Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS 2 Pelivinkit (SPOILEREITA!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Metal Gear
pitääkö läpi peluun jälkeen tallentaa eri save että läpii peluu ei katoa jos ei nii mikä niistä jutuista pitää valita 1st time, tanker, plant, vai tanker plant ite otin ton 1st timen ja sevetin läpi peluun päälle ja läpii peluu katos:(

Eli eli uuden kerran kun pelaat kannattaa valita se tanker-plant, tanker tai plant , 1st timestä en tiedä pyyhiikö se savea , mutta
jos sinun save gamesi ei ole punainen enää niin sitten se pyyhiytyi. Itse ainakin pidän useampaa savea..
 
Ja sit uus kysymys pitääkö alottaa niitten dog taggien keräily uuestaan:confused: vai voiko ruveta keräämään siitä mihi jäi
 
Oon nyt siinä metal gear RAY kohdassa missä niitä tulee koko ajan lisää..... Loppuu aina rationit kesken.... :(
 
Hmm..nyt on 45 tagii..pelannu very easylla ja easylla..en saanu easylla siitä Hold 1:stä kumpaakaa tagii..mutta sain Hold 3 yhden..eli tarttee 60 bandanaan?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonza
Oon nyt siinä metal gear RAY kohdassa missä niitä tulee koko ajan lisää..... Loppuu aina rationit kesken.... :(

Minä olenkin sen strategian niihin kirjoittanut aikaisemmin , joten selaappas taaksepäin ja katso miten kannattaa menetellä..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Metal Gear
Ja sit uus kysymys pitääkö alottaa niitten dog taggien keräily uuestaan:confused: vai voiko ruveta keräämään siitä mihi jäi

Aloita aina siitä savesta minkä menit viimeksi läpi niin edelliset tagisi säilyvät.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cem0

Hmm..nyt on 45 tagii..pelannu very easylla ja easylla..en saanu easylla siitä Hold 1:stä kumpaakaa tagii..mutta sain Hold 3 yhden..eli tarttee 60 bandanaan?

Kyllä se sitten niin menee eli 60 bandanaan ja 80 stealthiin eli
enemmän kuin jenkki versiossa ( tuntuu siltä nyt vahvasti että
eurossa on enemmän tageja ). Eikun vaan normalilla sitten seuraavaksi lopuksi vasta sitten extremellä :D

Tähän väliin voisi sanoa että over and out , huomenna sitten taas lisää...
 
No kertokaas sitten miten tästä Conolenin (vai miten se nyt kitjoitettiinkaan) pelifriikkeydestä pääsee eroon? Ei kai tätä Otacon sillä sekoamisella tarkoittanut?
Jatkuvat häirikkösoitot ja sen jonkun naisen RL kuvan tutkassa vielä jotenkuten kestää, mutta ne fission mailetit alkaa mennä jo liian pitkälle. :mad:
Noudatin vielä sitä sen neuvoa olla pelaamatta liian kauan ja pidin jopa kokonaisen tunnin paussin, muuta vieläkin se vaan jatkaa. Mikä neuvoksi? :(

Edit: No menimpä sitten katsomaan vain walkthoukkia ja näyttää kuuluvat sittenkin aina peliin tuo häslinki. Eipä sitten enää mitään.:p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Potri
No kertokaas sitten miten tästä Conolenin (vai miten se nyt kitjoitettiinkaan) pelifriikkeydestä pääsee eroon? Ei kai tätä Otacon sillä sekoamisella tarkoittanut?
Jatkuvat häirikkösoitot ja sen jonkun naisen RL kuvan tutkassa vielä jotenkuten kestää, mutta ne fission mailetit alkaa mennä jo liian pitkälle. :mad:
Noudatin vielä sitä sen neuvoa olla pelaamatta liian kauan ja pidin jopa kokonaisen tunnin paussin, muuta vieläkin se vaan jatkaa. Mikä neuvoksi? :(
mulla ne vaan loppu yhtäkkiä. ne alko siellä missä ollaan alasti..heh..ja loppu´ku saatiin kamat takas
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonza
Oon nyt siinä metal gear RAY kohdassa missä niitä tulee koko ajan lisää..... Loppuu aina rationit kesken.... :(
joo se on ärsyttävä kohta..menin normaalilla, ja niitä tais tulla 6. ammu ekaks "käteen" sitte se pää avautuu ja ammu siihen..menee hirveesti enkkuu. 3 kertaa näin ja yks ray ulkona
 
Re: MGS 2 Juonianalyysi ja major spoiler-keskustelu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Nyt kun MGS2 on julkastu ja koluttu läpi. Niinpä aattelin pistää uusi threadi "MGS2 juonianalyysi ja major spoiler"-keskustelu.

