Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS 2 Pelivinkit (SPOILEREITA!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Re: Ak-supressori??

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
joo toi supressori löytyy Harrier taistelun jälkeen rikkinäisen sillan toisella puolella. Tee flippi reunalta, pääset toiselle puolelle, AK supressori on siinä kulmassa mis tuli palaa, käytä jäähdytys sprayta ja voila siinä se on ;)

Löytyyks toi tosta kaikilla vaikeusasteilla.:confused:

Re: Re: Re: Ak-supressori??

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Whilshu

Löytyyks toi tosta kaikilla vaikeusasteilla.:confused:

Very Easyllä löytyy samasta huoneesta kuin asekin. Todella helppoa siis, kuten tuo vaikeustason nimikin kertoo... Ihan ällistyin kuinka helppo se oli keräillessäni sillä dog tageja...

Aika jännä juttu jos toi mgs 3 tulee ps kolmelle, voi vaa kuvitella minkä näköne se sitte on.

Sain just vähän aikaa sitte tietää et ps kolme on tuhat ymmärrätkö TUHAT! kertaa kakkosta tehokkaampi.
Ps3 on näköjää iha tajuton tykki jos esim sen professori on jotai 299000 Mhz mikä x-boxissa on Intel 733Mhz, eihän tämä voi pitää paikkaansa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Whilshu
Aika jännä juttu jos toi mgs 3 tulee ps kolmelle, voi vaa kuvitella minkä näköne se sitte on.

Sain just vähän aikaa sitte tietää et ps kolme on tuhat ymmärrätkö TUHAT! kertaa kakkosta tehokkaampi.
Ps3 on näköjää iha tajuton tykki jos esim sen professori on jotai 299000 Mhz mikä x-boxissa on Intel 733Mhz, eihän tämä voi pitää paikkaansa.

niin sanottiin kans tosta ps2 etta silla voi realiajassa muutella tota final fantasy lefaa mutta koneen tehot tais jaada todella kauas luvatusta joten odota etta kone on ulkona ennen kun alat hehkuttaa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999

niin sanottiin kans tosta ps2 etta silla voi realiajassa muutella tota final fantasy lefaa mutta koneen tehot tais jaada todella kauas luvatusta joten odota etta kone on ulkona ennen kun alat hehkuttaa

Niinpä... Miiloinkohan toi mahtaa tulla. Ne joutu aikaistamaan ps3:n julkaisua x-boxin takia.

No niin. Aloitin dog tagien keräilyn normal vaikeusasteella. Kaikki muut sain kerättyä tankkerilta paitsi nro 25 hold 1:stä, vaikka nukutin koko osaston ja katsoin tyyppejä thermal goggeleilla... kummallista, olisikohan joku jäänyt huomaamatta:confused: Nro 30 ei ole löytynyt ainakaan vielä.

Eli jos joku pystyisi neuvomaan missä suunnassa nämä puuttuvat tagit on...

Re: Re: Re: Olgan lapsen isä, kuka hän on?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin

Doh, tuossahan tarkoitettiin Olgan LAPSEN isää. Ei Olgan isää.
Tuo ylempi oli kyllä todella hyvä pointti. Miten Olga voisi tietää mitään siitä Shadow Moseksesta ja Frank Jaegerista ilman jonkinlaista inside tietoa. Ja tässä tapauksessa se inside info tuliskin Frank "Gray Fox" Jaegerilta, Olgan lapsen isältä. Hemmetin hienot spekuloinnit heitit täytyy myöntää.

+ Mistäs Olga olis muuten saanu sen exoskeletonin? Patriooteilta? Vai sittenkin Frankilta?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...taas liiallinen valvominen teki tenän..damn.
olgan lapsen isä..ocelottia en veikkais, enkä patriootteja, se ei ole kukaan ns. hyvistä, koska alun perin olga oli Snaken ja muiden vihollinen. Veikkaan että se oli joku onneton siviili

Alotin kerään easyllä dog tageja, niin montako prosenttia pitää saada, että saa sen sthealth:n ja paikkahan oli tanker. Oon keränny jotan 39% ja oon siellä hold 1:ssä. Onko mulla enää ees mitään mahkoja saada tarpeeks? Ja onko jollain muulla samaa ongelmaa, että kun juoksen L1 ja neliö pohjassa vartijan selän taakse, niin raiden/snake ei huuda mitään ja vartija vain kääntyy ja huomaa. Sama ongelma myös joskus first person modea käyttäessäni.

