Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS 2 -pelaajien kommentit (EI SPOILEREITA)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin tulee, ja niin voi.

Mutta jos jostainsyystä ei heti vanhan pelin lataamisen jälkeen aloitakkaan uutta peliä, niin silloin voi käydä yllämainitusti.

joops taas viisas kommentti tähän väliin. oon huomannu, että Cris, metal gear, jnejenjenjenjen käyttää signeerauksenaan MGS:n lausahduksia.."I'm like you.....i have no name" ja crissillä on se colonellin seko lause..en muista sitä..pitäsköhän itekkin laittaa.."do you know what day tomorrow is?" eh

Porukat toi pelin eilen Epsanjast... Muutaman viikon kovan oottamisen jälkee sain sen sit eilen puolen yön maissa käsii... Ja eiku peli koneesee... Heti aluks tuli kauhee pettymys: peli oli Epsanjan kielinen!! =( No alkuvalikkojen selailun jälkeen pääsin itsepeliin joka tosiaan oli espanjan kielinen, mutta onneksi Snake puhuu sujuvaa englantia... Vaikka kaikki tekstit ovat mulle täysin vierasta kieltä niin pakko myöntää että peli on paras koskaan pelaamani peli!! Nyt olisi pieni kysymys... Pelin alussa kun valitaan uusi peli, sen jälkeen tulee useita erivaihtoehtoja joista pitää valita(olisikohan niitä n. 5kpl??)... Voisikohan joku kertoa mitä vaihtoehtoja siinä on?? Suomeks tai englanniks... Alkaa pikkuhiljaa tulla jo toi espanja jo korvist pihalle, mut jos on pakko ni opettelen kyl tän pelin takii vaik espanjaa, mut olis helpompi jos joku kertois ton...!! Kiitos jo etukätee!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AnA83
Porukat toi pelin eilen Epsanjast... Muutaman viikon kovan oottamisen jälkee sain sen sit eilen puolen yön maissa käsii... Ja eiku peli koneesee... Heti aluks tuli kauhee pettymys: peli oli Epsanjan kielinen!! =( No alkuvalikkojen selailun jälkeen pääsin itsepeliin joka tosiaan oli espanjan kielinen, mutta onneksi Snake puhuu sujuvaa englantia... Vaikka kaikki tekstit ovat mulle täysin vierasta kieltä niin pakko myöntää että peli on paras koskaan pelaamani peli!! Nyt olisi pieni kysymys... Pelin alussa kun valitaan uusi peli, sen jälkeen tulee useita erivaihtoehtoja joista pitää valita(olisikohan niitä n. 5kpl??)... Voisikohan joku kertoa mitä vaihtoehtoja siinä on?? Suomeks tai englanniks... Alkaa pikkuhiljaa tulla jo toi espanja jo korvist pihalle, mut jos on pakko ni opettelen kyl tän pelin takii vaik espanjaa, mut olis helpompi jos joku kertois ton...!! Kiitos jo etukätee!!

hmm, luulis että optionsista vois valita tekstitykset englanniksi vaikka onkin espanjan kielinen peli.
Mutta jos ei toimi sekään, niin tässä on ne valinnat:

1. I've cleared the previous game multiple times, so bring on the
action! Peli alkaa tankkeri osuudesta,
joko normaalilla tai hardilla riippuen että kumman valitset

2. I managed to clear the previous game, but action isn't my strong point. Alkaa tankkerista vaikeustasolla: very easy , easy tai normal.

3. I didnt clear the previous game myself, but I watched everything. Alkaa tankkerista joko very easy , easy , normal tai hard.

4. I didnt clean the previous game and action isn't my strong
point. Alkaa plantista joko very easy , easy tai normal.

5. I didnt clear the previous game but bring on the action.
Alkaa plantista, joko normal tai hard tasolla.

Mitä tarkoittavat mgs2:sen läpäistyäni nettisivuilla seuraavat:

MECH..D. MECH DESTRUCTION

CLR..ESC CLEARING ESCAPE

muut tiedänkin ja tässä olisi oma tulokseni.

aika:14:38:45 sp.items:OFF DMG:6.5 fired: 749 alert:23 CLR.ESC:0 Kill: 52 MECH.D. : 33 Cont:7 ration:8 Save:45

Eikö optiovalikosta saa vaihdettua pelin kieltä englanniksi?
Ainakin suomessa myytävässä versiossa on muistaakseni englannin lisäksi saksa ja taisi olla espanjakin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa

Ainakin suomessa myytävässä versiossa on muistaakseni englannin lisäksi saksa ja taisi olla espanjakin.