Tätä ei kannata lukea ellei peliä ole vedetty edes kerran läpi;)

Ensin olisi "pikku kysely" pelistä, sisällöstä, hahmoista, tapahtumista, ja muuta!

Peruskysymykset:

1. Vastasiko osotuksiasi?

2. Yllätyitkö "Raideniin"?

3. Mitä mieltä Snake "apurina"?

4. Liika codecia ja demoa?

5. Mitä mieltä musiikista?

6. Ymmärsitkö juonen 100%:sti, "Tactical Plot Twist"?

Extraa:

7. Ärsyttikö Rose sua?

8. Makein demoskene?

9. Paras taistelukohtaus? (Peli tilanteesa)

10. Dialogi/puhe, joka jäi mieleen?

11. Millä asetuksilla pelasit läpi ensimmäisellä kerralla ja aika? (vaikeusaste, tutka ja läpipeluuaika)

12. "Happy Ending-loppu" vai keskeneräinen?

13. Raiden "MGS3:een"?

Ja loppukevennykseksi:

14. Riittävästi huumoria?


1: Vastasi, koska ei ollut ennakko odotuksia
2:aluksi kyllä, mutta näin on parempi...snake on hyvä apurina
3:Snake on hyvä apuri..
4:lopussa..etenkin ennen Solidus mättöö
5:loistavaa jumputusta:)
6:en. Patriootit ja Rose Ja colonelin ihme jutut..gee doubleou aaii...oliko colonell aina joku höpö ukko? ykkösessäkin..ne oli jotaki avaruus olentoja..siinä se juoni floppas..
7:ÄRSYTTI!!!!!!!
8:kaikki oli yhtähyviä
9:se kun sai tappaa vihollisia miekalla..veri tirskuu aaaaah
10:"pentrate enemy lines....outer heaven..final weapon..metal gear"..-colonelin salaiset ajatukset
11:aika 23.30 aseet: Socomi.M9. M4, RGB grenade launher,stinger nikita, ym ym..digi kamera..kaikki boksit..ja Normaalilla
12:täydellisen keskeneräinen
13:ei..joku viisaampi..se on niin saakelin tyhmä äijä.."??!!" "?" "what are you talking about?!!" "You'r nuts" ja kaikkee muuta viisasta kommenttii
14: on..heh
 
Re: MGS 2 Juonianalyysi ja major spoiler-keskustelu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Peruskysymykset:

1. Vastasiko osotuksiasi?
2. Yllätyitkö "Raideniin"?
3. Mitä mieltä Snake "apurina"?
4. Liika codecia ja demoa?
5. Mitä mieltä musiikista?
6. Ymmärsitkö juonen 100%:sti, "Tactical Plot Twist"?
7. Ärsyttikö Rose sua?
8. Makein demoskene?
9. Paras taistelukohtaus? (Peli tilanteesa)
10. Dialogi/puhe, joka jäi mieleen?
11. Millä asetuksilla pelasit läpi ensimmäisellä kerralla ja aika? (vaikeusaste, tutka ja läpipeluuaika)
12. "Happy Ending-loppu" vai keskeneräinen?
13. Raiden "MGS3:een"?
14. Riittävästi huumoria?

1. Kyllä
2. Todella paljon, enemmän oisi saanu olla Kärmestä
3. No iha hyvä
4. Ei, ja jos oli tylsä kohta(mitä ei montaa ollut)niin voi skipata
5. Todella hyvää
6. E voi sanoa että ihan täysin, mutta 98% :)
7. Ei, paitsi lopussa kun totuus paljastui
8. Kun Solidus tuhoo niitä Metal Gear Ray koneita
9. Viimeiset miekan kanssa
10. Eli peli kyllä vastasi odotuksiani, grafikka on upeeta ja kontrollit erinomaiset, peliin paasee mukaan helposti, ja Dog Tagien keräily tuo uutta puhtia peliin, oisi ehkä saanut olla vähän pidempi, ja monipuolisemmat taistelu paikat..
11. Normal, Radar Type2 ja 13h
12. Kyllähän se loppu jäi mielestani vähän vajaaksi kun Arsenal Gearin päämäärä jäi vajaaksi ja jos kerta Patriotit on kuolleet kauan sitten..miten ne voivat nytten viellä vaikuttaa? Selvinee seuraavassa Metallisen varusteen kiinteessä osassa :D
13. Minun mielestäni Kärmes se olla pitää!
14. No kyllähän sitä minusta oli ihan mukavasti, kuten eräät naisten kuvat ja niille tehtävät jekut ja virtsaamis kohtaus =)
 
Re: Re: MGS 2 Juonianalyysi ja major spoiler-keskustelu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
6:en. Patriootit ja Rose Ja colonelin ihme jutut..gee doubleou aaii...oliko colonell aina joku höpö ukko? ykkösessäkin..ne oli jotaki avaruus olentoja..siinä se juoni floppas..

