Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Ai ei vai? Olen katsonut pariinkin otteeseen kummillakin loppuvaihtoehdoilla. Nehän on parempia kuin monet leffat
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lootus
No sitten about kuukausi taakseppäin pistin pelin koneeseen ja ekalla kerralla taisinkin jaksaa päivässä (viikonloppu) jotain 5-6 tuntia, no nyt on (yhteensä) 7 tuntia pelattuna ja peli on ollut pitkään käyttämättömänä, sen verran kädetöntä desigiä on tullut vastaan ja sen verran tylsäksi on mennyt liiallisen lässytyksen takia, taitaapi olla ensimmäinen peli ( niistä harvoista [7] PS2:hdelle ostamistani), johon olen pettynyt.
No alku näytti lupaavalta, mutta mitä pidemmälle olen jaksanut pelata, sitä enemmän päin helvettiä homma mennyt.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Botet
Olenko muuten ainoa jonka mielestä sukeltaminen on vaikeaa? Joskus jos olen vesimiinojen keskellä ja happi on lopussa, alan hätäilemään ja ukko ei meinaa totella näppäimiä.
Olenko muuten ainoa jonka mielestä sukeltaminen on vaikeaa? Joskus jos olen vesimiinojen keskellä ja happi on lopussa, alan hätäilemään ja ukko ei meinaa totella näppäimiä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lootus
toisin kuin edeltäjänsä, tämä ei vajonnut alemmas mitä pidemmälle pelissä edettiin. [Nyt siis jatkoin pelaamista noin kuukausi edellisen kerran jälkeen] Vaan peli oli bueno alussa, teki laskua H:n kohtaamiseen saakka "sillalla", ja sitten lähti nousuun. Loppujen lopuksi jäi ihan hyvä maku suuhun. Kojima (ja muut peliä tehneet), ovat selvästi oppineet pelintekemisestä sitten viime pelin, vaikka vieläkin on matkaa hiottuun timanttiin. Jos pelit sarjassa paranevat tätä tahtia, niin kahden - neljän pelin päästä sarja saattaa päästä täyteen potentiaaliinsa minunkin silmissä!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Itse pidän jostain syystä hankalana sitä, että painamalla analogitikkua alaspäin sukeltaa pelihahmo myös syvemmälle. Ehkä lentopeleistä on jäänyt takaraivoon, että ylös-nappia painaessa nokan pitäisi kääntyä kuitenkin laskuun. Tämän takia vesimiinoja on etenkin vaikeampi väistellä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Eiks toiki muuttunu, kun vaihtaa sieltä valikosta sen 1st person moden reverselle (vai mikä se nyt oli)
Näillä kummallakana keskustelupalstalla ei oikein voi keskustella pelin juonesta kunnolla, kun tää on spoilerivapaa ja toinen enemmänkin vinkkipalsta.
Tällä voitais mun mielestä aloittaa keskustelu pelin juonesta ja kaikesta siihen liittyvästä (Esim. mikä on OTACON oikeesti)
Tässä vaiheessa tyydyn vaan sanomaan että juoni oli mielestäni erinomainen aivan paria pikku juttua lukuunottamatta (ihan lopussa). Varsinkin kun porukka rupes sekoileen lopussa, niin oli aika häiriintynyt fiilis et mitä hel...
Nostetaas tätä uudenkarheaa ketjua
Pc-pelaajasta ps3 myötä konsolipelaajaksi siirryttyä tuli hankittua mgs4. Pakkohan se oli sitten sen läpipelattua nähdä mitä aiemmissa osissa on tapahtunut.
Ei muuta kun paikalliseen pelikauppaan, ja siellähän ne oli, mgs2 ja mgs3 käytettynä hyllyssä Tuli avokkeen ps2 käyttöä.
Pakko sanoa, että on kyllä mahtava pelisarja. "Vanhentunut" graafinen ulkoasu+kontrollit ym. ei haittaa lainkaan peli-iloa.
Ei kerennyt vielä vetämään kuin 2h pelisession. Täytyypä korjata tilanne --->
ei sitä olekkaan. ihan ekan pleikkarin peli se on.
kyllä se ps2 ykkösen pelejä pyörittää kuten myös kolmos pleikkarikin.