Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

kaba sanoi:
Ihan oli hauska pelata, vaikka jäikin turhan lyhyeen. Mutta tulipahan testattua systeemi astetta toimivammaksi kuin Mariokartin friend-matsit. Menin sit mättämään random-tyyppien kanssa, mut ilmeisesti katellaan uusiksi tossa seiskan maissa?

Kyllä, seittemältä nähään.
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Tänään teen serverin klo. 18.00. Tulkaas kaikki pelaamaan :cool:
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Huomenna julkaisupäivä ja topicci ammottaa tyhjyyttään, ei tiedä hyvää, ei.
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Nyt on Prime hunters ostettu ja kyllähän tämä on hyvä peli,ehkä pidän siitä enemmän kuin ne jotka ovat ennen pelanneet metroid primea ym. .En kokeile nettipeliä ennen kuin yksin peli on vedetty läpi.(paljon aikaa tuohon suunnilleen menee?)
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

macblack sanoi:
Nyt on Prime hunters ostettu ja kyllähän tämä on hyvä peli,ehkä pidän siitä enemmän kuin ne jotka ovat ennen pelanneet metroid primea ym. .En kokeile nettipeliä ennen kuin yksin peli on vedetty läpi.(paljon aikaa tuohon suunnilleen menee?)

Yksinpelissä ei opi juuri mitään :I

Alle 10 tuntia sunnilleen läpimenoon menee, tietenin saat hinkata sitä toista kymmentä tuntia jos 100 % haluat.
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Minusta se on ihan hyvä idea pelata eka peli läpi ja sitten vasta nettipeliä. Oppii siinä ainakin kontrollit ja rupeaa tajuamaan peliä vähän. Minä oon pelin omistanu reilun kuukauden enkää oo pelannu kun about kaks tuntia. Pitäs varmaan ruveta pelaamaan.
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Kurimus sanoi:
Minusta se on ihan hyvä idea pelata eka peli läpi ja sitten vasta nettipeliä. Oppii siinä ainakin kontrollit ja rupeaa tajuamaan peliä vähän. Minä oon pelin omistanu reilun kuukauden enkää oo pelannu kun about kaks tuntia. Pitäs varmaan ruveta pelaamaan.

Minä siinä en ainakaan oppinut mitään, netissä minä olen pelannut ja sieltä oppii parhaiten.
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Dsplayer sanoi:
Yksinpelissä ei opi juuri mitään :I

Alle 10 tuntia sunnilleen läpimenoon menee, tietenin saat hinkata sitä toista kymmentä tuntia jos 100 % haluat.

En mä sitä yksinpeliä pelaa sen takia että oppisin jotain ,vaan sen takia että siinä on yksinpeli joka on tarkoitettu pelattavaksi.
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

macblack sanoi:
En mä sitä yksinpeliä pelaa sen takia että oppisin jotain ,vaan sen takia että siinä on yksinpeli joka on tarkoitettu pelattavaksi.

Ok, mää pelasin sitä sillon tällöin, jotenkin käy semmonen taktiikka mulle :D
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Tuli vähän testailtuu tota nettipeliäkin ja niinku pelkäsinkin, tosi koukuttavaa oli...mutta aion silti vetää yksinpelin eka läpi.
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Täällä ei siis juuri kukaan hankkinu MPH:ta?
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Millon porukat pelaa...laittakaa viestiä.
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Voihan terse! Prismasta ei löytynyt Huntersia, ja erehdyksessäni ostin Viewtiful Joen! No onhan sekin ihan hyvä peli, mutta kun kaikki säästöt meni! :(
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Draco sanoi:
Voihan terse! Prismasta ei löytynyt Huntersia, ja erehdyksessäni ostin Viewtiful Joen! No onhan sekin ihan hyvä peli, mutta kun kaikki säästöt meni! :(

paha erehdys kyllä aijaiajai :eek:
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Lisätkää tämäki (jos ette suunnittele itsaria)
Makkonen
4295
6717
7237
 
Ylös Bottom