Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS 2 Pelivinkit (SPOILEREITA!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mun pitää löytää hall 1:ä yks tagi vielä, ja 3:a 1. mutta niitä ei näy!! ykkösessä näkyy siellä katossa yks, mutta sen tykö ei pääse..MITEN SAAN NEE??
 
mun tietääkseen sen ylhäältä olevan saa silleen et kasvatat grip lv:lin 3 tai kakkoselle ja kiipeilet niitä naruja pitki sen äijän luo (ainaki joku sano joteki tälläi ) ((miks toho levelin nostamiseen tarttee noi monta leukaa ku sitä tarvii jos haluu kaikki dog tagit ))tai joteki tollei ja ei vissiin missää muualla oo äijii tollei korkeella ku hold 1


ja mistä saa dog tag 1 sen plant osiossa hard levelillä:confused:
 
no ok. mutta onko Dog Tag listaa missään, jossa näkis kaikki paikat, ja miten ne saada. siis euro-versioon? ottaa päähän ku huomaa että ei voikaan enää saada yhtä tagia koska se on "kerta-käyttö" vihollisella
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Metal Gear
mun tietääkseen sen ylhäältä olevan saa silleen et kasvatat grip lv:lin 3 tai kakkoselle ja kiipeilet niitä naruja pitki sen äijän luo (ainaki joku sano joteki tälläi ) ((miks toho levelin nostamiseen tarttee noi monta leukaa ku sitä tarvii jos haluu kaikki dog tagit ))tai joteki tollei ja ei vissiin missää muualla oo äijii tollei korkeella ku hold 1


ja mistä saa dog tag 1 sen plant osiossa hard levelillä:confused:

Mistä niistä muka kiipee? Menin sinne toiselle puolelle ja sitte lähin Hold2 suuntaan köyttä käyttäen, mutta ei siitä päässy mihkää..
 
Eli samalta puolelta kun tulet sisään Hold ykköseen , kiipeä kerros alemmaksi ja mene hanging modeen , lähde kohti sitä
suurta ruutua ( tarvit Grip lv 2 ) , siellä juuri hold 2 oven edessä
on vahti jolta saa tagin , jatka samaa rataa hold 2:n läpi ja sitten hold 3:ssa on siellä ylhäällä viellä yksi vahti. Jos nämä eivät ole ne vahdit keitä etsit niin sitten hold 1:ssä on jollakin vaikeus asteilla isossa ryhmässä olevalla marinella tagi ("kalsari" Marinella) eli Thermal gogglesit käyttöön , sama juttu pätee hold 3:ssa jossa myös saattaa olla väkijoukossa yhdellä marinella tagi.
Näiden hakemiseen suosittelen että käytätte Stealthia koska muuten se saattaa olla "hieman" vaikeaa.
 
Joku muistaaksee sano et mgs kokkaseen on semmone koodi mil voi pelata koko pelin läpi pliskinillä.

Nii ja sit saako sen lv. vitosen kortin jotenki.:confused:


SNAKE RULEEZZ!!!

Edit:
elikkä mä löysin tähä vähä koodeja:Get Camera and Stuff.



To get a camera for the whole game, beat the game.

Beat the game the Screen turns blue! WoW!
Press R2 or L2 at screen at hear a gun shot or it's lightning.

Get a Dog Tag and veiw them in "Special" and pick dog tag veiw.

Read a story in specoal or skip thorough with R2 and each time get a new story.

P.S. how do you save pictures for Photo veiw so you can edit them and stuff?

Info submitted by Chuck on Sunday, November 18, 2001 at 16:31:42

INFINITE AMMO

Collect all DOG TAGS in the game, save then start a new game from that save game. Equip the WIG that you now have in the inventory.

Info submitted by MArjoH DeROsaS on Thursday, November 15, 2001 at 15:47:03

SNAKE's TAG

To get Snake's Tag you need to put him on sleep w/the tranqualizer and make him drop it. (NOTE. if you try to knock him out w/your kick-punch combo he'll kick your ass for sure)

Info submitted by MArjoH DeROsaS on Thursday, November 15, 2001 at 15:47:03

Get Extreme Difficulty Setting

Finish the game 1 time

Blue title Screen

Finish the game 1 time

Codec Moments

After defeating Olga, walk up to her and call Otacon to get a message that she looks like an angel.

