Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS 2 -pelaajien kommentit (EI SPOILEREITA)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MGS2 16:9 tila puuttuu???

Voiko tämä olla mahdollista että Konami ei ole laittanut 16:9 formaattia Mgs2:seen??
Typerä tempaus mikäli näin on:mad: :mad: :mad:

Juu, eipä siinä ole muistaakseni sitä vaihtoehtoa..mutta ei se häiritse pätkän vertaa pelaamista :D

Harmi että Snaken tilalle tulee se Jack. Olen pelannut Metal Geareita jo 90-luvun alusta lähtien (Metal Gear, NES ja Metal Gear Solid, PSX) ja olen melko kiintynyt Solid Snakeen. No, erinomainen peli jokatapauksessa. Olin tyttöystäväni luona pelaamassa ja viiden tunnin jälkeen hän vaati pistämään PS2:n kiinni. Damn!

Sain tänään käsiini tuon pelin, kun ei ollut aikaisemmin rahaa ostaa kyseistä peliä. No tässä oon nyt pelannu n.2h ja peli tuntuu todella hyvältä. Ainut missä vähän palaa kiinni on jotkut helvetin pitkät dialogit. On kuitenkin hyvä ostos ja läpipelaamisen arvoinen, ainakin mun mielestä.

pelasin pelin tuossa läpi ja pitää sanoa, että peli on pirun yvä mutta ei paras ps2 peli jota olen pelannut. Kyllä GTA3 vie voiton. Lopussa codec-löpinää oli ihan liikaa ja juoni muutenkin liian japsi-häröilyä. Tällä tarkoitan sitä, että tuommoiset Vamp:in kaltaiset henkilöt jota ei voi tappaa ja silleen...

Teurastaja, älä unohda että kaikki pelit eivät ole todellisuuteen perustuvia, eihän oikeesti ole edes Metal Gearei..joten..se on tän pelin ominaisuus että on tollasia henkilöitä, sehan Vamp on tehty normaalista ihmisestä niinkun loput friikit.

KÄMMIT MGS kakkosessa (mielipide)

Peli on loistava mutta siinä 3 mokaa mitkä mua ainakin kyrsii, tämähän on vain mun mielipide mutta ensinnäkin pelin lopussa juoni muuttuu täysin paskaksi, alussa juoni on loistava ja mielenkiintoinen mutta nakuvaiheesta loppuun juoni on syvältä ja kieltämättä näin jälkeenpäin kun alkuinnostus on ohi, vit**taa miten tästä huippupelistä jäi paska maku suuhun juuri tuon lopun vuoksi. Toinen asia on se kun se fucking codec soi jatkuvasti ja pelaaja ohjataan kädestä pitäen peli läpi (onko pelin kohdeyleisö lapset vai mikä on että pelaaja ei saa käyttää omaa järkeään vaan kaikki annetaan valmiina ja neuvotaan tarkaan mitä pitää tehdä seuraavaksi) kolmas moka, mikä ei ole suuri, on ääninäyttely, se on kohtalaisen hyvää mutta kun verrataan vaikkapa demon japanilaiseen ääninäyttelyyn niin david hayter ei pääse lähellekkään japanilaisen snaken "karskiutta" ja kuulostaa tasapaksulta, david puhuu KAIKKI vuorosanat samalla äänentasolla ja se kuulostaa tylsältä loppua kohden, näin ei ole japanilaisessa versiossa jota voi rehellisesti kutsua ääniNÄYTTELYksi kun jenkki ja eurooppalainen versio on tasapaksua vuorosanojenlukua. Toinen hyvä esimerkki on olga demon tankkeri osuudessa, japanilaisessa näyttelijässä on potkua ja karismaa mutta amerikkalainen versio kuulostaa niin amatöörimäiseltä. Olenkohan ainut joka on tätä mieltä asiasta?
pistäkäähän omat mielipiteenne aiheesta, puhunko asiaa vai roskaa?

Hei hei hei, Davidia ei aleta haukkumaan, prkl. Mieshän itse on Snake.
Mutta ihan oikeasti minun mielestäni ko. pelin ääninäyttely sopii siihen kuin nenä päähän. Hahmot eivät ole aivan realistisia eikä ääninäyttelykään, mutta molemmat on tehty korkea laatuisesti ja täydentävät toisiaan erinomaisesti. Siis eihän sitä juonta eikä hahmoja voi kukaan ihan tosissaan ottaa. Hideo on varmasti tehnyt tätä peliä pilke silmäkulmassa.

