Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS 2 Pelivinkit (SPOILEREITA!)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neidhart
onko joku muuten kerännyt tai ottanut selvää niistä koodinimistä siellä konamin sivuilla kun lähettää sen clearcoden tai siis onko joku kerännyt ne kaikki...mitä luulet crisis, jaksatko enää ikinä koskea mgs2:een sen jälkeen kun oot keränny kaikki dog tagit plantistakin...

No siihen on aika yksin kertainen vastaus , kun kerta olen jo jenkistäkin kerännyt ne kaikki niin enköhän tämänkin jälkeen
jatka pelaamista :)

Heh, vedän just Euro Extremellä peliä ei yhtään alerttia viellä (ilman special itemeitä) ja Soliduksen kuristus kohdassa (josta en valitettavasti pääse,ainakaan tällä hetkellä)...

Voin listata kohta mitä arvosanoja olen nähnyt / ja mitä olen saanut... ( tänään ei näyttävästi pääse tekemään listaa , kun Konamin serveri on tukossa )
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis


kun Konamin serveri on tukossa )

ookko ihan varma? silloin kun se on ollu tukossa kun mää oon käyny siellä nii oon vaan klikannu "päivitä" tai "resend" nappia niin on toiminu ihan hyvin tosin hitaasti...
 
Konamin servu on todella susi, viime aikana en oo pääsy pistää clear codeja, IHA tukossa:mad:
 
Joo siellä alhaalla oli yks control unit,piti vaan "nousta varpailleen" L2 & R2 nappeja painamalla...kiitos.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Ratkaisin jo! Ames ei reagoinut koska oli nukuttanut vartijat...ikävä bugi...missään ei kielletty vartijoiden nukuttamista mutta jos niin teki niin kellään ei ollut sydämenlyöntejä...eikä kukaan reagoinut mitenkään...oon kerännyt nyt 46 dog tagii,puuttuu vielä strut E:tä yks mutten löydä sitä,siellä on kolme vartijaa muttei niillä oo dog tageja...



onko siell paikassaki niillä vartioilla dog tagit missä ames on:confused:
 
Sivuja on tässä aika paljon, enkä siis tiedä onko tätä kysytty aiemmin, mutta kysynpä nyt.

Tankkerissa hold 1:ssä ja hold 3:ssä on very easyllakin kaksi tyyppiä joilla on dog tagit, mutta olen löytänyt vain yhden molemmista. Zoomailu ei auta, eikä thermal gogglesit. Hold 1:ssä on ylhäällä eräs tyyppi, mutta sinne ei mitenkään pääse. Vai pääseekö? Itse en mitään tikapuita huomannut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hardman
Sivuja on tässä aika paljon, enkä siis tiedä onko tätä kysytty aiemmin, mutta kysynpä nyt.

Tankkerissa hold 1:ssä ja hold 3:ssä on very easyllakin kaksi tyyppiä joilla on dog tagit, mutta olen löytänyt vain yhden molemmista. Zoomailu ei auta, eikä thermal gogglesit. Hold 1:ssä on ylhäällä eräs tyyppi, mutta sinne ei mitenkään pääse. Vai pääseekö? Itse en mitään tikapuita huomannut.




on tääki pariin kertaan sanottu mut kun tuut holdeihin nii mmee yks kerros alemmas niistä tika puista ja sitt e mee roikkuun niin et pääset kiipeen sitä isoo kuva ruutuu påin (grip lv2) ja sitte ku oot sen ukon luona hyppäät siitä kaiteelta sen ukon luo ja lähet siitä sinne eteen päi ja pääset hold 3 ja siellä ylhäällä oleva ukon luo ja otat siltäkin dog tagin tai joteki tollei teet nii pitäis löytyy neki dog tagit
 
Pakko kysäistä muitten mielipidettä pelin parhaasta kohdasta. Eli mikä jäi mieleen parhaiten? Omasta mielestä pelin parasta antia oli suloisesta Emmasta huolehtiminen, varsinkin se sukeltelukohta.Aivan loistavasti toteutettu se Emman raahaaminen sun mukana. Pitää varmaan kokeilla sitä Ico:a kun eikös siinä huolehdita jostain prinsessasta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Pakko kysäistä muitten mielipidettä pelin parhaasta kohdasta. Eli mikä jäi mieleen parhaiten? Omasta mielestä pelin parasta antia oli suloisesta Emmasta huolehtiminen, varsinkin se sukeltelukohta.Aivan loistavasti toteutettu se Emman raahaaminen sun mukana. Pitää varmaan kokeilla sitä Ico:a kun eikös siinä huolehdita jostain prinsessasta.


ehdottomasti fortunen esimmainen esittaytyminen siina sillalla vampin kans ja kun se musiikkikaan ei ollu huonoimmasta paasta
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Pakko kysäistä muitten mielipidettä pelin parhaasta kohdasta. Eli mikä jäi mieleen parhaiten?