Miten niiltä vartioilta saa dog tagin jotka sanovat vain "are you going to shoot me"( ja sitten jos ei ammu niin tekee hälytyksen) kun on edessä tähtäämässä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001
Miten niiltä vartioilta saa dog tagin jotka sanovat vain "are you going to shoot me"( ja sitten jos ei ammu niin tekee hälytyksen) kun on edessä tähtäämässä?
elikä ammu käteen tai ammu ohi, oikealla aseella, vartija menee kuseen ja antaa taginsa. Tällei vältät hälytyksen, nukuta muut vartijat siinä alueella tai käytä äänenvaimenninpyssyä.

, nukuta muut vartijat siinä alueella tai käytä äänenvaimenninpyssyä.
jos joku ihmettelee miksei niitä saa tappaa? vastaus on että kaikilla vartioilla on dog tagi hsahahaahahahahahah

Vielä noista dog tageista...eli pelaan toista kertaa läpi ja aloin keräilemään niitä, niin tuleeko ne näkyviin sinne dog tag wieweriin vasta kun koko peli on taas pelattu läpi, ajattelin että tulis sitte ku sen tankkeri osion ois pelannu, mutta eipä vaan tullu...:confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Raza
Vielä noista dog tageista...eli pelaan toista kertaa läpi ja aloin keräilemään niitä, niin tuleeko ne näkyviin sinne dog tag wieweriin vasta kun koko peli on taas pelattu läpi, ajattelin että tulis sitte ku sen tankkeri osion ois pelannu, mutta eipä vaan tullu...:confused:

Muistitko tallentaa? Katsoitko oikeaa aluetta (tanker/plant) ja oliko oikea vaikeustaso?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

Muistitko tallentaa? Katsoitko oikeaa aluetta (tanker/plant) ja oliko oikea vaikeustaso?
GV sullaha on stealthi Plantissa. mikä se dog tagi määrä jonka tarttee siihen?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
GV sullaha on stealthi Plantissa. mikä se dog tagi määrä jonka tarttee siihen?

Tjaah... enpä nyt tarkalleen muista. olisiko ollut siinä 90:n paikkeilla? En oo varma. Crisis? Pexi?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

Tjaah... enpä nyt tarkalleen muista. olisiko ollut siinä 90:n paikkeilla? En oo varma. Crisis? Pexi?
ööm....sanotaan 120 tagia:)
en tarkalleen muista....mut ensimmäisellä kerralla läpi kaikki tagit kerätty=ruskee peruukki, toinen=stealth.... ja IHAN KAIKKI tagit= O2-peruukki ja tietenkin Uber-goodies-from-konami-website:D

ööm....sanotaan 120 tagia:)
en tarkalleen muista....mut ensimmäisellä kerralla läpi kaikki tagit kerätty=ruskee peruukki, toinen=stealth.... ja IHAN KAIKKI tagit= O2-peruukki ja tietenkin Uber-goodies-from-konami-website:D
mulla on vähän yli 120, mutta on vasta ruskee,mutta oon menny muutaman kerran läpi ilman että oon keranny tageja. Jos nyt neen läpi, saanko näkymättömyyden?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
mulla on vähän yli 120, mutta on vasta ruskee,mutta oon menny muutaman kerran läpi ilman että oon keranny tageja. Jos nyt neen läpi, saanko näkymättömyyden?
JUU..ehdottomasti...:)

Sanokaas nyt vielä että voiko ne dog tagit kerätä vaikka osan tankkerilta ja osan plantista tai eri vaikeusasteilla? Vai pitääkö tankkerista ja plantista kerätä kummastakin erikseen?

Hmm.. Paria puuttuvaa dog tagia ei millään meinaa löytyä...

- Easyllä Strut A:n sisältä puuttuu yksi, vaikka sisällä ei ole kuin yksi tyyppi, jolta olen jo saanut.

- Parilla vaikeustasolla puuttuu parilta Connecting Bridgeiltä Tagi, kuten BC-bridgeltä, jossa ei edes ole vartijaa. Myös oli pari siltaa joilla ei myöskään ole tarpeeksi vartijoita, joillaa Tag Viewer sanoo puuttuvan Tagin olevan...

Nämä on tuottanut eniten tällä hetkellä päänvaivaa...

Ylös Bottom