Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS 2 Pelivinkit (SPOILEREITA!)

Hehee. Kyllä se miekka vaan on siisti, mutta harm kyllä sitäkään ei saa kauaa käyttää:mad:

No sitten asiaan; oon siinä metal gear RAY tappelussa menossa, enkä oiekin pärjää, niin 1) KUinka paljon niitä tulee, kun aina kun tappaa yhden, niin tulee yksi lisää ja 2) olisko mitään hyviä vinkkejä siihen kohtaan, en meinaan oikein pärjää:rolleyes:
 
No aina ku ne ampuu niitä ilma rakettej nii mee vähän jonnekkin suuntaan et ne raketit ei osu ja ammu jotai niistä metal geareista polveen ja sitte päähä toi nopeesti
 
Vastaukset

[1. Vastasiko osotuksiasi? Ei

2. Yllätyitkö "Raideniin"? En

3. Mitä mieltä Snake "apurina"? Ärsyttävä ääni ja ulkonäkö muuten ok

4. Liika codecia ja demoa? Toden totta, en jaksanut katsoa kaikkia edes eka kerralla

5. Mitä mieltä musiikista? Hyvää

6. Ymmärsitkö juonen 100%:sti, "Tactical Plot Twist"? En eikä kiinnostakaan , Sarjiskamaa

Extraa:

7. Ärsyttikö Rose sua? Ei pahemmin

8. Makein demoskene? Alusssa oleva musavideo

9. Paras taistelukohtaus? (Peli tilanteesa) Miekka matsi Solidusta vastaan

10. Dialogi/puhe, joka jäi mieleen? Rose raskaana

11. Millä asetuksilla pelasit läpi ensimmäisellä kerralla ja aika? (vaikeusaste, tutka ja läpipeluuaika) Normal, yli 10 t

12. "Happy Ending-loppu" vai keskeneräinen? kohtuullinen

13. Raiden "MGS3:een"? Kyllä mielellään ja Snakin ääntä ja ulkonäköä tuli muuttaa

Ja loppukevennykseksi:

14. Riittävästi huumoria? Kyllä
 
kysymys

Eli mitenköhän siinä Harrier/Solidus taistelun jälkeen pääsee shell2 puolella olevien tavaroiden luokse? Tai onko niissä item boxeissa ylipäätänsä mitään tarpeellista?

Tulta olen kokeillut sammuttaa sillä jäädyttimellä mutta ilman tulosta. Heti kun lopettaa suihkuttamisen niin liekit palaa takaisin.
Pitäisikö sinne kokeilla hypätä jostakin sillä "kierreliikkeellä"?

Rationin olen kyllä saanut siitä taistelutantereen jämältä hankittua, mutta siihen ne neuvot loppuukin.

Olen kokeillut etsiä äänenvaimenninta AK:hon ja luulen että muualla se ei voi enää olla? Eli jos joku tietää missä tuo suspessori lymyää niin vinkkiä vaan kiitti.
 
Pelaan peliä neljättä kertaa läpi tällä kertaa Normal tasolla. Jostain syystä M9 ei löydy mistään?
Ja mikä on brown wig? Muuta kuin ruskea peruukki Raidenille?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan J-Dub
Pelaan peliä neljättä kertaa läpi tällä kertaa Normal tasolla. Jostain syystä M9 ei löydy mistään?
Ja mikä on brown wig? Muuta kuin ruskea peruukki Raidenille?



m9 löytyy sieltä ware housesta ylhäällä olevasta huoneesta
ja brown wig on loputtomat padit




ja mistä sen suppersorin siihe ak:hon aa:confused:
 
Re: kysymys

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Laama
Eli mitenköhän siinä Harrier/Solidus taistelun jälkeen pääsee shell2 puolella olevien tavaroiden luokse? Tai onko niissä item boxeissa ylipäätänsä mitään tarpeellista?

Tulta olen kokeillut sammuttaa sillä jäädyttimellä mutta ilman tulosta. Heti kun lopettaa suihkuttamisen niin liekit palaa takaisin.
Pitäisikö sinne kokeilla hypätä jostakin sillä "kierreliikkeellä"?

Rationin olen kyllä saanut siitä taistelutantereen jämältä hankittua, mutta siihen ne neuvot loppuukin.

