Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

MGS on alkanut kiinnostamaan TPP:nin takia ja yleensäkkin koko tarinan ansiosta. Mutta olen nuoruudessa pelannut ainostaan ensimmäisen osan ja ei mitään muistikuvaa tarinaan niin pitäskö pelata se Hd collection missä on Mgs2-4 vai Legacy collection missä olis kaikki? Ennen tätä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

kannattaa pelata kaikki 1_4. muuten oot niin hukassa juonessa ku voi olla. meikä on pelannu kaikki ja silti juoni oli vähän njööööööö meininkiä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

MGS on alkanut kiinnostamaan TPP:nin takia ja yleensäkkin koko tarinan ansiosta. Mutta olen nuoruudessa pelannut ainostaan ensimmäisen osan ja ei mitään muistikuvaa tarinaan niin pitäskö pelata se Hd collection missä on Mgs2-4 vai Legacy collection missä olis kaikki? Ennen tätä.

Ei pidä tai ei ainakaan ole tarpeellista. MGSV:n tarina on täysin olematon, joten et missaa mitään vaikket ole pelannut aiempia osia/et muista tarinaa. Muistinvirkistystä saat täältä: http://www.metalgeartimeline.com/

Lisäksi pieni korjaus: HD Collection ei sisällä MGS4:sta.
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Jos pelin tarinasta haluaa jotain saada irti kannattaa pelata Metal gear 1 ja 2 jotka on MGS 3 subsistence version special osiossa

Pelin loppu antaa selvitystä noiden pelien tapahtumille lähinnä.

Muutenhan tarina on aika olematon ja niin käsittämätön rimanalitus että huhheijaa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

[video=youtube;tKNW93HLJtg]https://www.youtube.com/watch?v=tKNW93HLJtg&list=PLQv-aeZseafqKebxCOCvqGZouO9rNafd2&index=3[/video]
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Bongasin ennen joulua tuon Collectors editionin poistotuotteena Verkkokauppa.comista hintaan 59,90 € ja pakko oli tilata. Todella upean näköinen paketti. Snaken käsi oli hieman pienempi kuin kuvittelin. Tuo Steelbook oli hienolla kuvituksella varustettu.

Pitäisi joku päivä kokeilla tuota Metal Gear Onlinea. Näköjään sekä itse peli, että Metal Gear Online ovat saaneet jonkinlaisen ladattavan datapaketin.

EDIT: Tuote on nyt loppuun myyty verkkokaupasta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Haha ihan mahtava oli tuo syntymäpäiväonnittelu :D
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Tehtävä 21 suoritettu ja nyt samalla FOB-tehtävät aloitettu ja testailtu. Ihan mielenkiintoinen systeemi. Olen kyllä nauttinut tästä pelistä todella paljon. Poikkeuksellisesti tykkään jopa tehdä sivutehtäviä, kun niille on annettu jokin tarkoitus. Varmaankin pelitunteja kellossa on se 30 tuntia, eikä peli ole vieläkään onnistunut tylsistyttämään. Katsotaan tulisiko tästä sellainen peli, jonka jaksaisi läpäistä 100 %. Twitteristä luinm, että joku oli läpäissyt ja kellossa oli rapiat 500 tuntia pelaamissa.

Hyvin on tuo Afrikan osuus tehty. Luulin, että se on vain parin tehtävän lyhyt rykäisy, mutta se onkin suurempi kokonaisuus. Pariin otteeseen on täytynyt vaihtaa naamiointia. Tuli pariin otteeseen mieleen vahvasti MGS 3 :D
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Pystyykö tässä tallentamaan ollenkaan koska haluaa / onko tässä mitään checkpointkikkailuja?? Äsken olin mielestäni jo suhteellisen pitkällä tehtävässä, kunnes minut huomattiin ja kuolin. Checkpointti oli todella kaukana ja sama ralli uudelleen + extractionit näköjään myös otettava uusiksi?
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Pystyykö tässä tallentamaan ollenkaan koska haluaa / onko tässä mitään checkpointkikkailuja?? Äsken olin mielestäni jo suhteellisen pitkällä tehtävässä, kunnes minut huomattiin ja kuolin. Checkpointti oli todella kaukana ja sama ralli uudelleen + extractionit näköjään myös otettava uusiksi?

