Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS 2 Pelivinkit (SPOILEREITA!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
On vähän noloa pyytää apua peliin jossa olen itse pääosassa (ainakin nimen perusteella), mutta mistä ne kaikki pommit löytää, kun niitä pitäisi suihkuttaa sillä suihkeella? En löydä niitä millään.

Katsoppa tämän topicin sivulle 5.
 
Re: PIIPZ

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FAMAS
En osaa sanoo muuta kun käytä sensor aata ja kato tutkazta.

Crisis,sun signaturessa on kirjotusvirhe,siinä lukee gamouse

Tuota mitäs siinä sitten pitäisi lukea? :) , ainakin jotenkin tuollai se meni...


BTW : Mitäs mieltä olette tuosta euro version grip lv:n nostamiseen tarvittavasta pull up määrästä , minusta aivan liikaa
se jenkkilän 100 oli ihan ok , mutta tämä on jo liikaa varsinkin
kun dog tageihin tankkerilla sellainen tarvitaan :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Hehehe...jossain sanottiin että MGS2 on joku kohta jossa joku äijä kusee ja sen kultakaaren alle voi mennä läträämään :p

Mutta en itse huomannut tälläistä kohtaa. Missä semmoinen on? (Haluan nähdä kaikki MGS2 yksityiskohdat,en kysy tätä pervouttani) :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Hehehe...jossain sanottiin että MGS2 on joku kohta jossa joku äijä kusee ja sen kultakaaren alle voi mennä läträämään :p

Mutta en itse huomannut tälläistä kohtaa. Missä semmoinen on? (Haluan nähdä kaikki MGS2 yksityiskohdat,en kysy tätä pervouttani) :rolleyes:

heti kohta muistaakseni harrierin jälkeen
 
LMR: Taisi olla justiin sen Harrierin jälkeen KL Connecting Bridge, Shell 2:ses.

niilo: Ja sen kortin(lvl. 3) tais saada Deepthro... eiku Gray F... eiku Ninjalta. Vai saikos siltä lvl. 4:sen?

Crisis: Kuinka paljon niitä pull uppei pitää tehdä että se grip lvl. nousee, mulla se on lvl.2, eikä sitä määrää tullu laskettuu.

Niin, onko sitä FAMASii mahdollista löytää tankkeris?

Ei helkutti... MGS 2 on addiktiivinen peli. Taas tuli tänään koko päivä shämplättyy siinä.

Edit: taas korjailuja liian hätäisesti sendattuun viestiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lazybones
LMR: Taisi olla justiin sen Harrierin jälkeen KL Connecting Bridge, Shell 2:ses.

niilo: Ja sen kortin(lvl. 3) tais saada Deepthro... eiku Gray F... eiku Ninjalta. Vai saikos siltä lvl. 4:sen?

Crisis: Kuinka paljon niitä pull uppei pitää tehdä että se grip lvl. nousee, mulla se on lvl.2, eikä sitä määrää tullu laskettuu.

Niin, onko sitä FAMASii mahdollista löytää tankkeris?

Ei helkutti... MGS 2 on addiktiivinen peli. Taas tuli tänään koko päivä shämplättyy siinä.

Edit: taas korjailuja liian hätäisesti sendattuun viestiin.


Äskön laskin niin minulla vaati 200 että nousi grip lv, mutta jotkut
sanovat että heidän euro versiossa se olisi 100. Ei tiedä...