After defeating Olga, walk up, and in first person view, shoot her in the head with the M9. Otacon will call saying he cannot believe you.

When on the Plant mission, after getting the Socom, go to the roof of strut A. Use your M9 to put the birds to sleep when they land, then shoot them with the Socom. After killing enough birds, you will get a call asking if you are done being mean to the birds.

Look at the bugs in the Plant mission and call the Colonel (140.85) to get an explanation of why they are there.

Keep calling people on the Codec to get more story elements. Keep calling until they give you control tips, or repeat themselves a few times. This works at a number of times in the game -- try it after every major plot point.

When you are in the B1 level of the Shell 1 Core (the room where the hostages are being kept), try to do a flip to knock out at least three of the hostages. After a while you will receive a call from your CO and Rose saying what a mean person you are for harming those poor defenseless hostages.

Immediately after you first meet Pliskin, stay in the room where he is sleeping on the stairs and call him on the Codec (141.80). He will be asleep and Raiden will watch him. Call a few more times to hear him dreaming about Meryl and Liquid Snake

Info submitted by BlinkFan182 on Wednesday, December 5, 2001 at 16:59:27

Extreme Difficulty

Finish the game 1 time to unlock this setting

Make a guard surrender

If you see a guard but he doesn't see you, walk up behind him and press L1 (reported as R1 too) and Square and if you did it right Snake/Raiden will say "FREEZE" and the guard will hold up his arms and surrender. TIP: If you shoot a guard on his radio, he can't call for help. If you shoot him in the RIGHT arm, he can't fire, while if you shoot him in the leg he can't run! (you can't use a tranquilizer for this)

Info submitted by Rodman on Friday, December 7, 2001 at 22:31:13

Stealth Chip

Collect 60 dog tags in tanker and 120 in plant
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: Hahmojen ja Juonen pohdintaa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lazybones



Solidus ei kyllä tosiaankaan ollut oikein loppupomon tuntuinen. Toisin kuin Liquid, jonka joutui voittaa kolme kertaa. Ja muutenkin hän oli liian skizma ollakseen ex-pressa. Mun mielestä sellainen tappelu Solidusta vastaan olis ollu hyvä, että se olis pukumiehenä jossain kauempana, ja lähettääs koko ajan joukkoja kimppuun joita pitäis listiä niin kauan että Kärmes kerkiää sen kimppuun takaapäin mutta se menis RAY:hyn ja siitä alkais takaa-ajo Metal Geareilla veden alla... Okei mä lopetan tähän.

Et kyllä arvaakkaan kuinka tuli naurettua Ocelotile ku se rupes höpisemään Liquid äänellä. Toi Liquid-asia kyllä jätettiin tarkoituksella vähän auki, jotta porukoille olis mietittävää MGS 3:seen. Niinkuin ygösen Presidentin soitto.

Juonikuviot todella jättävät paljon pohdittavaa ja keskeneräisiä juonenkäänteitä. Minusta olisi väärin sarjan faneja kohtaan jättämättä kysymyksiin vastaamatta. Joten oikeastaan voi olla aika varma että MGS3 tulee. Toivottavasti kuitenkaan Solidus ei kuollut, vaikka kakkosessa ei ollut kovin ihmeellinen hahmo. Selityksen selviämiseen voisi olla vaikka tuo hänen exoskeletonsa, joka suojasi häntä pudotkuksessa. Hemmo voisi virua sellissä pari vuotta ja lopulta Ocelot (tai Liquid) tulisi pelastamaan hänet vankilasta MG Rayn kanssa...
Heh... näitä juoni/tapahtuma-ideoita MGS3:en voisi kertätä kasaan enemmänkin....

Kiva jippo muuten löysin pelistä, en tiedä onko kukaan muu huomannut. Kun olet Shell 1 Coressa ensimmäistä kertaa hakemassa B2-kerroksesta mikkiä, näet tietokonehuoneen keskimmäisen pöydän alla bandage-laatikon. Ryömi pöydän alle hakeaksesi se, niin näet toisen pöydän alla (pöytä, jossa on se tietokone jossa solttu käy kattoo sitä muijan kuvaa) sellaisen hassun suikiopää patsaan, joiden oikeita nimiä en tiedä/muista. Kuitenkin kun tulet noussut pöydän alta takaisin ylös huomaat patsaan olevan kadonnut... Spooky.
 