Pelattavista kohtauksista jäi erityisesti mieleen Snaippauskohta jossa Emmaa saatetaan Vampin kynsiin. Videoista lempikohauksia liikaa - mm. kun Solidus pistää tuusan nuuskaksi pari Rayta yksikseen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nakke
Oisko niin että niiden dna:n avulla ne on "herätetty henkiin" tai jotain et ne ois jotain saman tapaisia kuin se colonel-tyyppi(AI)...

onko noihin mun em. kysymyksiin muuten tietoo?
tai jos COLONELL ON PATRIOOTTI sekihän on eläny satoja vuosia..
 
Onko PAL leikkaamaton?

Jenkkiversio : Arsenal Gear kohti Ney Yorkia, alittaa sillan...ja POKS! Raiden ja Solidus tippuvat ihan tyhjästä kaupungintalon katolle.

PAL: Arsenal Gear kohti Ney Yorkia, alittaa sillan.....??????????.....Raiden ja Solidus tippuvat kaupungintalon katolle?

Crisis ja muut PAL pelanneet, olisi mukava tietää onko PAL leikattu. Jos ei, hieman yksityiskohtaista kuvausta ;)
 
Re: Onko PAL leikkaamaton?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Jenkkiversio : Arsenal Gear kohti Ney Yorkia, alittaa sillan...ja POKS! Raiden ja Solidus tippuvat ihan tyhjästä kaupungintalon katolle.

PAL: Arsenal Gear kohti Ney Yorkia, alittaa sillan.....??????????.....Raiden ja Solidus tippuvat kaupungintalon katolle?

Crisis ja muut PAL pelanneet, olisi mukava tietää onko PAL leikattu. Jos ei, hieman yksityiskohtaista kuvausta ;)


paha sanoa kun ei oo nahny jenkki versiota ja kun et antanu mitaan esimerkkia mita olis voitu leikata
 
Ootteko huomannu että kun eka snaken codec-nimi on pliskin ja sitten snake niin kun ne yhdistää niin tulee SNAKE PLISKIN joka oli kurt russelin hahmon nimi elokuvassa "Pako LA:sta"

Onkohan tarkoituksellista tekijöiltä..
Ennen kun älysin tämän minua ihmetytti Snaken outo alias.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Metal Gear




onko siell paikassaki niillä vartioilla dog tagit missä ames on:confused:


Älä pysäytä sitä vartijaa!!!! :eek:

Sä jäät kiinni, kokeilin jo easyllä (vai oliko very easyllä) mut kuitenki, tulee hälyt!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan RPS
Moikka !

Voisko joku jeesata, kun en pääse mihinkään tuosta vaiheesta kun kaveri on alasti ilman mitään aseita. Radiossa kaveri puhuu vaan ihan sekavia ja mihinkään ei oikein tahdo päästä. Mikä eteen ? Pahoittelen jos tätä on jo kysytty aikaisemmin, mutta nyt rupee vaan potuttaa. Kiitokset jo näin etukäteen !



Nii elikkä mee sinne isoon pitkään huoneeseen missä on metal geareja. Ja heti siinä aika alussa menee portaat sinne ylös. Sieltä vaan jotenkin taiteilet siellä ylhäällä ittes sinne toiseen päähän ja siellä on semmone ovi mikä vie sut sinne putken tapaseen paikkaan. Siellä putkessa ravaat vaa ees takasin nii vähän ajan päästä Snake ilmestyy sinne.

Etköhä sä noilla pääse eteenpäi




Kaikkiahan varmaan tietää ku pelin menee läpi ja on kattonu noi loppukuvat ja tekstit ni sen jälkee tulee se teksti "Metal gear solid 2 sons..." ni sit kuuluu codecin ääni ja otacon soittaa snakelle ja sanoo jotai et:

otacon -hei snake minä täällä otacon
Snake -mitä
otacon -löysin listan patriooteisata ja plaaa plaaa plaaa (en muista mitä se selittää mut vissi jotai et ne kuoli sata vuotta sitten)
snake -whatta hell!
 
Re: Onko PAL leikkaamaton?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Jenkkiversio : Arsenal Gear kohti Ney Yorkia, alittaa sillan...ja POKS! Raiden ja Solidus tippuvat ihan tyhjästä kaupungintalon katolle.

PAL: Arsenal Gear kohti Ney Yorkia, alittaa sillan.....??????????.....Raiden ja Solidus tippuvat kaupungintalon katolle?

Crisis ja muut PAL pelanneet, olisi mukava tietää onko PAL leikattu. Jos ei, hieman yksityiskohtaista kuvausta ;)

Leikeltyhän tämä, ei näy tankkeri osuudessa WTC:tä siellä rannalla...
 
Ylös Bottom