Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS2: Substance tietoa & kuvia!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Siis: Et ole pelannut kumpaakaan peliä millään alustalla ja mielipide on vankka!?! Toi jos mikä on sitä naurettavaa itseään.
Just joo...keksit sitten tommosenkin jutun päästäs? Toi on kyllä vielä nauretavampaa. Kun ei enää keksi mitä sanois, niin laitetaan sitten kaverille sanat suuhun...kätevää!

Eli Splintteriä olen testannut ja pelkästään nopean testauksen perusteella voin kertoa, että kyseessä on aivan saatanan hyvä peli . Mutta MGS2 substancea ei ole katso vielä julkaistu, niin en ole vielä päässyt itse toteamaan kuinka paljon huonompi se on Splinteriä...voitko käsittää!?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Just joo...keksit sitten tommosenkin jutun päästäs? Toi on kyllä vielä nauretavampaa. Kun ei enää keksi mitä sanois, niin laitetaan sitten kaverille sanat suuhun...kätevää!

Eli Splintteriä olen testannut ja pelkästään nopean testauksen perusteella voin kertoa, että kyseessä on aivan saatanan hyvä peli . Mutta MGS2 substancea ei ole katso vielä julkaistu, niin en ole vielä päässyt itse toteamaan kuinka paljon huonompi se on Splinteriä...voitko käsittää!?

Olen tässä kokoajan puhunut PS2:n MGS2: SoL:sta
Kuinkahan paljon olet peliä testannut? Ekan missionin, pelkät harkat?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
TAPPELU! TAPPELU! TULTA JA VERTA!!!

Hahaha!

Todellakin nyt kannattaa Spliter Cell ostaa...PC Superstore myy sitä iloiseen 33,5 jouluhintaan, eli siis ostakaa, OSTAKAA!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan idiot
OU FUK, oikeesti?

edit: gah, pelkkää kusetusta...

Mene ja tiedä: http://www.pcsuperstore.fi/tuote.html?product_id=XBOX-SPLINTER&category_id=15_1

Toivottavasti ei, laitoin tilauksen menemään...
 
Ei kelläkään ole mitään uutta tietoa Substancen Euroopan julkaisusta. Saisivat sen jo tännekin myyntiin pistää perkele.
 
ainakin GW:ssä sitä pelailtiin xboxilla... näytti ihan kivalta, mutta koska olen MGS2 pelanu ps2:lla 30min, ei tuo xboxin versio siitä tuntunut paljoakaan eroavan. En osta vaikka hyvä ehkä onkin.
 
Missä vitussa sä sitä pääsit kokeilemaan, oltiin kavereiden kanssa n. 2h GW:ssa eikä nähty kun räkänen video siitä!!!
 
no Creativen demoboothissa se pyöri varmaan 2 tuntia, sit ne alko demottaa siel jotain, ja sitten huomasin sen pyörivän siinä olikos se Pelikonepeijoonit, niin siinä vieressä Splinter Cellin vieressä.
 
Grafiikka on ihan samaa kuin PS2:llakin. Katselin enemmänkin sivusta kun tuota pelattiin, koska olen vetänyt MGS2:n läpi niin monta kertaa. Tämä ei kuulemma edes pyöri sulavasti huonon käännöksen takia. Ehkä juuri siksi sen julkaiseminen on siirretty ensi vuodelle.
 
Pakko ostos tuo Substance on, vaikkeivät ehkä siitä ihan PS2 version tasoista elämystä saaneetkaan käännettyä. Se on pakko ostaa, pelata ja päästä läpi, muuten ei kehtaa mennä kouluun. Eli ostan pelin, en pelaa läpi, niin ei tarvitse mennä kouluun! Olen nero!

Opettaja: Missäs Pekka on?
Oppilas: Se ei päässy Substancea läpi, ni se ei uskalla tulla kouluu.
Opettaja: HAA HAA HAA! EI silloin pidäkkään tulla! Saa tunnin jos tulee!
 