Niin taas yksi hieman tunnetumpi jippo , siellä tankkerissa Hold2
siellä rupea painelemaan todella paljon sitä videotykin nappia
se johtaa hetken päästä hienoon sceneen "Jotain kiinnostavampaa kuin Commander Dolph "
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Eli samalta puolelta kun tulet sisään Hold ykköseen , kiipeä kerros alemmaksi ja mene hanging modeen , lähde kohti sitä
suurta ruutua ( tarvit Grip lv 2 ) , siellä juuri hold 2 oven edessä
on vahti jolta saa tagin , jatka samaa rataa hold 2:n läpi ja sitten hold 3:ssa on siellä ylhäällä viellä yksi vahti. Jos nämä eivät ole ne vahdit keitä etsit niin sitten hold 1:ssä on jollakin vaikeus asteilla isossa ryhmässä olevalla marinella tagi ("kalsari" Marinella) eli Thermal gogglesit käyttöön , sama juttu pätee hold 3:ssa jossa myös saattaa olla väkijoukossa yhdellä marinella tagi.
Näiden hakemiseen suosittelen että käytätte Stealthia koska muuten se saattaa olla "hieman" vaikeaa.
jes, enää puuttuu stealth! onko se totta ettei normilla eikä hardilla saa käyttää rationeita, jos haluu ne bandanat ja stealthit?
 
eipä taida...

Eipä taida olla totta - minä ainakin käytin normaalissa ja hardissa rationeita ja stealthin sain jo siitä 80:sta dog tagista... ja bandanan sain jo jostain 50 dog tagista... siis kun jossain sanottiin että bandanan saa 60 ja stealth 80 niin kun olin kerännyt 57 niin sain jo bandanan... hmh.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
juu, kunhan keräät tarpeeksi dog tageja:)


Voiks joku v**tu kertoo mikä toi dog tag on ja miten niitä saa.
Ihmettelen vaan koska niitä on mainittu sen verran paljon.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mr. BIG



Voiks joku v**tu kertoo mikä toi dog tag on ja miten niitä saa.
Ihmettelen vaan koska niitä on mainittu sen verran paljon.

Sotilaiden tuntolaatat... ja uhkaamalla niitä aseella jolloin ne saatavat tiputtaa ne.
 
Pitääkö joka vaikeusasteella kerätä kaikki Dog tagit vai riittääkö se jos kerää kaikki vaikka extremellä.
 
Re: Re: Re: Re: MGS 2 Juonianalyysi ja major spoiler-keskustelu

Eilen pääsin pelin läpi ja täytyy tunnustaa, että useiden pohdiskeluhetkienkin jälkeen en ymmärtänyt juonta 100% tarkkuudella.
Plantin tapahtumat olivat siis (ainakin Ocelotin mukaan) Shadow Moseksen tapahtumia lavastaen tehty harjoitus? Mikä ihmeen pointti siinä sitten oli?? :confused:

Ja eivätkö Soliduksen periaatteet olleet monessa suhteessa "hyviä"? Tämähän kannatti ihmisoikeuksia (civil rights) ja tiedon vapautta. Patriotsithan ne niitä pahiksia oli. Jos joku tajusi nämä juonen kohdat ja vaivautuisi selvittämään ne, olisin sangen kiitollinen :)

EDIT: Turha quote ;)
 
Re: Re: Re: Re: Re: MGS 2 Juonianalyysi ja major spoiler-keskustelu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zaphod
Eilen pääsin pelin läpi ja täytyy tunnustaa, että useiden pohdiskeluhetkienkin jälkeen en ymmärtänyt juonta 100% tarkkuudella.
Plantin tapahtumat olivat siis (ainakin Ocelotin mukaan) Shadow Moseksen tapahtumia lavastaen tehty harjoitus? Mikä ihmeen pointti siinä sitten oli?? :confused:

Ja eivätkö Soliduksen periaatteet olleet monessa suhteessa "hyviä"? Tämähän kannatti ihmisoikeuksia (civil rights) ja tiedon vapautta. Patriotsithan ne niitä pahiksia oli. Jos joku tajusi nämä juonen kohdat ja vaivautuisi selvittämään ne, olisin sangen kiitollinen :)

EDIT: Turha quote ;)

ei hyvikset kayttaa lapsia sotilaina kun ensin tapaa niiden vanhemmat kuten solidus oli tehny
 
Ylös Bottom