Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS 2 Pelivinkit (SPOILEREITA!)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Hmm.. Paria puuttuvaa dog tagia ei millään meinaa löytyä...

- Easyllä Strut A:n sisältä puuttuu yksi, vaikka sisällä ei ole kuin yksi tyyppi, jolta olen jo saanut.

- Parilla vaikeustasolla puuttuu parilta Connecting Bridgeiltä Tagi, kuten BC-bridgeltä, jossa ei edes ole vartijaa. Myös oli pari siltaa joilla ei myöskään ole tarpeeksi vartijoita, joillaa Tag Viewer sanoo puuttuvan Tagin olevan...

Nämä on tuottanut eniten tällä hetkellä päänvaivaa...
- tyyppi tulee kun oot menos Strut A Deep Sea Dockiin hoitaa se vika pommi....ennen sinne menoa, käy Strut A-konehuoneessa hakemassa se tagi soltulta.

- Joo, nämä tyypit syntyvät Fatmanin jälkeen, eli BC, DE ja EF Bridgestä pitäisi löytyy...DE ja EF siltaan tulee yks extra jätkä, kumpaakin siltaan...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
MIten niiltä joiltain vartijoilta saa dog tagit plantissa, kun monissa paikoissa on semmonen lattia, että se alkaa kolisemaan kun yrittää hiippailla vartijan ja kas, vartija kääntyy ja huomaa.

Edit: mistä muuten johtuu, että vaikka sain yli 30 dog tagia tankerista, niin en saannu bandanaa, kun menin läpi? siis menin sillälailla läpi, että pelkästään tankerin ja sen jälkeen tuli se peli-aika tilastot sun muut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
MIten niiltä joiltain vartijoilta saa dog tagit plantissa, kun monissa paikoissa on semmonen lattia, että se alkaa kolisemaan kun yrittää hiippailla vartijan ja kas, vartija kääntyy ja huomaa.

Edit: mistä muuten johtuu, että vaikka sain yli 30 dog tagia tankerista, niin en saannu bandanaa, kun menin läpi? siis menin sillälailla läpi, että pelkästään tankerin ja sen jälkeen tuli se peli-aika tilastot sun muut.

Tuota noin, niiden vartioiden taakse pitää hiipiä ei juosta jolloin
jotkut lattiat pitävät kolina ääntä, eli painappas sitä analoogi tattia hiljempaa :) , toinen tapa on sitten että nukutat/pistät
tajuttomaksi vahdit plantissä ja suihkutat heitä coolantilla sen jälkeen jolloin he heräävät nopeammin ja sitten vaan takaa ase
kädessä tämä perinteinen "Freeze"....

PAL versiossa on suuremmat dog tagi vaatimukset ku jenkissä ja useimmat nuo dog tagi määrät on jenkki versiosta ilmotettu että
ne heittää hieman...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi

- tyyppi tulee kun oot menos Strut A Deep Sea Dockiin hoitaa se vika pommi....ennen sinne menoa, käy Strut A-konehuoneessa hakemassa se tagi soltulta.

- Joo, nämä tyypit syntyvät Fatmanin jälkeen, eli BC, DE ja EF Bridgestä pitäisi löytyy...DE ja EF siltaan tulee yks extra jätkä, kumpaakin siltaan...

Ookkei, täytyypä kokeilla seuraavalla kerralla! Kiitoksia paljon :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Alotin kerään easyllä dog tageja, niin montako prosenttia pitää saada, että saa sen sthealth:n ja paikkahan oli tanker. Oon keränny jotan 39% ja oon siellä hold 1:ssä. Onko mulla enää ees mitään mahkoja saada tarpeeks? Ja onko jollain muulla samaa ongelmaa, että kun juoksen L1 ja neliö pohjassa vartijan selän taakse, niin raiden/snake ei huuda mitään ja vartija vain kääntyy ja huomaa. Sama ongelma myös joskus first person modea käyttäessäni.



Tyhmä sun pitää mennä sen vartijan taakse ja sit painaa neliöö


ja ei sun yhellä kerralla tarvii tarpeeks saaha et sä saisit banbadan tai stealthin jos sä sitä tarkotit meet sen läpi mitä nyt pelaat ja sitte savetat ja sitte ku alotat uuestaan pelaan nii loadaat sen saven ja valitset vaikka tankkerin ja toisen vaikeus asteen ja sit keräät sillä vaikeus asteella dog tagit ja sit taas toisella vaikeus asteella ja sit taas toisella ja niin edelleen niii kyllä pitäis banbada ja sthealtti tulla
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
GV sullaha on stealthi Plantissa. mikä se dog tagi määrä jonka tarttee siihen?



tjaah mul se määrä oli 120 tai 140 en muista (nii paitsi jos te puhutte jenkki versiosta):D
 
Digikamera?