Eipä ole FAMAS:ia tankkerissa , eikä kokopelissäkään. Elleivät nyt
huhut pidä paikkaansa että eurossa olisi bonus ase kun tankkerissa kerää kaikki tagit , mutta siitä hetken päästä lisää
4 tagia enää :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis


Katsoppa tämän topicin sivulle 5.
jes siellä sivuilla 3-5 mäkin olen miettimässä pommien kanssa..mutta nyt oon kusessa Dog tagien kans..3 tagia tuntuu jäävän Very Easystä..1 olgalta 2 siellä engineroomista jotka näkyy vaan kerran..täytyy mennä peli läpi ja mennä uudelleen se tankkeri.

edit: plei muutettiin peliksi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Hahmojen ja Juonen pohdintaa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Mitä pelin läpipelanneet pitivät Soliduksesta? Itse odotin kyllä hänestä enemmän kuin muista, sillä ykkösen mahtava Mr.President-loppu oli sinänsä se juttu, mitä odotin kakkoseen. Sitten kun pelaan MGS2:n loppuun, ei koko Presidentti-juttua mainita kuin kerran tai pari, ja nekin ohimennen. Lisäksi Solidus jäi jotenkin sivuhahmoksi, eikä ollut pelin pääpahis kuten Liquid oli ykkösessä. Soliduksesta olisi voinut saada todella hyvänkin hahmon, mutta se että stoori pyörii Raidenin ympärillä ei sinänsä kerro mitään veljesten Snaken ja Soliduksen väleistä mitään ihmeellisempää (toisin kuin ykkösessä Liquidin kanssa), jota odotin innolla (ja jota toivottavasti korjattaisiin mahdolisessa MGS3:ssa, tietenkin siis jos herra pressa selvisi kakkosen lopun tapahtumista).



Solidus ei kyllä tosiaankaan ollut oikein loppupomon tuntuinen. Toisin kuin Liquid, jonka joutui voittaa kolme kertaa. Ja muutenkin hän oli liian skizma ollakseen ex-pressa. Mun mielestä sellainen tappelu Solidusta vastaan olis ollu hyvä, että se olis pukumiehenä jossain kauempana, ja lähettääs koko ajan joukkoja kimppuun joita pitäis listiä niin kauan että Kärmes kerkiää sen kimppuun takaapäin mutta se menis RAY:hyn ja siitä alkais takaa-ajo Metal Geareilla veden alla... Okei mä lopetan tähän.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Lisäksi Liquidin hiukan outo paluu ei ollut mitenkään varsinaisesti mukana koko pelissä (sinänsä) joten se vaikutti aika turhalta. Jätti kuitenkin kivan kysymysmerkin MGS3:n suhteen.

Et kyllä arvaakkaan kuinka tuli naurettua Ocelotile ku se rupes höpisemään Liquid äänellä. Toi Liquid-asia kyllä jätettiin tarkoituksella vähän auki, jotta porukoille olis mietittävää MGS 3:seen. Niinkuin ygösen Presidentin soitto.
 
Re: Re: dog tag

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR



Saa nyt nähdä että tuleeko MGS3 koskaan...Kojima on kuulemma ilmoittanutettä mitä hän jatkossa haluaa tehdä on jotain aivan muuta kuin MGS jatko-osat... :(
täällä on puitu tätäkin, ja tultiin siihen tulokseen että se oli väärin käsitys, ja että hän mielellään tekee lisää MGS:ää niin paljon kuin Mahdollista, koska MGS on kuin hänen oma lapsi. ja ettei hän saanut kaikkia ideoitaan tehtyä MGS2:a. eri-asia on sitten se tuleeko MGS3 enää PS2:e vai PS3, tai ehkä jopa vain XBOX tai gamecube..toivotaan nyt että VAIN PS2..sais xmiehet ja kuutiopojat edes jotain positiivista ajateltavaa PS2-Pelaajista
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis


Taktiikka Strut F Warehouse :
--------Crisin hieno taktiikka----
joka toimii

ole tehnyt yhtään alerttia


joo..hoksasin itekkin..kiitti kuitenkin


Huh!?



No niin mutta asiaan , tuota 152 Dog Tagia takana ja hieno fiilis
ja aivan mahtava bonus tuossa eurossa (maalatkaa alempi teksti)
tyhjästä on paha nyhjästä eli ei sitten yhtään mitää :)

Että niin siinä se sitten olikin no tarvinee katsoa jos vaikka
konami olisi sitten lisännyt jotain muuta bonusta kun sen blue wig:n kun kaikki saa...
 