Olen kokeillut etsiä äänenvaimenninta AK:hon ja luulen että muualla se ei voi enää olla? Eli jos joku tietää missä tuo suspessori lymyää niin vinkkiä vaan kiitti.
[/QUOTE



Joo, jäähdytä lisää nii kyllä ne liekit siitä talttuu....ja kyllä sillä kierreliikkeellä pääsee sinne roinien luo, mut se vaan pitää osua just oikeessa kulmassa ja oikeelta kohdalta, en vaan muista mitä niistä laatikoista saa ku en oo ku yhesti pelannu sen kohdan...oon tahkoillu sitä tankeria eri vaikeusasteilla dog tageja keräillen...hiljaa hyvä tulee...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neidhart
tän seuraavan jutun luin jostain foorumeilta mutta kaikki varmaan tietää suloisen emman...no vääntäkääs siltä niskat nurin ni otacon rupee vinkumaan ja kyselemään raidenilta et minkä takia tai jotain sinnepäin...toi juttu on siinä mielessä hauska et mulla ei olis voinu tullu ikinä mieleenkään tappaa emmaa mut näköjään joku on kokeillu sitäkin...

Joo, ja Emmatyttösen kanssa voi harrastaa muutakin kivaa:) vaikka kokeilla eri asentoja kun on muksauttanut sen tajuttomaksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Hehee. Kyllä se miekka vaan on siisti, mutta harm kyllä sitäkään ei saa kauaa käyttää:mad:

No sitten asiaan; oon siinä metal gear RAY tappelussa menossa, enkä oiekin pärjää, niin 1) KUinka paljon niitä tulee, kun aina kun tappaa yhden, niin tulee yksi lisää ja 2) olisko mitään hyviä vinkkejä siihen kohtaan, en meinaan oikein pärjää:rolleyes:


Niitä pitää ampua kuus, ja kannattaa ampua eka jalkaa ja sitte ku se suu aukeaa ni stingerillä vaa sinne

Metal Gear taiski sanoo jo loput...
 
mää haluisin vaa kysästä TAAS!!!! et MISTÄ SEN AK SUPRESSORIN SAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????????????????????????????????????? ei mulla sitte muuta ollukkaa:cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Metal Gear
mää haluisin vaa kysästä TAAS!!!! et MISTÄ SEN AK SUPRESSORIN SAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????????????????????????????????????? ei mulla sitte muuta ollukkaa:cool:

Sen saa Harrietin jälkeen sen sillan ylä-osasta.
 
mä ennustan,että tää threadi tulee kuolemaan. koska MGS2 on looppenlopuksi saakelin helppo ja lyhyt peli. ainut asia mikä saattaa newbietä vaivata on dog tagit:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
mä ennustan,että tää threadi tulee kuolemaan. koska MGS2 on looppenlopuksi saakelin helppo ja lyhyt peli. ainut asia mikä saattaa newbietä vaivata on dog tagit:)

Jep..totista totta..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
mä ennustan,että tää threadi tulee kuolemaan. koska MGS2 on looppenlopuksi saakelin helppo ja lyhyt peli. ainut asia mikä saattaa newbietä vaivata on dog tagit:)

minä valitettavasti yhdyn tähän mielipiteeseen... ja extrat ovat myös aika turhia, kuka jaksaa pelata pelin monta kertaa kiukulla läpi saadakseen vain parempia tavaroita seuraavaan pelikertaan?

ja se miekka kyllä ketuttaa vieläkin koska se on mielestäni erittäin hauska ja nerokkaasti suunniteltu mutta sitä ei itseasiassa kerkiä käyttämään kuin vasta loppuvastuksessa nyyh..

edit: juu tosta miekasta lisäilin
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku


No sitten asiaan; oon siinä metal gear RAY tappelussa menossa, enkä oiekin pärjää, niin 1) KUinka paljon niitä tulee, kun aina kun tappaa yhden, niin tulee yksi lisää ja 2) olisko mitään hyviä vinkkejä siihen kohtaan, en meinaan oikein pärjää



juokse lähellä keskimmäistä raytä ja heti kun se sininen laaseri osuu maahan (ei sinuun) niin singota robottia suuhun näin menee melkeinpä puolet rayn enerkiasta!!
 
Ylös Bottom