Itse asiassa ainoat kielet on enkkku, saksa ja ranska. Peli tässä juuri auki optionsissa ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kangaxx
Mitä tarkoittavat mgs2:sen läpäistyäni nettisivuilla seuraavat:

MECH..D. MECH DESTRUCTION

CLR..ESC CLEARING ESCAPE

muut tiedänkin ja tässä olisi oma tulokseni.

aika:14:38:45 sp.items:OFF DMG:6.5 fired: 749 alert:23 CLR.ESC:0 Kill: 52 MECH.D. : 33 Cont:7 ration:8 Save:45

Toi clearin escape on visiin et monta kertaa oot selvinny clearignista en tosta toisesta tiiä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa

Ei saa vaihettuu kieltä ollenkaa... Ei oo optionssis sellast kohtaa... =(

Ei saa vaihettuu kieltä ollenkaa... Ei oo optionssis sellast kohtaa... =(

Mul on vaihtoehtona englanti, ranska ja saksa

Onpa kyllä loistava peli, kertakaikkiaan.
Pitkät videopätkät ei minua häiritse yhtään,
vaan ne tuovat loistavasti lisää tunnelmaa peliin. Peliin tulee elokuvamainen tunnelma, joten pelaamisen lopettaminen on minusta hyvin vaikeaa, koska elokuva jää sitten kesken ja kuka nyt haluaa katsoa elokuvaa pienissä erissä :)
Tuleeko sitten kun on pelannut pelin läpi, sellasta mahdollisuutta, että voi katsoa video pätkät uudestaan ilman pelaamista?

En ole vielä kauhean pitkällä pelissä, kun eilen sen vasta sain. Olen palannut sen Laiva osuuden läpi ja nyt olen Raidenilla jäädyttämässä niitä pommeja. Loistavaa pelatavaa on MGS2 tähän asti ollut.

Vielä tosta uuden pelin tallennuksesta. Olen pelannut nyt kaksi kertaa läpi ja aloittanut kolmannen ja kummankaan läpipeluun jälkeen ei seuraava tallennus ole tullut punaiseksi (siis tyhjään muistipaikkaan tallennettu). Peliä aloittaessa on kyllä tullut vaihtoehdot Tanker-Plant-jne. mutta pitääkö sitten tallentaa edellisen päälle jotta siitä tulis punainen. En vain ole ainakaan vielä uskaltanut ja nyt minulla on 2 punaista tallennusta jotka on tallennettu pelien lopussa ja yksi valkoinen pirulainen joka on siis kolmannen pelikerran alusta...

Pitäisikö siis esim. dogtagien säilyä niin että voin jatkaa uudessa pelissä siitä saldosta mihin edellisessä jäin?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
vaan ne tuovat loistavasti lisää tunnelmaa peliin. Peliin tulee elokuvamainen tunnelma, joten pelaamisen lopettaminen on minusta hyvin vaikeaa, koska elokuva jää sitten kesken ja kuka nyt haluaa katsoa elokuvaa pienissä erissä :)
Tuleeko sitten kun on pelannut pelin läpi, sellasta mahdollisuutta, että voi katsoa video pätkät uudestaan ilman pelaamista?

En ole vielä kauhean pitkällä pelissä, kun eilen sen vasta sain. Olen palannut sen Laiva osuuden läpi ja nyt olen Raidenilla jäädyttämässä niitä pommeja. Loistavaa pelatavaa on MGS2 tähän asti ollut.
Tulee, ja niitä elokuvia voi muokatakkin. lisäksi tulee boss survivor

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia

Mutta ei todellakaan tule kaikkia videopätkiä, kuten ykkösessä... Lempparikohtaukset juuri puuttuu tuosta casting-moodista...

vahan jurpi kans kun oli 8 videota vaan jota voi uudestaan kattoa kun taas 1 osassa pystyi katoon sen putkeen

Ylös Bottom