:P

Todella harmittaa jos sitä miekkaa ei saa jo aikasemmin :P :P ... se ois todella mukavaa sillä mennä vaikka koko peli läpi :) Harmi harmi harmi... ja mites tuo grip levelin parannus sitten toimii ? ihan vain roikkumaan ja veteleen leukoja? onkohan sillä väliä kuinka hyvin ne tekee - eli että onko hätänen vai tekeekö kaikessa rauhassa aina niin ettei se sillain retkahda? Meinaan noita tuossa tein just äsken vaikka KUINKA kauan mutta ei mitään tapahtunut... ja nouseeko se samantien kun ne 100 tai 200 tulee täyteen vai vasta sitten läpipeluun jälkeen ja seuraavalla läpimenokerralla ?
Kitoz.
 
Re: :P

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mortaali
Todella harmittaa jos sitä miekkaa ei saa jo aikasemmin :P :P ... se ois todella mukavaa sillä mennä vaikka koko peli läpi :) Harmi harmi harmi... ja mites tuo grip levelin parannus sitten toimii ? ihan vain roikkumaan ja veteleen leukoja? onkohan sillä väliä kuinka hyvin ne tekee - eli että onko hätänen vai tekeekö kaikessa rauhassa aina niin ettei se sillain retkahda? Meinaan noita tuossa tein just äsken vaikka KUINKA kauan mutta ei mitään tapahtunut... ja nouseeko se samantien kun ne 100 tai 200 tulee täyteen vai vasta sitten läpipeluun jälkeen ja seuraavalla läpimenokerralla ?
Kitoz.

Kunhan teet sen pull-upin ihan loppuun asti niin sen pitäis onnistua. Itelläni on grip lvl3. Ja aina 100 vedon välein se grippi nousee lvl3 asti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Saa nyt nähdä että tuleeko MGS3 koskaan...Kojima on kuulemma ilmoittanutettä mitä hän jatkossa haluaa tehdä on jotain aivan muuta kuin MGS jatko-osat...
Eli eli... Kojimahan EI ole sanonut että hän EI alkaisi tekemään uutta MGS:ssää. Kuten zacharia sanoi, Snake on kuin hänen lapsensa eikä Kojima häntä niin vain jätä. Kojima mainitsi vain, että kun/jos jatkossa Snakea näämme, ei se ole enää täysin hänen käsialaansa. ts. Hän ei ole pääroolissa vaan pikemminkin varjoissa ja antelee silloin tällöin neuvoja tms... Kyllä me vielä Solidia näemme. Olen aivan varma.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis



Huh!?



No niin mutta asiaan , tuota 152 Dog Tagia takana ja hieno fiilis
ja aivan mahtava bonus tuossa eurossa (maalatkaa alempi teksti)
tyhjästä on paha nyhjästä eli ei sitten yhtään mitää :)

Että niin siinä se sitten olikin no tarvinee katsoa jos vaikka
konami olisi sitten lisännyt jotain muuta bonusta kun sen blue wig:n kun kaikki saa...
oho..lainaus meni paasikiveksi..se alertti ei kuulunu mukaan
 
mistä se yks juttu pitää ampuu sieltä missä on niitä pommeja iha hitosti ku jos soitan snak... siis pliskinille nii se sanoo et ne kaikki ei oo välttämättä shell 2 suunnassa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Metal Gear
mistä se yks juttu pitää ampuu sieltä missä on niitä pommeja iha hitosti ku jos soitan snak... siis pliskinille nii se sanoo et ne kaikki ei oo välttämättä shell 2 suunnassa

Katsoppas sen Shell 2 oven ylä puolella, siellä lentelee cypher jonka päällä on sensori.. tai sitten sen "Sons of Liberty" lipun takana tai siellä yhdessä kasassa missä on paljon lokkeja...
 
Ylös Bottom