Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No mikään noista ei ainakaan häirinnyt Ground Zeroesissa minua eli tuskin tässäkään Pelattavuus, tunnelma ja sisältö nyt on tärkeimmät eli voi olla etten vaan kiinnitä tuollaiseen huomioo.
Aivan joo, mutta olen varma, että monille pelisarjan faneille on vain liian kova paikka myöntää pelissä olevan mitään vikaa.
Kyllä sen visuaalisen feedbäkin pitää myös olla pelissä kohdallaan, kun onhan sillä nyt hyvin merkittävä rooli juurikin siinä pelin tunnelman luojana.
Esim. se näky kun pamautat singolla helikopterin ilmasta, täytyy siinä visuaalisesti olla sitä munaa ja vaikuttavuusastetta. Eihän siitä ole mitään iloa jos se kopteri putoaa sieltä typerän näköisesti pienen köyhästi tehdyn tussahduksen saattelemana, latistaa fiilistä ja pelitunnelmaa kovasti.
Itse tilasin gigantista ja tänään tuli meili: "Tilaamasi tuote/tuotteet lähtevät keskusvarastoltamme tänään."Mistäs olette ennakkotilauksia saaneet päivää ennen? Näyttää siltä että koko tiistai menee töissä eikä ehdi peliä hakea kuin korkeintaan kahvitauolla. Voisi laittaa omalla kohdalla ekan ennakkotilauksen menemään mutta mistä tuon tosiaan saa todennäköisimmin julkkariksi tai tuurilla jo maanantaina?
NetAnttilan ALV-tarjousta tuli hyödynnettyä viime viikolla. Hinnaksi taisi tulla n. 55 euroa. Witcheri tuli ainakin ajallaan, kun tuolta aikaisemmin ennakkoon tilailin.Mistäs olette ennakkotilauksia saaneet päivää ennen? Näyttää siltä että koko tiistai menee töissä eikä ehdi peliä hakea kuin korkeintaan kahvitauolla. Voisi laittaa omalla kohdalla ekan ennakkotilauksen menemään mutta mistä tuon tosiaan saa todennäköisimmin julkkariksi tai tuurilla jo maanantaina?