MGS2 Substance on aika heikko käännös boxille.. grafiikkaa on hitusen hitaampaa kuin PS2 versiossa.. jaksoin pelata noin puoli tuntia, ja vaidoin Splinter Cell levyn sisään.. katsoo nyt jos jaksaisi innostua joskus pelaamaan läpi, ja katsomaan olisiko mitään uutta..
 
Holy monkey !!

Ensinnäkin; Metal Gear Solid 2:Substance ON parempi kuin Splinter Cell, toisekseen; Metal Gear Solid 2:Substancessa on Xboxilla paremmat graffat kuin surkeassa PS2:ssa!!! Tuo peli ei kyllä VARMAAN jää minulta ostamatta...ja jos jää, niin annan teille osoitteenne että voitte tulla potkaisemaan minua munille...:D
 
Joo,siltä vahvasti vaikuttaa että näin ne asiat vaan ovat tämän kohdalla,eli Xboxin ominaisuuksia/tehoja ei ole sata lasissa hyödynnetty,näyttää kuulema hienolta,mutta samalta kuitenkin kuin PS2-versio,eli XB-version tekijöille vaan tapu tapu ja minun puolestani voivat subtancensa työntää suoleensa!

MGS2: Subtancen hahmoista löytyy mm. biseksuaalinen vampyyrin rakastajakin...kertoo sinänsä kyllä mulle jo kaiken tästä pelistä,heh heh! Eli kaupan hyllylle jäi multa että lävähti.

Mutta tätä voi kuitenkin ehkä suositella kaikille kieroituneista peleistä pitäville! ;)
 
Kyllä se ihan hienolta vaikutti kun mä sitä testailin kuukausi sitten, mutta pitää vielä harkita että ostanko sen, vai odotanko jotain muuta. Se on kyllä aika lailla samannäköinen kuin ps2:n Mgs2, ehkä hitusen parempaa. Jos on mgs fani (luulen että ei kovin moni ole) niin Kannattaapi hankkia, vaikka ei oiskaan niin silti suosittelen:)
Samanlaista Mgs:ää tarjolla:)
 
Tossa kuulema on lisänä myös sellainen,että VR-osiosta löytyy Konamin sanojen mukaan kokeiluluontoinen FPS-moodikin,mutta koskee vain yhtä kategoriaa VR-tehtävistä(keino todellisuus levelit).

Pelillisesti tämä on varmaan monipuolisempi kuin PS2-versio mutta helvetin suuri miinus siitä että Konami ei ole viitsinyt laittaa kunnon valaisusysteemiä mukaan,lisää paskaa niskaan tulee heikon ruudunpäivityksen ja monimutkaisen/kankean ohjauksen tiimoilta. Eli tuolla joku vertasi tätä Splinter Celliin,niin älköön unta nähkö että tämä peli vetäisi vertoja kaiken suhteen SC:lle. Itse MGS2:n luoja jo valahti aikoinaan kalpeaksi kun näki ensimmäisen kerran SC:n ja kehui julkisesti sitä. Nämä pelit ovat kuitenkin aiheeltaan ihan eri planeetalta,minusta MGS2 on enemmänkin Liisa ihmemaassa tyylinen ja SC taas jotain muuta.

Mutta sitä en kiellä etteikö Subtance olisi kuitenkin tietyiltä osin silti hyvä...ne ketkä tämän tason peleistä pitää,niin tuskin on pettymys,itsekkin olisin tämän ehkä ostanut jos tämä olisi ollut huippu laadukkaasti tehty XB:lle,mutta kun muutamien tietojen pohjalta ei ilmeisesti ole! Tärkein pointti tässä kuitenkin loistaa,eli se pelillinen suunnittelu/toteutus,minä olisin vaan vaatinut enemmän koska en pidä tämän pelin aihepiiristä kovinkaan paljoa.
 
Ylös Bottom