Mun mielipide juonesta: sehän perustu että piti ajatella että miten Raiden oli eksynyt Big Shelliin, vaikka ei ollut ikina saanutkaan aitoa tietoa tai edes nähnytlään kenraalia, ja miksi GW vai mikä se tietokanta olikaan niin halus Raidenin sinne? Ja mitä Petriootteihin tulee, se selvinee ensi pelissä. Ja juoni on juuri siksi sellanen kun se on haluttu sellaseks että se jää vaivaamaan mielestäni, että pitää pelaa viellä seuraava peli läpi että kaikki aukot täyttyy mitä tähön juoneen jäi. Muistakaa että tämä on minun teoriani ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Supressorit

USP : Laivan maston toisiksi ylin "kerros" ( thermal goggles kerrosta yksi alemmas ). Peli tarvii mennä (en ole kyllä varma) pari kertaa läpi...

En löytänyt Very Easy-tasolla tuota Supressoria tuolta mastosta.
Onko varmaa, että se on siellä? Eli katoinko vaan huonosti?

Koska aikaisemmin kun olin pelannut Plantin ja sen jälkeen Easy-tasolla tätä Tankeria pelatessa taisi löytyä tuolta mastosta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vedin just äsken tankkerin läpi very easyllä keräten kaikki dogtagit. Aloitin nyt uuden pelin easyllä ja Snakella on aurinkolasit päässä!!!
 
Pelasin eilen pelin läpi normaalilla mutta mitään casting-theatre tai boss-survival moodeja ei tullu !!! Miksi ei ???
 
Jeeeeeeeeeeeeeeeeesh

täytyy kyllä sanoa että peli on aivan mahtava!!!
Tietääkö muuten joku saako raidenille sen miekan jo aikaisemmin jos on keränny vaikka tarpeeks dog tageja.:p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jaxberg
Pelasin eilen pelin läpi normaalilla mutta mitään casting-theatre tai boss-survival moodeja ei tullu !!! Miksi ei ???

Hmm ne pitäs olla siellä Special-osassa. Talletitko sillon ku menit pelin läpi? Muuttuko alotusruutu siniseksi? Kyllä se pitäs siellä olla!
 
Re: Re: Re: MGS 2 Juonianalyysi ja major spoiler-keskustelu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cem0


Mun mielipide juonesta: sehän perustu että piti ajatella että miten Raiden oli eksynyt Big Shelliin, vaikka ei ollut ikina saanutkaan aitoa tietoa tai edes nähnytlään kenraalia, ja miksi GW vai mikä se tietokanta olikaan niin halus Raidenin sinne? Ja mitä Petriootteihin tulee, se selvinee ensi pelissä. Ja juoni on juuri siksi sellanen kun se on haluttu sellaseks että se jää vaivaamaan mielestäni, että pitää pelaa viellä seuraava peli läpi että kaikki aukot täyttyy mitä tähön juoneen jäi. Muistakaa että tämä on minun teoriani ;)

siinahan selitelliin etta kun raidenin ja soliduksen tausta muistutti niin paljon big bossin ja snaken taustaa niin sen takia raiden otettiin sinne mukaan ja etta oli oli alaskan tapahtumien mukaan uudelleen jarjastetty harjoitus
 
Vähä siistii ku menin normaalilla läpi nii hold ykkösessä hold2 hold3 nii joillai vartioilla on pelkät sortsit


ja kysymys hardilla nii missä on hold 1:sen dog tagit oon löytäny 2 mut en löyä viimistä:confused:
 
Re: Re: Re: Re: MGS 2 Juonianalyysi ja major spoiler-keskustelu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999


siinahan selitelliin etta kun raidenin ja soliduksen tausta muistutti niin paljon big bossin ja snaken taustaa niin sen takia raiden otettiin sinne mukaan ja etta oli oli alaskan tapahtumien mukaan uudelleen jarjastetty harjoitus

Niin, se oli Ocelotin versio tapahtumista. Minä ymmärsin että tuo "Colonelin" selitykset muuttivat tuossakin kohtaa juonen kulkua. Täytyy vielä kerran pelata peli läpi, että jos tällä kerralla ymmärtäisi...

Yksi kiva Codec-keskustelu: Kun olet mennyt naamioituneena Shell 1 Coreen ja sinulla on AK-47u (tai se ase mikä niillä sotilaillakin on). Soita Snakelle, niin hän kertoo kuinka se ase on ollut mallina muunmuassa Suomalaiselle kiväärille! Go, Suomi, go! :D
 
Ylös Bottom