Guardian Viper
KonsoliFIN Alumni
Whoa! huomasin just GameSpotista että tällänen on tulossa GBA:lle! Näyttää siistiltä! ja paljon lupaavammalta (eli perinteisemmältä) kuin GameCuben Metroid Prime! 

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Hyökkäsin välittömästi GameSpottiin, kun et urlia itse jaksanut pistää... joten tässä linkki jota uskoakseni tarkoitit: http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,516709,00.html
Ja nuo "kuvat" ovat todennäköisesti jotain artistien tekemiä luonnoksia tai vastaavia... on kuitenkin erittäin mukava nähdä uutta Metroid-peliä GBA:lla!
- Esa
Vaikka en ole liiemmin Metroideja pelaillut (olenko jäänyt paljosta paitsi?), niin kyllä tuo aika hyvältä näyttää..
Asian voi vielä korjata osta NES ja metroid... on hyvä, mutta todella vaikea...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Vaikka en ole liiemmin Metroideja pelaillut (olenko jäänyt paljosta paitsi?)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan flamer
Niitä pelejähän on tullut tähän mennessä kolme, Metroid ja Metroid 2 (NES) ja Super Metroid (SNES)? Ei kai niitä ole millään Game Boylla?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ghegs
Return Of Samus on mainio GBA:lla pelattaessa, kun Samus saa vielä oikeanoppisen värityksen oletuksena. Sattumaa vai salaliittoa?
Teidän täytyy nyt kyllä kertoa minulle mitä hyvää noissa Metroid-peleissä oikein on?![]()
- Esa
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Jos olet jo tutkinut tuolta GameSpotista Metroid asiaa, niin olet varmaankin lukenut tuon The History of Metroid -artikkelin missä myös paljon juttua peleistä! Jos et, niin kannattaa käydä lukemassa niin saat vähän kuvaa minkälaisista peleistä on kyse!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Mutta jotenkin itse olen vähän skeptinen, miten Retro Studios onnistuu tehtävässä, kun peli kuitenkin muuttuu 2D:stä 3D:hen. Mutta pidetään peukkuja, että pelistä tulee hyvä.
Joo, mä puhuin GC:n Metroidista, meni hieman ohi threadin.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Leo, tämä threadi on GBA:n tulevalle 2D-Metroidille (eli Metroid IV:lle) jota ei Retro Studios väsää, niinkuin GC:n Metroid Primen.
Heitetäänpä hieman huhua:
Ehkäpä tulemme näkemään GC/GBA-Metroidien välillä jo nähdyn linkkikaapeliyhteyden?