Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS 2 Pelivinkit (SPOILEREITA!)

Ratkaisin jo! Ames ei reagoinut koska oli nukuttanut vartijat...ikävä bugi...missään ei kielletty vartijoiden nukuttamista mutta jos niin teki niin kellään ei ollut sydämenlyöntejä...eikä kukaan reagoinut mitenkään...oon kerännyt nyt 46 dog tagii,puuttuu vielä strut E:tä yks mutten löydä sitä,siellä on kolme vartijaa muttei niillä oo dog tageja...
 
Nyt mä on siinä kun tulee ne 3 metal gear, mä en millä pysty tappaa niitä. Onx teil jotain vinkkejä??
 
"Nyt mä on siinä kun tulee ne 3 metal gear, mä en millä pysty tappaa niitä. Onx teil jotain vinkkejä??"

Kato 7:s sivu!


Mistäs muuten huomaa kun bandanan ja stealthin saa käyttöön? Tuleeko ne kesken pelin kun saa tietyn määrän dog tageja vai?
Entäs saako sitä grip leveliä nostettua 2:sta....ei jaksais turhaan repiä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan solidsnake87
Nyt mä on siinä kun tulee ne 3 metal gear, mä en millä pysty tappaa niitä. Onx teil jotain vinkkejä??

Tuostakin oli jo pariinkin kertaan puhetta tässä threadissa, mutta käydään läpi VIELÄ kerran. Ammu Stingerillä jalkaan, jonka jälkeen aukeaa Rayn "suu", jonne ampumalla tulee eniten damagea. Kun ne alkavat hyppimään sille alustalle, pysy koko ajan liikkeessä ja muista että ne ohjukset joita ne ampuvat ilmaan osuvat vain siihen kohtaan jolla seisoit ohjusten lähitessä. Rayn konepistooli ammukset voi välttää ajoittamalla pyörähdyshyökkäyksen oikein. Jos rationit alkaa loppua, niitä joskus tulee keskelle alustaa, joita kyllä kannattaa hakea vasta kun alustalla oleva MG:n energiat ovat loppu ja seuraava on tulossa alustalle. Ne sellaiset kaksi sinistä ohjusta joita Ray ampuu suoraa kohti pystyy väistämään myös oikein ajoitetulla pyörähdyksellä
 
Mä pääsin pelin läpi mutta mä en tajunnut juonia. Vosiko joku selittää mitä siinä lopussa oikein sanotaan?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan solidsnake87
Mä pääsin pelin läpi mutta mä en tajunnut juonia. Vosiko joku selittää mitä siinä lopussa oikein sanotaan?

Ensinnäkin, jos sulle alkaa sitä juonta selittää niin oot varmaan ihan pihalla. Kannattaa vetäistä se peli lävitte toiseen ja kolmanteen ja neljänteen ja viidenteen ja....kertaan.

PS. Jää vaivaamaan niin perkeleesti kaikki mitä tuossa tapahtuu ton MGS2:den lopussa:

"They're all dead. All twelve of them."

"When exactly did that happen?"

"About a two hundred years ago."

"What the hell!?..."
 
Oisko niin että niiden dna:n avulla ne on "herätetty henkiin" tai jotain et ne ois jotain saman tapaisia kuin se colonel-tyyppi(AI)...

onko noihin mun em. kysymyksiin muuten tietoo?
 
Eiiih...en löydä hardilla niitä kaikkia pommeja sieltä Shell1-2 sillalta,oon ampunut mielestäni kaikki control panelit mitkä normalillakin ja yhden sieltä alhaalta heti siinä oven vieressä (oikealla) mutta ei...lipun takaa on ammuttu jne. mutta aina on joku hukassa. Mikähän...?!?!?! Myös Cypherissä oleva on tuhottu mutta ei...ja heti takana oleva...en löydä mistään viimeistä,taio ties kuinka moni onkaan hukassa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nakke


Mistäs muuten huomaa kun bandanan ja stealthin saa käyttöön? Tuleeko ne kesken pelin kun saa tietyn määrän dog tageja vai?
Entäs saako sitä grip leveliä nostettua 2:sta....ei jaksais turhaan repiä...

Aina kun pelin (tai toisen osuuden siitä) läpäisee tulee loppu ruutu
jossa kerrotaan esim. "Bandana , you can use it in tanker episode" Mikäli sinulla on tarpeeksi tageja...

Grip lv. 3 on maksimi..

ja BTW: Olettekos huomannut että kun kuolee Raidenin osuudessa niin sen continue / exit valintojen alla lukee, esim
monta leukaa olet tehnyt, onko sinua nähty etc...
 