Joo, tuli nyt pelattuu mg2 läpi normaalilla ja meni 15h.
Pelin läpäistyäni sain digikameran, näin ainakin peli ilmoitti. Mutta kun aloitan uuden pelin tankerista tai plantilta digikameraa ei näy missään. Siis pitääkö minun valita newgame valikosta ensimmäinen pelikerta ja vastata johonkin kysymykseen että saan digikameran käyttöön tankerilla tai plantissä?
 
Re: Digikamera?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Joo, tuli nyt pelattuu mg2 läpi normaalilla ja meni 15h.
Pelin läpäistyäni sain digikameran, näin ainakin peli ilmoitti. Mutta kun aloitan uuden pelin tankerista tai plantilta digikameraa ei näy missään. Siis pitääkö minun valita newgame valikosta ensimmäinen pelikerta ja vastata johonkin kysymykseen että saan digikameran käyttöön tankerilla tai plantissä?


ku sä alotit nii et kai sä savettanu sen läpiin peluun päälle jos savetit nii pelaa uuestaan läpi niin palataan asiaan mut jos et nii loadaa se läpii peluu ja sit tulee tämmöset vaihtoehot
TANKER , PLANT , TANKER-PLANT
ja valkkaat sen minkä haluut ja vola sulla on digi kamera ja saat usp supperssorin therma goglessien alapuolelta sieltä mastosta olgan jälkee
 
Noista leuoista: Pitääkö ne vetää ihan loppuun asti? Monta niitä suunnilleen pitää vetää seuraavalle tasolle päästäkseen? Tuleeko se upgreidaus heti voimaan (ZA-DAM!) vai vasta sitten kun seuraavan kerran aloittaa läpipeluun?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jepe
Noista leuoista: Pitääkö ne vetää ihan loppuun asti? Monta niitä suunnilleen pitää vetää seuraavalle tasolle päästäkseen? Tuleeko se upgreidaus heti voimaan (ZA-DAM!) vai vasta sitten kun seuraavan kerran aloittaa läpipeluun?

Loppuun asti ja se tulee heti ja sen näkee, kun sun Grip lvl mittari vaihtaa väriä ja se nousee yhden lvl:n ylöspäin aina Lvl 3:seen asti...
 
Jos joku vois nyt kertoa...

Pitääkö dog tagit kerata jokaiselta vaikeus-asteelta?
Millä laseilla näki onko vartijalla dog tag?
Kertokaa nyt selvästi, sillä tämä on todella sekava ketju. Kaikki nimittäin selittävät erilailla.
 
Re: Jos joku vois nyt kertoa...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Pitääkö dog tagit kerata jokaiselta vaikeus-asteelta?
Millä laseilla näki onko vartijalla dog tag?
Kertokaa nyt selvästi, sillä tämä on todella sekava ketju. Kaikki nimittäin selittävät erilailla.

Tanker ja Plant-osioilla on omat Taginsa. Jokaisella vaikeustasolla on erikseen omat taginsa, mutta ne lasketaan yhteen saman osion muiden vaikeustasojen tagien kanssa. Jos keräät siis vaikka Tankerissa 10 tagia Easyllä, 30 Normalilla ja Plantissa 5 Easyllä ja 10 Normalilla, niin sinulla on yhteensä 40 Tankerin tagia ja 15 Plantin tagia.
Tagit näkyvät Thermal Goggleseilla, mutta myös yllättäessä vihollisen niin että kädet nousee ylös, pitäisi hänen rinnassaan välkkyä Tagi jos hänellä sellainen on.

Toivottavasti tämä ei ollut nyt sitten sekavasti selitetty :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Muistitko tallentaa? Katsoitko oikeaa aluetta (tanker/plant) ja oliko oikea vaikeustaso?

Tallensin ja katsoin oikeelta alueelta, mitä meinaa vaikeustasolla? Pelaan Hardilla...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Raza


Tallensin ja katsoin oikeelta alueelta, mitä meinaa vaikeustasolla? Pelaan Hardilla...

Dog Tag Viewerissa voi vaihtaa vaikeustasolla kerättyjä tageja painamalla sivullepäin. Kun Tag Viewerin aikaisee, se näyttää ensiksi Normalilla kerätyt tagit. Paina kerran oikealle, niin tulee Hradin tagit esille.
 
Re: Digikamera?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Joo, tuli nyt pelattuu mg2 läpi normaalilla ja meni 15h.
Pelin läpäistyäni sain digikameran, näin ainakin peli ilmoitti. Mutta kun aloitan uuden pelin tankerista tai plantilta digikameraa ei näy missään. Siis pitääkö minun valita newgame valikosta ensimmäinen pelikerta ja vastata johonkin kysymykseen että saan digikameran käyttöön tankerilla tai plantissä?

Hmm. no jos viittit katsoa yhden viestin ylöspäin niin vastaus pitäs löytyy vaik joku tais jo vastata mut kuitenki.

