Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS 2 Pelivinkit (SPOILEREITA!)

Pari kysymystä mistä mä en tajunnu täs yhtään mitään:confused:

1. Keitä noi patriossit on (patriot).
2. Ja mitä La-li-lu-lei-lou (se meni jotenkin näin) tarkoittaa.

:confused:
 
Menee sekavaksi...eli saako sen stealthin jos menen pelin läpi vaikka hardilla ja normalilla jos kerään tarpeeksi dog tageja? Vai pitääkö peli muka mennä KAIKILLA vaikeusasteilla läpi ja KAIKKI dog tagit keräten...!??!?!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Whilshu
Pari kysymystä mistä mä en tajunnu täs yhtään mitään:confused:

1. Keitä noi patriossit on (patriot).
2. Ja mitä La-li-lu-lei-lou (se meni jotenkin näin) tarkoittaa.

:confused:

La-li-lu-le-lo ja Patriootit ovat käsittääkseni sama asia. Patriootit pyörittävät Amerikkaa ja valitsevat jopa presidentin. Kaikki mitä ulkomaailma näkee esim. politiikasta ja maata koskevia päätöksiä on Patriottien päästä ja heitä totellallaan. Kaikki historienkirjoihin menevät asiat ovat Patrioottien "käsikirjoittamaa".
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Whilshu
Pari kysymystä mistä mä en tajunnu täs yhtään mitään:confused:

1. Keitä noi patriossit on (patriot).
2. Ja mitä La-li-lu-lei-lou (se meni jotenkin näin) tarkoittaa.

:confused:

1. He hallisevat Jenkkiä, Patriootteihin kuulluvat "12 viisaita miehiä", jotka ovat poliitiikkoista bisnesmiehiin. He päättävät jenkkien asiasta, KAIKKI!

2. Patriootit tunnetaan myös La-li-lu-le-lo:na
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Menee sekavaksi...eli saako sen stealthin jos menen pelin läpi vaikka hardilla ja normalilla jos kerään tarpeeksi dog tageja? Vai pitääkö peli muka mennä KAIKILLA vaikeusasteilla läpi ja KAIKKI dog tagit keräten...!??!?!
Kun oot keränny "tarpeeksi" tagit niin saat stealthin...en nyt oikein muista tarkkaa lukua.
Eli kerää tarpeeksi kaikilla vaikeusasteella Tankerissa, saat stealthin ja bandanan, samoin Plantissa pätee sama systeemi.
 
Oon hieman pihalla

Oon vilkasu näitä juttuja Dog Tagista, Tankerin Holdeissa on TAGIT? Marineilla on TAGIT? en nyt oikein pysy mukana:confused:
Onko Pal-versiossa enemmän tageja? mitä muuta extraa löytyy siinä?

Voisko joku vähän valaistaa mua?
 
Eiiih...tarpeeksi...pitääkö sitten muka Plantkin mennä läpi KAIKILLA vaikeusasteilla?!?! VOi vi*tu jos näin on koska vaivannäkö menee hukkaan,koska meen nyt hardilla läpi ja oon saanut jotain 45 tagii nyt puolessa välissä,mutta normalilla keräsin vain 10...voi voi voi...onko se nyt muka näin...?

Mutta sitten toinen epätoivoinen kysymys,oon kopsannut suoraan tän toiselta foorumilta kun en jaksa uudestaaan kirjottaa:

Oon mennyt MGS2 läpi normalilla ja aloitin nyt hardilla keräämään dog tageja...mutta Amesia ei löydy MISTÄÄN! En tajua...kun normalilla pelasin niin Ames oli pöydän vieressä jonka päällä oli laatikoita mutta nyt en löydä sitä mistään...ei niitä sydämenlyöntejä voi ees kuulla kun ne kuorsaa niin pirusti...oon kysynyt joka tyypiltä että onko se Ames mutta ei koskaan vastausta,en edes näe koko huoneessa Amesin NÄKÖISTÄ tyyppiä...ihan kuin joku bugi mutta ei kai nyt sentään...auttakaa!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kibe
Ootteko huomannut että pelissä mainitaan Suomi. Siinä kohtaa kun saa sen ak:n ja pistää pliskenille codecilla yhteyttä nii se kertoo että Finland's Valmet on valmistanut ak:n tyyppisiä kiväärejä;)
ja yhdessä tagissa lukee ylajarvi

edit: kukee-lukee muutos
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis


Tankkeri riittää ja se taitaa sitten olla 60 ja stealthiin 80:ntä..