Ei pysty tallentamaan niinkuin haluaa mikä on käsittämätöntä tällaisessa pelissä. Checkpointeilla mennään, muistaakseni tässä pelissä nuo checkpointit oli laitettu silleen alueittain että kun ylität tietyn rajan maailmassa niin peli tallentaa siinä automaattisesti. Eli jos teet jotain tehtävää ja kuolet niin jatkuu todennäköisesti siitä edellisestä checkpointista minkä oot ohittanut esim. hevosella ratsastaessa mikä voi olla hyvinkin kaukana alueesta missä itse tehtävä pitää suorittaa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Olipas hieno bugi Side-ops:ssa "Make Contact With Emmerich". Kävelen punaisesta ovesta, jonka takana kaverin pitäisi olla, mutta cutscene ei ala pyörimään. Yritin restartata missionia useita kertoja, ei auttanut. Ratkaisu oli, että kävi helikopterissa ja tuli yöaikaan tekemään tehtävän... :mad: Koitin tätä Googlettaa ja joillakin muilla oli myös vastaava käynyt, joten varoituksena kaikille (jotka ovat yhtä alussa kuin minä).
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Mission 12, tehtävä oli lähes jo ohitse tehtynä, kunnes vahingossa juoksin hevosella tehtävän rajan ulkopuolelle ja tehtävä meni näköjään peruutetuksi. Peli luonnollisesti sanoi, että olen menossa yli rajan siinä kohdassa kun tehtävä peruuntui. Nyt sitten koko tehtävä uudelleen alusta. Voi luoja mitä pelisuunnittelua... :mad::(
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Mission 12, tehtävä oli lähes jo ohitse tehtynä, kunnes vahingossa juoksin hevosella tehtävän rajan ulkopuolelle ja tehtävä meni näköjään peruutetuksi. Peli luonnollisesti sanoi, että olen menossa yli rajan siinä kohdassa kun tehtävä peruuntui. Nyt sitten koko tehtävä uudelleen alusta. Voi luoja mitä pelisuunnittelua... :mad::(
Tiedän tunteen. Yhteen päätehtävään tuhlasin kevyesti yli tunnin, sillä halusin edetä mahdollisimman johdonmukaisesti. Valitettavasti koko homma valui hukkaan, kun ratsastin hevosella yli näkymättömän rajan. Siinä kohtaa kun peli varoitti asiasta oli jo liian myöhäistä. Tämän jälkeen olin sen verran hiilenä, että katsoin playthrough ohjeen ja suoritin tehtävän Gears of War gunz blazing tyyliin noin viidessä minuutissa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Mission 12, tehtävä oli lähes jo ohitse tehtynä, kunnes vahingossa juoksin hevosella tehtävän rajan ulkopuolelle ja tehtävä meni näköjään peruutetuksi. Peli luonnollisesti sanoi, että olen menossa yli rajan siinä kohdassa kun tehtävä peruuntui. Nyt sitten koko tehtävä uudelleen alusta. Voi luoja mitä pelisuunnittelua... :mad::(

Toi on just tuota Ubisoft-tyylistä pelisuunnittelua mihin ikävä kyllä tämäkin peli on sortunut. Tehdään muka avoimen maailman peli ja sit kun tehtävä lukittautuu niin ei voikaan mennä mihin haluaa. Jos mä haluan kesken tehtävän vaikka käydä kusella kilometrin päässä tai keräämässä kukkia välillä niin kyllä siihen pitäis olla mahdollisuus. On ihan perseestä tuollainen.
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Ostin eilen Metal Gearin ps4 selle.Olenko vaihtanut jotain asetusta pelissä se aloittaa vain online pelin? Haluaisin pelata myös yksinpeliä . Osaatteko auttaa?
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Ostin eilen Metal Gearin ps4 selle.Olenko vaihtanut jotain asetusta pelissä se aloittaa vain online pelin? Haluaisin pelata myös yksinpeliä . Osaatteko auttaa?
Odotat maltillisesti, että peli on kokonaan ladattu. Latauksen tilanteen näet painamalla PS4:n päävalikossa eli nk. Dynamic Menussa Options-näppäintä pelin ikonin kohdalla.
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Olen ostanut tämän levynä. Aloitin eilen pelaan peliä. aluksi pääsin ykköstehtävän harjoittelun läpi. sen jälkeen kun käynnistän pelin se menee suoraan onlineen eikä käynnistä yksin peliä. osaatteko auttaa?
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

aluksi pääsin ykköstehtävän harjoittelun läpi. sen jälkeen kun käynnistän pelin se menee suoraan onlineen eikä käynnistä yksin peliä. osaatteko auttaa?
Okei, kokeilepas sitten mennä pelin asetuksiin ja vaihda sieltä yhtä asetusta; Options -> Game Settings -> Game Type to Start -> MGSV: TPP.
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Onko tähän tullu joku päivitys vai miks tuntuu että jotkut tehtävät pääsee extremellä helpommin läpi. Muutama S tullu vaikka on vain toivonut alkuun että pääsis ne tehtävät läpi ja vihdoinkin pelattua loppuun tämän pelin (juolkaisupäivän ostettu).

Tehtäväkuvaus
Metallic archea extreme missä on niitä Skullsseja lentokentällä. Normaalitasolla pelasin tietenkin huonommalla taktiikalla kuin nyt mutta kesti varmaan 10 minuuttia tappaa ne kaikki. Extremellä menin hangarin katolle ja tapoin ehkä kaksi ja tehtävä oli läpi. Joko minulla Quiet tappoi kaikki tai sitten peliin tuli onnekas bugi. Aikaa meni ehkä 3 minuuttia. En ainakaan yhtään videota youtubesta nähnyt missä olisi yhtä vähällä muut päässeet. S rank tuli vaikka tosiaan olin vain toiveikas että pääsisin tehtävän mahdollisimman kivutta ja raivotta läpi. Tuntui ensimmäisellä kerralla nimittäin yhdelle vaikeimmista tehtävistä.
 
Ylös Bottom