Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vasta 4 ja puoli tuntia takana ja tuli juuri tavattua Näytä liitetiedosto 17863. Hieno hahmo ja tässä pelissä ei heikoille ole sijaa. Yksi asia joka tekee pelistä paljon monipuolisemman on se että saat valita joka hahmolle niiden classin ja tämä mahdollistaa sen että voit helpommin käyttää ketä hahmoa vaan sen sijaan että tarvitsisi turvautua johonkin tiettyyn jos bossilla on vaikka heikkous tämän elementtiin. Aseluokkaa en ole varma voiko vaihtaa ? mutta ilmeisesti eri luokilla on eri tehokkuus tiettyjä vihollisia vastaan.
Trails pelit ei kyllä ole atluksen pelejä. Mutta hyviä ovat ja hyvin maistuu kyllä tämäkin.+30h takana (pelasin jo demoa hurjat 20 tuntia, tein aika paljon valmisteluja) ja on kyllä todella Loistava peli, vahva vuoden peli ehdokas itselleni, peli on tosiaan hyvin slow phased eli todella hitastempoinen, varautukaa siihen että dialogia on paljon ja se pitää suurimalta osin lukea itse, story, anime scenet ja Välillä companion keskustelut on Voiced, pelissä on paljon myös sellaista visual novelmaista dialogia, Trails of sky cold Steel pelien tapaan. Itse taas tosiaan tykkään siitä että hahmoja pohjustetaan hitaasti ja tuollei visual novelmaisesti.
Mitä tulee taisteluun niin Itse tottakai pelaan peliä vain Hardilla (harmillisesti vaikein taso aukee vasta new game+:lla), varsinkin kun on Atluksen toisen pelisarjan Trails of the sky Cold Steel Nightmare tason veteraani, niin suurinosa fighteista, menee jopa niin että bossi viholliset ja Bounty ei saa vuoroakaan tai osumaa eli niin sanotusti no damage tyyliin. koska siihen on tottunut että fightit pitää hoitaa Cold Steelissä tuohon tyyliin.
Trails pelit ei kyllä ole atluksen pelejä. Mutta hyviä ovat ja hyvin maistuu kyllä tämäkin.
Hitto. Harmi että on Hardillakin turhan helppo, ounastelin tota jo vähän demossa kun random encounterien kaava tuntu menevän silleen et vihut ei saa vuoroakaan jos heikkoudet tiedossa ja niitä pääsee käyttämään hyväks, tuli nopeasti sellanen fiilis et jos kaikki random encounterit on tätä niin se kyllä saattaa käydä tylsäks yllättävän nopeastikin.hyvä korjaus., Eiku niin nehän olivatkin Xseedin ja Nihonin pelejä, sekotin tuon Xseedin, Atlukseen
kyllä se on sanottava että peli on muuten Goty tasoa, mutta ainut miinus toistaiseksi, on ollut vähän turhan helppo hardilla. oisi saanut olla se Regicide vaikeusaste suoraan pelattavissa, Bounty viholliset ei eroa vaikeudeltaan hirveästi juuri normi rivivihollisesta. eikä oikein bossitkaan tarjoa tarpeeksi haastetta. no suht alussahan tässä mennään vielä että toivon mukaan peli siitä sitten vaikenee.
Pitääkö lähteä tallennuksen kautta uudestaan tilanteeseen vai mitä tapahtuu turpakeikan jälkeen?On joutunut jo yhteenkin bossiin kokeilee muutamia kertoja.
Pitääkö lähteä tallennuksen kautta uudestaan tilanteeseen vai mitä tapahtuu turpakeikan jälkeen?
Peli myi julkaisupäivänään yli miljoona kappaletta nostaen sen samalla nopeimmin tällaisiin numeroihin yltäneeksi Atluksen peliksi.
Metaphor: ReFantazio surpasses 1m sales on launch day to become fastest-selling Atlus game
Metaphor: ReFantazio, released by Atlus today, has already surpassed a million units sold.www.eurogamer.net
En osaa lukea JapaniaScrollaa vähän ylöspäin