BTW: Voisiko vaikka Pexi tarkistaa paljonko jenkki version tankkerissa on tageja eri vaikeus asteilla ( en jaksa vaihtaa johtoja koneisiin :D ) tuntuu vain että eurossa olisi enemään , mutta en taaskaan ole varma.
THAT*S NOT TRUE!! mulla riitti bandanaan 49 mutta stealth ei tullu 75..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan X-Static
prkl... taas jumissa.. miten prkl sen oven saa auki kun on se "retinal scan" .. voe helekutti...
tiedän että entinen staattinen on päässyt tän kohan, mutta ettekö te kuuntele mission brieffii? siinä kerrotaan aina mitä, ja miten pitää tehdä
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis


No jos tuota mennään , niin aluksi kannattaa ottaa käteen vaikkapa M4 tai AK ja ampua vahteja sillä , jos heillä on HF Blade
niin ammu heitä jalkoihin jotta he eivät voi torjua luoteja, lopussa
kun alkaa tulemaan paljon vahteja niin Stingerillä on helppo pistää muutama nurin , sitten HF Blade käteen ja torju itse luoteja
ja tapa vain miekka vahdit anna Snaken ampua muut...

Tai sitten toinen taktiikka on että menet Snaken ohjeiden mukaan
ja aluksi muutama vahti nurin RGB8:lla ja sitten HF Blade käteen
ja suojakilveksi , sitten lopuksi M4 ja AK käyttöön ja kaikki vahdit
nurin ( ensin kannattaa hoitaa portaikossa/ylemmällä tasolla olevat ) , sitten Snaken vieressä olevat miekka vahdit ( ammu jalkoihin ) , Rationeiden kulutuksesta ei kannata välittää sillä Snake antaa kokoajan uusia kun sinulta loppuu..

Toisessa taistelussa ensiksi M4/AK tyhjäksi jos ammuksia on , sitten vaan HF Blade kehiin.
PLAAAAAAAAAAAH!!!!! tosimies hoitaa koko roskan HF bladella
 
Re: Hahmojen ja Juonen pohdintaa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Mitä pelin läpipelanneet pitivät Soliduksesta? Itse odotin kyllä hänestä enemmän kuin muista, sillä ykkösen mahtava Mr.President-loppu oli sinänsä se juttu, mitä odotin kakkoseen. Sitten kun pelaan MGS2:n loppuun, ei koko Presidentti-juttua mainita kuin kerran tai pari, ja nekin ohimennen. Lisäksi Solidus jäi jotenkin sivuhahmoksi, eikä ollut pelin pääpahis kuten Liquid oli ykkösessä. Soliduksesta olisi voinut saada todella hyvänkin hahmon, mutta se että stoori pyörii Raidenin ympärillä ei sinänsä kerro mitään veljesten Snaken ja Soliduksen väleistä mitään ihmeellisempää (toisin kuin ykkösessä Liquidin kanssa), jota odotin innolla (ja jota toivottavasti korjattaisiin mahdolisessa MGS3:ssa, tietenkin siis jos herra pressa selvisi kakkosen lopun tapahtumista). Itselläni oli alunperin Soliduksesta mielikuva jonkinlaisesta pukuhemmosta (ex-pressa kun on) joka muistuttaisi ulkoisesti enemmän ehkä Big Bossia (no jälkimmäinen oli oikein), ja hänen kanssaan käytäisiin joku todella näyttävä tappelu, jonka jälkeen tulisi veneellä taka-ajokohtaus, kuten ykkösessä oli autolla ajoa (siis tuon keksin ensimmäisen trailerin nähtyäni, silloin ei ollut Big Shellistä ja Raidenista, kuten ei Soliduksestakaan mitään tietoa). Jos kolmonen tulee ja Solidus palaa, toivottavasti hänellä ei ole sitä pirun lonkero-exoskeleton-pukua...

