Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metroid Prime

Nyt Kyllä jumittaa. Olen tallentanut chozo ruinsiin ja olen menossa Phazon minesiin. Pääsen aina melkein puoliväliin (kohtaan jossa tulee Elite Pirate vastaan). Välillä en pääse edes sinne asti. Aina Energiat loppuvat kesken kun noita Wawe piraatteja ja Pb piraatteja tulee niin rutosti. Olisikohan Phazon minesissa lähempää tallennuspaikkaa tai olisikohan jotain kikkoja joilla selviytyisi helpommin noista wawereista ja Powerb piraateista.
 
Ja Hitto kun noita Energia tankkejakin on vasta 3. Ei niitä löytyis jostain lisää.

Kyllä kaiken huippu että Tasopomot ovat helpompia kuin jotkin tavallisista vihollisista.
 
Hei mulla ois yks ongelma siinä toisessa maassa ku oon saanu siinä tokassa maassa sen morphi pallon ja ne raketit ja sit ku jossai siellä on sellane kone mikä pyörii ja sylkee tulta ja se pitää tuhota ja sitku oon tuhonnu sen ni se antaa käskyn mennä johokii ihmeen pyöreesee huoneesee. Ja sitten kun siellä on ne reitit miten sinne pääsis ni oon päässy siihe huoneesee missä on niitä jotain liskoja mitkä tulee seinästä ja rupee nokkimaa ja siellä ylhäällä on sellane ovi mut se ei aukee ja sinne samaa huoneesee on toinen reitti mut sit siinä on sellane ramppi mitä pitki pääsis sinne mut sit siihe tarvii magneetin
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Nyt Kyllä jumittaa. Olen tallentanut chozo ruinsiin ja olen menossa Phazon minesiin. Pääsen aina melkein puoliväliin (kohtaan jossa tulee Elite Pirate vastaan). Välillä en pääse edes sinne asti. Aina Energiat loppuvat kesken kun noita Wawe piraatteja ja Pb piraatteja tulee niin rutosti. Olisikohan Phazon minesissa lähempää tallennuspaikkaa tai olisikohan jotain kikkoja joilla selviytyisi helpommin noista wawereista ja Powerb piraateista.

Ainakin niitä energia tankkeja pitäisi olla löytynyt tuohon mennessä ainakin 6-7 kpl. Ne piraatit on kyllä kova pala silloin kun ensimmäistä kertaa Phazon Mineen menee. Kannattaisi ainakin etsiä lisää energia tankkeja, pitäisi löytyä aika helposti muista maailmoista jos vaan käyt paikat läpi huolellisesti ja muistat skannailla ja tutkia karttaa.

Mikäli en ihan väärin muista talletus pistehän löytyy heti ihan alusta kun tulet Tallon overwoldin hissiltä Phazon mineen. Eli miltei nenän edestä heti "Main Quarrysta" eteläisin ovi johon pääsee spider ball kykyä käyttämäll.

Itsekin en sitä ensi kerralla tajunnut ja lähdin Phazon mineen ja lopulta menehdyin vaikka energia tankkeja oli tullut kerättyä 6 -7 kpl. (tympi kunnolla kun ei pariin tuntiin löytänyt talletus paikkaa)

Onnea
 
Tuohon kohtaan on mahdollista löytää 10 energia tankkia ( eli yhteensä 11 tankkia ) ja ainakin 135 missileä. Joten etsimään vaan. :)

Wavepiraatteja kannatta ampua wavebeam:n charge shotilla, koska ne jähmettyvät hetkeksi paikalleen. Powerbeam piraatit kannattaa myös hoitaa charge shoteilla, mutta myös super missilen käyttö toimii. Shadow piraatit ja Ice piratet kannattaa ampua icebeamin charge shotilla, koska ne jäätyvät paikoilleen sitten voitkin hoitaa homman nätisti ampumalla missilen vastukseen.
 
Thanks thanks

Kiitti avusta. Pääsin tuosta aika helpolla kun vain olin nopealiikkeinen ja käytin missileitä (pääsivät viime kerralla unohtumaan). Seuraavaksi sitten tuota Körmyä vastaan (vai onko joku keksinyt enempää nimityksiä).
 
Artifact Elder

Mistäs ton vois löytää. Vihjeet kertoo että Phendrana on vallattu ja linnakkeesta löytyy Tower, joka pitää romahduttaa. Muistaako kukaan huoneen nimeä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lion41
Katteleppas sitä "kaksoistornia" sieltä phendranan labran läheltä...

Siellä mä pyörinkin ja kattelin joka visiirillä mestoja. En löytänyt mitään "ratkaisevaa". Olisko jotain vihjettä?
 
Siellähän on molemmissa päissä sellaiset pyöreät huoneet(ulkona,huom) menet toiseen niistä huoneista,siellä on, en tosin muista kummassa,kaksi ikkunaa, siitä oikeenpuoleisesta kun läväytät ohjuksen, niin jotain pitäs tapahtuu....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lion41
Siellähän on molemmissa päissä sellaiset pyöreät huoneet(ulkona,huom) menet toiseen niistä huoneista,siellä on, en tosin muista kummassa,kaksi ikkunaa, siitä oikeenpuoleisesta kun läväytät ohjuksen, niin jotain pitäs tapahtuu....

sanoitko mulle tän vai kenelle
 
Tuli tääsä yhtäkkiä mieleen että onko tässä pelissä niinkuin sellasta päämäärää vai onko se se artifactien kerääminen....
 
Päämääränä jatkaa Chozojen aloittama työ loppuun, eli meteorin mukana tulleen phazon-paskan vipettäminen huitsin nevadaan, niinkusta menemällä sinne kraateriin ja selvittämällä salaisuudet jne. Lue niitä seinätekstejä, mitä ne chozot on riipustellu. Skanni-visiiri on muutenkin hyödyllinen/välttämätön.
 
Wawe beam

Eli mistäs saa sen Wawe beamin?

Ja siellä isossa "jäämaassa" pitäs päästä siinä isossa ulkoilma tilassa sinne ylös oikeella olevaan rakennukseen, mutta en tiedä mitä kautta sinne mennään (toivottavasti saitte selvää)?
 
Montako powerbombia pelistä löytyy?

Tiedän että missileitä on yhteensä 250, mutta paljonko on powerbombeja yhteensä. Olen löytänyt 8.
 
JetSet, tuplahypyn saa alkovista, aivan Samuksen avaruusaluksen takana olevalta tasanteelta.



Tiedän että missileitä on yhteensä 250, mutta paljonko on powerbombeja yhteensä. Olen löytänyt 8.

Powerbomb -päivityspaketteja on yhteensä neljä kappaletta.
Yksi niistä on Chozo Ruinsissa, yksi Magmoor Cavernsissa ja kaksi Phendrana Driftsillä.
 
Mihin peli loppuu?

Oon saanut kaikki artifactit kerättyä ja kun meen sinne mestaan, missä "toteemit" seisoo, niin sieltä tulee levoton lintu. En jaksanut pelata sitä ja rupesin miettii, et onko se "loppuvastustaja"? Vai jatkuuko peli vielä?
 
Ylös Bottom