Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid: The Twin Snakes

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Metal Gear Solid: The Twin Snakes... Uuh, pakkohankinta. Alkuperäinenkin on yksi parhaimpia pelejä kautta aikojen, joten tuskin tuota voidaan kovin helposti kämmätä - varsinkin kun Kojima, Miyamoto ja Silicon Knights ovat mukana kuvioissa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey
Tasapuolisuuden nimissä: enpä kyllä kieroimmassakaan moodissani pysty mieltämään PlayStationin Solid-sarjaa Cuben parhaimpien pelien tasolle..

Olen varsin samaa mieltä. Mukava lisä tuo toki GC:n pelivalikoimaan on.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan From Finland
nyt on jo sellaisia huhuja kuulunut että ne porttaisi metal gear solid 2:senkin

Siinä kyllä hakattaisiin jo kuollutta hevosta. Tietty tuon porttaaminen ei varmaan olisi suurikaan vaikeus nyt kun se on jo PCllekkin käännelty (huonosti)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Siinä kyllä hakattaisiin jo kuollutta hevosta. Tietty tuon porttaaminen ei varmaan olisi suurikaan vaikeus nyt kun se on jo PCllekkin käännelty (huonosti)

tankkerin pelannu lapi ja ihan hyvalta se nayttaa pclla

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
tankkerin pelannu lapi ja ihan hyvalta se nayttaa pclla

Näyttää ihan hyvältä, mutta ei toimi kuin joka toisella. Tietty valaistusbugit jne graafiset ongelmat seuraavat varsinkin uudemmilla(!) korteilla jatkuvasti, jos sen saa nyt käyntiin. Itsellä oli kamala vaikeus saada peli edes käyntiin, ja sen pelaaminen loppui lyhyeen ihme kaatumisten takia. Olen ollut PC-pelaaja siitä asti kun Amiga jäi PCn jalkoihin, eli olen kyllä tottunut säätämään pelien kanssa niin perkuleesti, mutta MGS2 aiheutti hermojen menetyksen lopulta niin myin sitten pois.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Näyttää ihan hyvältä, mutta ei toimi kuin joka toisella. Tietty valaistusbugit jne graafiset ongelmat seuraavat varsinkin uudemmilla(!) korteilla jatkuvasti, jos sen saa nyt käyntiin. Itsellä oli kamala vaikeus saada peli edes käyntiin, ja sen pelaaminen loppui lyhyeen ihme kaatumisten takia. Olen ollut PC-pelaaja siitä asti kun Amiga jäi PCn jalkoihin, eli olen kyllä tottunut säätämään pelien kanssa niin perkuleesti, mutta MGS2 aiheutti hermojen menetyksen lopulta niin myin sitten pois.

siis ei voi syyta muita kun konamita kun ei oo panostanu pelin testaamiseen

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Ensimmäinen kuva.

Jaa, ihan hieno. Näköjään tehty MGS2:n moottorilla. Eihän sitä nyt remaken takia kannata tehdä uutta kun vanhakin on toimiva :) Tämä peli on aikas varmasti cubettajien MUSTHAVE !

Hyvä että tuli hankittua Cube, tuota peliä en ole itse pelannut, mutta katsoin kun kaveri pelas sen läpi yhdeltä istumalta ja se jätti sen verran hyvät mielikuvat tuosta pelistä, että toki tuo pitää hommata.

Loistavan PlayStation-version onnellisena omistajana odotan innolla myös tätä GameCube-käännöstä.

Ja tuosta kuvasta nyt vielä sen verran, että huhujen mukaan se on väännetty Photoshopilla pelin PC/PSX-versioista. Varmaahan tämäkään ei ole, mutta E3:ssahan asian laita selviää.

- Esa

EDIT: Muokkasin threadin nimeä hiukan :)

http://cube.konsolifin.net/uutiset/uutiset.php?id=888

"GameSpot-sivuston henkilökunta on päässyt hiukan tutkiskelemaan etukäteen E3-messujen tiloja. Muun muassa Nintendon osastot olivat tarkassa syynäyksessä"

...

"Ison N:n alueelta löytyy valmiina televisioruutuja kahdelle GameCube-suurnimikkeelle: Metal Gear Solid: The Twin Snakes ja Mario Kart: Double Dash. Molemmat tulevat siis olemaan pelattavina, joten peleistä tullaan varmasti saamaan melkoisesti kuvamateriaalia."

---

Uuh, kuka haluaa hankkia minulle liput tuonne? :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan From Finland
näyttääpä tosi paskalle!..
kyllä harmittaa kun silikooni ritarit eivät ota tehoja irti cubesta..törkeää.

kuvat otettu kameralla kuvatusta videosta niin ei ihmekkaan jos naytaa paskalta

Ylös Bottom