Lisäksi Liquidin hiukan outo paluu ei ollut mitenkään varsinaisesti mukana koko pelissä (sinänsä) joten se vaikutti aika turhalta. Jätti kuitenkin kivan kysymysmerkin MGS3:n suhteen. Eli täytyypä heittää viimeistään huomenna juttua MGS3-threadiin, kun sellainenkin täällä on... ;)
mun mielestä tämä peli ei varsinaisesti ollut MGS vaan MGR. metal gear raiden. sillä pelin jälkeen tuli olo, että tää oli vaan alku, ja kolmonen VOISI olla loppu..ja että raideni heitettäs helevettiin..."no, you have things to do, and people to talk"...."i will find him" siis noin snake sanoi lopussa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR


Oon mennyt MGS2 läpi normalilla ja aloitin nyt hardilla keräämään dog tageja...mutta Amesia ei löydy MISTÄÄN! En tajua...kun normalilla pelasin niin Ames oli pöydän vieressä jonka päällä oli laatikoita mutta nyt en löydä sitä mistään...ei niitä sydämenlyöntejä voi ees kuulla kun ne kuorsaa niin pirusti...oon kysynyt joka tyypiltä että onko se Ames mutta ei koskaan vastausta,en edes näe koko huoneessa Amesin NÄKÖISTÄ tyyppiä...ihan kuin joku bugi mutta ei kai nyt sentään...auttakaa!
muista et Ames on valkoihonen, PÄLVIKALJU ja ruskeet hiukset;) ja Ames on mies.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
muista et Ames on valkoihonen, PÄLVIKALJU ja ruskeet hiukset;) ja Ames on mies.

Itse asiassa, eikös Amesilla ole niskaan ylettyvä harmaa letti? Tällä tavalla minä tunnistin hänet ensimmäisen pelikerran jälkeisissä peleissä.
 
Re: Oon hieman pihalla

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Oon vilkasu näitä juttuja Dog Tagista, Tankerin Holdeissa on TAGIT? Marineilla on TAGIT? en nyt oikein pysy mukana:confused:
Onko Pal-versiossa enemmän tageja? mitä muuta extraa löytyy siinä?

Voisko joku vähän valaistaa mua?


Jeh, PAL versiossa on enemmän tageja ku jenkissä. Tankkerissa
oon jo saanu kaikki mutta siellä ei ainakaan mitään bonusta tullu,plantistä puuttuu viellä jokunen..

ja kohta ollaan menty Euroextreme läpi , ilman special itemeitä
ja ilman yhtään alerttia :D
 
Mä oon jumissa siinä kun pitäisi viedä E.E sinne computer roomiin. Mun pitäisi mennä strut L mut sinne ei pääse kun siellä sillalla on tulta. Mitä mun pitäis tehdä?
 
Taas jumissa!!!! siinä kohassa kun E.E kävelee sen sillan yli ja mun pitäisi ampua niitä vihollisia snaipperilla niin mä en nää läheskään kaikki viholliset, onx jotain vinkkejä???
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan solidsnake87
Taas jumissa!!!! siinä kohassa kun E.E kävelee sen sillan yli ja mun pitäisi ampua niitä vihollisia snaipperilla niin mä en nää läheskään kaikki viholliset, onx jotain vinkkejä???

Thermal Gogglessit päähän ja ammu ne Claymore miinat sieltä
sillalta , muuten E.E:lle käy huonosti. Ammuksista eikä rauhottavista ei tarvitse huolehtia sillä niitä tulee loputtomasti sille tasanteelle missä olet. Sitten vahtien ja Cypherien kimppuun.
 
Ylös Bottom