Kiitti ohjeista....
Ei oo tullu katottua, ku on niin pirun pientä printtiä...oon kyllä vilkuillu, että jotain siinä varmaan yritetään kertoo...pitää kattoo vissiin vähä tarkemmin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Eiiih...en löydä hardilla niitä kaikkia pommeja sieltä Shell1-2 sillalta,oon ampunut mielestäni kaikki control panelit mitkä normalillakin ja yhden sieltä alhaalta heti siinä oven vieressä (oikealla) mutta ei...lipun takaa on ammuttu jne. mutta aina on joku hukassa. Mikähän...?!?!?! Myös Cypherissä oleva on tuhottu mutta ei...ja heti takana oleva...en löydä mistään viimeistä,taio ties kuinka moni onkaan hukassa...

Oletko katsonut sen sillan alemmasta kerroksesta? Sen saa parhaiten Socomilla ammuttua.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Eiiih...en löydä hardilla niitä kaikkia pommeja sieltä Shell1-2 sillalta,oon ampunut mielestäni kaikki control panelit mitkä normalillakin ja yhden sieltä alhaalta heti siinä oven vieressä (oikealla) mutta ei...lipun takaa on ammuttu jne. mutta aina on joku hukassa. Mikähän...?!?!?! Myös Cypherissä oleva on tuhottu mutta ei...ja heti takana oleva...en löydä mistään viimeistä,taio ties kuinka moni onkaan hukassa...


Hmm. Se riippuu millä tasolla pelaat, mutta ainakin normalilla ne olivat joten kuten näin:

Toisella puolella on ovi sen molemmilla puolilla on yhet.

Ja sit myös toisella puolella aika oikeella on sikana lokkeja sen sensorin ympärillä.

Ja sit siinä raidenin yläpuolella on yks, mikä on kiinni takana olevassa seinässä.

Ja niin edelleen mut hardilla ne samat ja sit lisänä

mee ihan vasempaan laitaan ja kurkkaa sinne alempaan kerrokseen 1'st personilla. siinä jossain pitäs olla yks.

Ja sit viel jossain en meinaa múistaa...
 
Menee hermot sen pommimiehen lahtaamisessa siellä helipadilla. Aseena vain pistooli (se minkä saa siltä venakolta ihan alussa). Ihan liian vaikeeta, menee pelistä maku kun joutuu tahkoomaan 20 kertaa samaa kohtausta.

Antakaa vinkkiä, kiitos.

Entä onko jotain cheatteja vastaisuuden varalle?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pekka
Menee hermot sen pommimiehen lahtaamisessa siellä helipadilla. Aseena vain pistooli (se minkä saa siltä venakolta ihan alussa). Ihan liian vaikeeta, menee pelistä maku kun joutuu tahkoomaan 20 kertaa samaa kohtausta.

Antakaa vinkkiä, kiitos.

Entä onko jotain cheatteja vastaisuuden varalle?

Ihan ensiksi, EI CHEATTEJÄ! hyi hyi hyi!

Siis mikäs vaikeus sulla on? Normalilla se menee ainakin ihan niin, että jäädytät ne 2 ekaa pommia ja sen jälkeen etit sen ja paukutat sitä sillä socomilla niin monta kertaa että se kaatuu ja pyörtyy vähäksi aikaa. Sitten vaan tähtäät 1st personissa ja ammut sitä päähän. Helppo vastus. Sit jos se päättää laittaa lisää niitä pommeja niin sammuttelet niitä ensiks sit meet ja ammut. Over and out...
 
Okei, kiitos. Tarvitaanko montakin kutia päähän?

Sihtini on ilmeisesti pielessä, koska olen räiskinyt päin pollaa äijän ollessa kontallaan. Nousee sieltä aina ja alkaa taas istuttaa niitä paukkujaan, ruoja.
 
Moikka !

Voisko joku jeesata, kun en pääse mihinkään tuosta vaiheesta kun kaveri on alasti ilman mitään aseita. Radiossa kaveri puhuu vaan ihan sekavia ja mihinkään ei oikein tahdo päästä. Mikä eteen ? Pahoittelen jos tätä on jo kysytty aikaisemmin, mutta nyt rupee vaan potuttaa. Kiitokset jo näin etukäteen !
 
Jaa että alakerroksessa on yksi?! En ole huomannnut,olen tuota kohtaa jauhanut varmaan yli tunnin ja kumma on jos en oo sitä nähnyt. Kyllä siellä oikeella alhaalla seinässä on joku mutta alhaalla...
 
onko joku muuten kerännyt tai ottanut selvää niistä koodinimistä siellä konamin sivuilla kun lähettää sen clearcoden tai siis onko joku kerännyt ne kaikki...mitä luulet crisis, jaksatko enää ikinä koskea mgs2:een sen jälkeen kun oot keränny kaikki dog tagit plantistakin...
 
Ylös Bottom