Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid: The Twin Snakes

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen kanssasi samaa mieltä solid snake. minusta nuo ovat kyllä hienon näköistä graffiikkaa. ei enää malttaisi odottaa että pääsee ninjan kanssa irstailemaan katutappelun merkeissä:p

Olen vain pelannut MGS1 pari kertaa... sekin kaverin luona... mahtavaa... taidan ennakkotilata heti... tulispa viel mgs2... olisin taivaassa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TaBe
Olen vain pelannut MGS1 pari kertaa... sekin kaverin luona... mahtavaa... taidan ennakkotilata heti... tulispa viel mgs2... olisin taivaassa

Jotenkin... outo... muoti... tämä... ...:n käyttäminen;)

Niin, nuo kuvathan ovat tietojen mukaan jopa E3-messudemoa varhaisemmasta versiosta. Ennen kuin tämä tuli ilmi, kuvien veikkailtiinkin olevan feikkejä varjojen puutteen ja muiden epäkohtien takia.

Mitään muuta uutta pelistä ei varmaankaan ilmene ennen ECTS-messuja. Muutamilla nettisaiteilla tosin on mainittu Twin Snakesin lykkääntyneen ensi vuoden puolelle, tosin vahvistusta virallisilta tahoilta ei ole ainakaan allekirjoittaneen silmiin iskeytynyt. Lontoossa tämäkin mitä luultavammin selvinee.

Nojaa, onhan tuo kansi ollut esillä jo pidemmänkin aikaa. Jossain vaiheessa puhuttiin, ettei tuo olisi lopullinen kansi, mutta enpä ole seurannut miten tuo juttu on lähtenyt nyt myöhemmin kehittymään :)

Kyllä ainakin itse luulen, että tuo tulee olemaan se lopullinen kansi, joka nähdään ainakin Suomessa. Ei nuo kannet mitkään erikoisen näköiset kyllä ole, mutta peli tulee varmasti olemaan mahtava kokemus, kun on uudet grafiikat ja välivideot...

Minuun MGS: Twin Snakes traileri pani sukat pyörimään jaloissa... :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Gameworldiin aikoville:

11:30-12:00 Metal Gear Solid: Twin Snakes peliesittely / Pelaaja-lehti / Pelaaja-auditorio

Kurrrrrrr! No, enpä sinne kummiskaan pääse. Voin sentään mielessäni kuvitella miltä se tuntuisi

peli näyttää todella hienolta, kunhan vain rantautuisi nopeammin tänne pohjolan rannikolle

Viimeksi muokannut moderaattori:
Hehheh, oli aivan pakko laittaa Twin Snakes jo ennakkotilaukseen, sen verran hirveä hinku päästä pelaamaan peliä mahdollisimman pian! :D

Ei tullut käytyä GameWorldissa koulukiireiden takia, minkälainen tuo Pelaajan esittely mahtoi olla?

Ensinnäkin Pelaajan porukat pahoittelivat, että alunperin tarkoituksena ollut pelattava versio oli kadonnut "johonkin" Saksaan. Eipä se kuitenkaan niin paljon haitannut, koska kukaan ei olisi päässyt sitä testaamaan, olisi ollut kuinka VIP tahansa. Thomas kertoi pelistä vähän faktoja, jotka on varmasti aktiiviselle netinkäyttäjälle jo tullut tutuksi. Lisäksi näytettiin noin viiden minuutin pituinen traileri sekä Twin Snakesista että Snake Eaterista. Todella mielenkiintoiset esitykset ja kyllähän sieltä vähän uutta tietoa sai. Pelaaja tuntuu olevan hyvissä väleissä Kojima-sanin kanssa.

Eli millos tää nyt sit ilmestyy?

Se on kyl varmaa aika helmi peli.
Ajattelin just, et saattais jopa olla parempiki ku MGS2. (ainakin juonessa)

Ylös Bottom