Codecia voisi välillä tulla vähän vähemmän, mutta itse kyllä ainakin oikeastaan nautin niistä, sillä ne saavat pelimaailman tuntumaan paljon elävämmältä ja persoonallisemmalta. Pelin dialogi on kuitenkin niin hyvin kirjoitettu, että yllättävän hyvin niitä turinoita jaksaa kuunnella. Toisaalta peliä suuresti helpottava automaattiset neuvot saisivat olla ainakin jo hard-vaikeustasolla kokonaan pois päältä.

hmm..vai että japanilaisia haluaisit kuunnella..no joo..hubluhablu SNAAKEEEE ibluhencluuuernfuu raiden hahdhskkkluu45 ration kdkdaam!! mun mielestä äänet oli loistavia..verrattuna demoon..etenki snaken ääni..

Myös minun mielestä japanilaiset ääninäyttelijät ovat paaaljon parempia kuin David ja kump. Tosin ei heissäkään mitään vikaa ole, ihan hyvin he hommansa hoitavat, paitsi juuri Olgan näyttelijä joka tankkerilla lievästi ärsyttää, lopussa hänkin kyllä kuullostaa paremmalta. Paras vaihtoehto olisi tietysti ollut että saa valita puhutun kielen..

Demon perusteella jaappanilaiset hoitavat kyllä homman kotiin, kun taas enkkudubilla on vähän niin ja näin. Snake kuulostaa kyllä hyvältä, mutta Otacon ja Colonel eivät tunnu edes yrittävän pätkääkään, vaan lukevat suoraan paperista. Eipä suoraan sanottuna ole Raidenissakaan hurraamista.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rotuseal
Demon perusteella jaappanilaiset hoitavat kyllä homman kotiin, kun taas enkkudubilla on vähän niin ja näin. Snake kuulostaa kyllä hyvältä, mutta Otacon ja Colonel eivät tunnu edes yrittävän pätkääkään, vaan lukevat suoraan paperista. Eipä suoraan sanottuna ole Raidenissakaan hurraamista.

No joo mut hei vertaa vaikka Final Fantasy X:ään :D Aivan HIRVEÄÄ dubbia!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teurastaja
pelasin pelin tuossa läpi ja pitää sanoa, että peli on pirun yvä mutta ei paras ps2 peli jota olen pelannut. Kyllä GTA3 vie voiton. Lopussa codec-löpinää oli ihan liikaa ja juoni muutenkin liian japsi-häröilyä. Tällä tarkoitan sitä, että tuommoiset Vamp:in kaltaiset henkilöt jota ei voi tappaa ja silleen...

No voi luoja tuohan on vain fiktiota niinkuin vaikka elokuvat tai kirjat! Olisiko Vampin tilalla pitänyt olla vain joku tavallinen ihminen tai sotilas tai joku huppupää terroristi? Silloin peli olisi varmasti ollut paljon jännittävämpi ja mielenkiintoisempi eikös niin?

Ja mä vaan ihmettelen, että miksi ihmeessä uusi MGS2-threadi? Kahdessa aiemmassakin on tarpeeksi seuraamista, nyt vielä tämä...

Tarkoittaako se, että juoni ei ole valmiiksi jauhettua viihdepurkkaa automaattisesti sitä, että juoni on myös paska? Joittenkin ihmisten reaktioista voisi tämän päätellä. Pelataanpa se loppu ja koko peli läpi useamman kerran ja mietitään juonta hieman kauemmin kuin viisi minuuttia.
Dialogia on paikoittellen kyllä ihan liikaa. Paskaa voi jauhaa kilometrikaupalla kuka vaan, mutta lyhyesti ja ytimekkäästi kirjoittamisen taito on harvalla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Ja mä vaan ihmettelen, että miksi ihmeessä uusi MGS2-threadi? Kahdessa aiemmassakin on tarpeeksi seuraamista, nyt vielä tämä...

Jep, yhdistelin vähän toisten kiusaksi ketjuja.

Kannattaa hyödyntää "Viestin aihe" -kenttää kun yhden pelin monista puolista kerran keskustellaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mpdman
taidan olla ainut joka peräti NAUTTII noista codec-keskusteluista :)

Et ole ainut. Kyllä niitä kuuntelee ja lukee ihan yhtä mielellään kuin mitä tahansa kohtausta koko pelissä.

Ylös Bottom