon -loppu. Eriloppu se on, vaikka erot olisivatkin pieniä. Cube versiossa erot voivat olla isompia. Loppukohtauksen moottorikelkalla pitäisi päästä myös ajamaan. Se olis siistiä:p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Vihdoin erinomainen peli Cubelle?

Tasapuolisuuden nimissä: enpä kyllä kieroimmassakaan moodissani pysty mieltämään PlayStationin Solid-sarjaa Cuben parhaimpien pelien tasolle..

Kaikesta huolimatta todella jees juttu, että Solid tulee Nintendon koneelle ja ne ketkä eivät ole sitä ennen pelanneet saavat siihen nyt mahdollisuuden. Olisin kyllä toivonut ihan uutta osaa heti alkuun, mutta yllättävän hyvin tuo RE:kin kaikkine puutteineen maistui..

Viimeksi muokannut moderaattori:
hienoa että metal gear solid remake tulee cubelle..pidin pelistä todella paljon kun pc:llä läpäisin..mutta jatko osa oli suuri pettymys..se oli nääs suorastaan paska..

Tätähän vois melkein suoraan verrata Rambo ykkösen DVD-julkaisuun. Oli pakko ostaa DVD-versio heti kun se jenkeissä tuli myyntiin. Ennestään oli vaan itse kopsattu paska VHS-versio. Twin Snakes vaikuttaa kyllä pakkohankinnalta.

Resident Evil ei enää jaksa jostain syystä innostaa. Ehkä johtuu siitä, että sille on omassa lajissaan tullut jo kovia kilpailijoita toisin kuin Metal Gearille.

ps. MGS2 ei tosin ollut yhtä paska kuin Rambo 2, mutta eipä silti Substance jostain syystä kiinnosta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
Tätähän vois melkein suoraan verrata Rambo ykkösen DVD-julkaisuun. Oli pakko ostaa DVD-versio heti kun se jenkeissä tuli myyntiin. Ennestään oli vaan itse kopsattu paska VHS-versio. Twin Snakes vaikuttaa kyllä pakkohankinnalta.

Resident Evil ei enää jaksa jostain syystä innostaa. Ehkä johtuu siitä, että sille on omassa lajissaan tullut jo kovia kilpailijoita toisin kuin Metal Gearille.

ps. MGS2 ei tosin ollut yhtä paska kuin Rambo 2, mutta eipä silti Substance jostain syystä kiinnosta.

En nyt sanoisi että MGS2 oli ihan paska. Ykkösessä oli tunnelmaa enemmän ja muutenkin tarina oli parempi, mutta kakkonen oli silti erinomainen peli. Ärsytti vain ne yli pitkät Codec keskustelut, jotka olivat ihan täyttä saippuaoopperaa. Peli lässähti lopussa, mutta puoleenväliin asti se oli loistava peli.

Ylös Bottom