Vähä oli muute siisti ku siinä tankkerissa on se pimee käytävä et ku siihe tulee ni joku kuuluttaa "there is bridge sechpoint passed" ni siinä kohilla ku näkee sen ekan vartijan menin sitä seinää vasten mis on semmone putki ja kurkkasin sinne eteen päin ja se putki oli siinä välissä ja se putki kaatu siihe maaha KOLI KOLI KOLIN heh, ja se vartija huomas ja sit se toinenki vartija tuli siihe juttelemaa sille toiselle jotai upea yksityiskohta.
:eek:


Nii ja voisko joku vastat millo on e3 messut.

:confused:
 
Tagit again!

Elikkä ajettelin ruveta keräämään dogtageja.
Teenkö näin loadaan saven jossa olen vetänyt pelin läpi.
Valitsen tanker-plant osion, very-easylla.
Keraan niin paljon tageja kuin mahdollista tankerista ja plantista.
Sen jälkeen talletan saven päälle jossa olen vetänyt pelin läpi ja aloitan saman jutun easy ja sen jälkeen normal tasolla.
Pitääkö joka kerta tehdä uusi talletus, kun on kerännyt tagit jollain vaikeus-tasolla tankkerista ja plantista.

Vai loadaan talletuksen jossa olen vetänyt läpi, ja teen uuden talletuksen jossa kerään tageja. Sen jälkeen talletan aina siihen päälle ja sitten kun olen kerännyt kaikki tagit. Loudaan aina sen ja pääsen pelaamaan erikoistavaroiden kanssa?

Edit: Sit kun olen kerännyt tagit ja loudaan tagi talletuksen. Ja voin poistaa alkuperäisen?
 
Re: Tagit again!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Elikkä ajettelin ruveta keräämään dogtageja.
Teenkö näin loadaan saven jossa olen vetänyt pelin läpi.
Valitsen tanker-plant osion, very-easylla.
Keraan niin paljon tageja kuin mahdollista tankerista ja plantista.
Sen jälkeen talletan saven päälle jossa olen vetänyt pelin läpi ja aloitan saman jutun easy ja sen jälkeen normal tasolla.
Pitääkö joka kerta tehdä uusi talletus, kun on kerännyt tagit jollain vaikeus-tasolla tankkerista ja plantista.

Vai loadaan talletuksen jossa olen vetänyt läpi, ja teen uuden talletuksen jossa kerään tageja. Sen jälkeen talletan aina siihen päälle ja sitten kun olen kerännyt kaikki tagit. Loudaan aina sen ja pääsen pelaamaan erikoistavaroiden kanssa?

Edit: Sit kun olen kerännyt tagit ja loudaan tagi talletuksen. Ja voin poistaa alkuperäisen?

Sanotaan näin: minulla ei ole kuin yksi tallenus, jonka päälle koko ajan vain tallenan, mutta aina pelin läpipelattua tallennan ja aloitan pelin siitä samasta tallennuksesta...
 
Hyi hemmetti kun säikähdin peliä pelatessa... Ampukaa (kun vastaan tulee) niitä hiton ötököitä kun niitä on paljon kranaatinheittimellä first personina... Pidä first-person päällä jonkin aikaa vielä ampumisen jälkeen... :D

Ja soittappa muuten Emmalle sen jälkeen kun olet kuunnellut mitä hän puhuu Raidenista ensimmäisen pilarin takana Snaippauskohdassa... :D
 
Tagit taas...

Oon nyt kerännyt 16 tagii tankerista very-easylla. Miten siltä torkahtelevalta vartijalta saa sen tagin, se on siellä pitkässä käytävässä konehuoneen jälkeen. Sen musiikkia kuuntelevan tyypin jälkeen. Oon yrittäny hiipiä sen taakse mutta ei onnistu.
Pitääkö tyyppi saada hereille, esim. koputtamalla seinään ja sitten kun se on lähtenyt taakse päin yllättää se?

Ja sitten montako tagia voi saada tankerista very-easylla?

Sitten vielä, inventaario valikkoon tulee se montako tagia on löytäny. Pystyykö kesken pelin selaamaan mistä puuttuu tageja.
Huom. Oon pelannut pelin kerran normaalilla läpi. Nyt etsin ekaa kertaa niitä tageja, tuleeko ne vasta näkyvin sinne special valikkoon kun on vetänyt pelin läpi very-easylla?

Ja vielä lopuksi, miten niitä punneruksia tehdään. Pitääkö mennä roikkumaan kaiteeseen ja rämpyttää jotain näppäintä?
Oon yrittäny painella kaikkia nappuloita, mutta mikään ei tuota tulosta.

Edit: Luin tosta että tarvii jotain 120 tagii yhteensä, että saa näkymättömyyden? Eli etin tageja tankerista ja plantista yhteensä 120 kpl.

Anteeksi, voin olla hieman vaikea tapaus, pitää kaikki asiat vääntää rautalangasta :rolleyes:
 
Ylös Bottom