Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid: The Twin Snakes

Tuo video on alkupuolen perusteella näköjään sama 27 minsan video kuin Konamin virallisella saitilla. Sinänsä ihan mukava veto, mutta ei ole mukava katsella 1/6 pelin videomatskusta ennen kuin peliin pääsee edes käsiksi... Kun alkuperäistä pelanneille yksi viehätyksistä on juuri nuo videoiden muutokset, muille itse varsinainen tarina (joita molempia spoilataan kuuleman mukaan tuossa videossa pahanpäiväisesti...?)

Joten taidan jättää itse väliin tuon videon, kun muutamia kohtauksia on tullut jo aikaisemmin nähtyä. Toki tuostakin nyt ensimmäinen minuutti tuli uteliaisuutta katsottua, mutta kyllä tässä nyt maaliskuuhun asti on jaksettava odottaa ilman tuommoisia (toivottavasti) :D
 
Ai perhana kun alkaisi jo se peli tulla, mgs1 on kyllä mielestäni maailman paras peli omassa genressään, ja muutenkin yksi maailman parhaista
 
Ei helkutti mä säikähdin tota uutista:

Kohennetun ulkoasun lisäksi peli tulee sisältämään mm. uusia kohtauksia, sekä täysin uudistetun ääninäyttelyn.

Toi piti erikseen viel tarkistaa alkuperäsestä lähteestä, etteivät vaan ole vaihtaneet ääninäyttelijöitä (niinku mä ton käsitin) mutta onneks se oli vaan uudelleen nauhotettu ääninäyttely niin kuin mä sen tossa tilanteessa sanoisin. Meinas ton takia muuttua mieli pelin ostamisesta mutta onneks on Hayter edelleen Snaken äänenä. :cool:
 
Satunnaisesti kun täällä enää käyn, niin jääneet nämä uutiset ihan huomaamatta. Täähän on ihan loistavaa, ehkä paras konsolipeli ikinä kääntyy kuutiolle.
Saa pian puhaltaa pölyt cuben kahvoista :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
IGN on päässyt testaamaan melkein valmista versiota.

Eikö tuo ole valmis versio? Final Build? Jos ymmärsin oikein niin esiityisi vähän tökkimistä, eli ruudunpäivitys ei ole tasainen ihan aina. :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Joo, varmaan valmis versio. Mutta ei mua haitannut XBOXin Substance-tökkiminenkään. Tuskin Cube-Gear sen pahemmin tökkii.
 
IGN on paljastanut taas yksityiskohtia pelistä. Menee melkein spoilereiden puolelle. Tai no.. eiköhän nää leviä aina aika nopeesti.
 
En uskallu spoilereiden pelossa lukea noita previkoita, mutta paljonkohan Twin Snakes vie muistikortti tilaa? (o_O)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
En uskallu spoilereiden pelossa lukea noita previkoita, mutta paljonkohan Twin Snakes vie muistikortti tilaa? (o_O)

En nyt muista 100% varmuudella, mutta olin lukevinani pelin vievän 4 paikkaa muistikortilta.
 
Tätä siis quottasin..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Satunnaisesti kun täällä enää käyn, niin jääneet nämä uutiset ihan huomaamatta. Täähän on ihan loistavaa, ehkä paras konsolipeli ikinä kääntyy kuutiolle.
Saa pian puhaltaa pölyt cuben kahvoista :)

Pointtina siis, että on varmaan jäänyt aika paljon muutakin huomaamatta jos MGS on mielestäsi 'ehkä paras konsolipeli ikinä'.

--

Mut joo, ei millään pahalla, toi tuli kirjoitettua neljän jälkeen yöllä ja jälkeenpäin vähän ihmettelinkin mikä tarve mulla oli mennä tohon puuttumaan. Jokaisella tietty omat mieltymyksensä, taustansa, jne.
 
No lähes kaikki peleihin liittyvät jutut on mielipideasioita, se on hyvä muistaa. Ja toisaalta hyvin, hyvin moni muukin on sitä mieltä ettei löydy MGS:n lyönyttä.

Free world.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
No lähes kaikki peleihin liittyvät jutut on mielipideasioita, se on hyvä muistaa. Ja toisaalta hyvin, hyvin moni muukin on sitä mieltä ettei löydy MGS:n lyönyttä.

Free world.

Niin, ihmisten ajatukset ja kokemukset rakentuvat eri pohjille.
 
Kellään mitää tietoa toimiiko Twin Snakesin USA-versio Freeloaderin kanssa Pal-koneessa? (?_?)
 
Ylös Bottom