Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mgs2 Xboxille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olli.aalto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Kunpa toi peli nyt tulis jo... Noi oli tietenkin manipuloituja kuvia, mutta mahdollisuus että MGSX:ssä pelataan Snaken skenario (tai vaihtoehtoisesti pelataan), on suuri. Jos näin on, MGSX tulee olemaan pakkohankinta.

Epäilen edelleen vahvasti, että Snaken Big Shell-osuutta tulee pelissä olemaan, sillä silloin kyseessä ei olisi enää edes sama peli ja koko pelin idea menisi pilalle, sillä MGS2:n tarkoitushan oli antaa Snakelle uusi näkökulma, jota ei olisi pystytty saavuttamaan jos Snakella oltaisiin peliä pelattu.

Nyt MGS2 läpi pelanneena melkeen toivoisin, että mahdollinen MGSX olisi ensimmäinen Metal Gear Solid uudistetuilla grafiikoilla. MGS2 jäi pelinä ykköselle ihan sikana.

Pelattavaa ei MGS2:ssa paljoa ollut, videopätkää ja turhaa edestakaisin juoksentelua sitäkin enemmän.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Nyt MGS2 läpi pelanneena melkeen toivoisin, että mahdollinen MGSX olisi ensimmäinen Metal Gear Solid uudistetuilla grafiikoilla. MGS2 jäi pelinä ykköselle ihan sikana.

Pelattavaa ei MGS2:ssa paljoa ollut, videopätkää ja turhaa edestakaisin juoksentelua sitäkin enemmän.

Slaisseri:
Noh..ootko Ronkalta kysynyt kiinostaisiko sitä tulla teidän Muppet-Shown jäseneksi? :D
Asiallisen tuntuinen karju..:)

edit: pikkaisen muutoksia.

Viimeksi muokannut moderaattori:

En toivoisi näin. Olen pelannut molemmat MGS:t läpi (vähintään kolmesti), ja ykkönen on oikein hyvä ja jne... mutta kun sen pääsee läpi 2 tunnissa (olen päässyt)! Ja MGS2:n kesti joka kerralla yli 10h.

MGS:n hyvät puolet: Juoni, hahmot, kontrollit.
MGS:n huonot puolet: pituus, puzzlet, kontrollit.

MGS2:n hyvät puolet: Hahmot, kontrollit, musiikki, pituus, puzzlet.
MGS2:n huonot puolet: Juoni.

Enpä löytänyt 2:sta huonoja piirteitä niin paljoa kuin ekasta. Kumminkin, eka oli myös hyvä, muttei niin hyvä kuin toka.

kakkosen huonoihin puoliin mä ainakin laittaisin lyhyyden, koska oon päässy sen läpi kolmessa tunnissa(tanker-plant).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Aleksi1
kakkosen huonoihin puoliin mä ainakin laittaisin lyhyyden, koska oon päässy sen läpi kolmessa tunnissa(tanker-plant).

Oppaita ja Very Easy modeja ei tueta. Ja epäilen tuotakin väitettä.

Enpä löytänyt 2:sta huonoja piirteitä niin paljoa kuin ekasta. Kumminkin, eka oli myös hyvä, muttei niin hyvä kuin toka.

Ykkösosan puolesta puhuu hyvinkin vahvasti mukaansatempaiseva ympäristö. Tunnelma pysyy tiiviinä jokaisen muutaman tunnin ajan enkä ainakaan itse uskalla enempää vaatia. Metal Gear Solid 2 on ehkä ensikertaa sarjaan tutustuville sykähdyttävämpi kokemus, mutta kulkee aika lailla edeltäjänsä polkuja. Alkukohtausta lukuunottamatta kakkonen ei yllä ykkösen tasolle mitä jännityksen kasvattamiseen ja pelimaailmaan tulee.

normal vaikeusasteesta puhun ja ilman mitään oppaita, skippasin kyllä välidemot.

Hmm... Kun tämä kerran on XBox foorumi ja varmaan suurin osa täällä kävijöistä omistaa/tulee omistamaan XBoxin, niin eikös se olisi hyvä jos Metal Gear Solid 2 tulisi XBoxille? Kaikki siitä hyötyisivät.

<Edit> Typoja...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Joobas
Hmm... Kun tämä kerran on XBox foorumi ja varmaan suurin osa täällä kävijöistä omistaa/tulee omistamaan XBoxin, niin eikös se olisi hyvä jos Metal Gear Solid 2 tulisi XBoxille? Kaikki siitä hyötyisivät.

<Edit> Typoja...

Totta kai olis hyvä jos se tulisi. Mutta jos meikäläisen pitäisi valita jompi kumpi, ottaisin mielummin ykkösen, koska pidin siitä enemmän pelinä.

Ainakin aikoinani ykkösen läpi pelanneena, muistelen hehkuttaneeni sitä parhaaksi peliksi ikinä. Kakkosta tuskin. Tai sitten aika kultaa muistot taas ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes

Slaisseri:
Noh..ootko Ronkalta kysynyt kiinostaisiko sitä tulla teidän Muppet-Shown jäseneksi? :D
Asiallisen tuntuinen karju..:)

Totta kai Ron Jeremy on asiallinen karju :D

Ja Muppet-Show??? Meni kyl yli hilseen ja kunnolla?

MGS-sarjan peli tulee XboXille mutta tällä hetkellä kehitys on kuulemma keskeytetty väliäikaisesti. Pitää vain odottaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
MGS-sarjan peli tulee XboXille mutta tällä hetkellä kehitys on kuulemma keskeytetty väliäikaisesti. Pitää vain odottaa.

Ja mehän odotamme. :) Hyvää kannattaa aina odottaa...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser

Tajuamme. Xboxille tuleva MGSx on MGS2 joillain lisäjutuilla.

Xboxille tuli Tony Hawk's Pro Skater 3 jo Euroopan julkaisussa, tuo thps2x tuli vain Amerikan markkinoilla joskus viimevuoden puolella THPS-faneille siksi aikaa että kolmonen tulee.

Onhan Xboxille tuleva Silent Hill X:kin Ps2:n Silenh Hill 2 johon on lisätty kaikkea kivaa, kuten voi pelata jollain hahmolla jolla ei PS2:n SH2:ssa voinut pelata.

niin mutta pleikkarikakkosellekin tulee sh2sen lisälevy jossa myös pystyy pelaamaan eri hahmoilla

Sarine>
?
Ei siinä SH2:n PS2-version lisälevyllä ole mitään ominaisuutta, joka sallisi muilla hahmoilla pelaamisen.

Metal Gear Solidista...
Ykkönen on kyllä huomattavasti parempi. Kakkonen on pilattu juonella, joka varsinkin lopussa menee suorastaan naurettavaksi.

Totta kai Ron Jeremy on asiallinen karju.

Ja Muppet-Show??? Meni kyl yli hilseen ja kunnolla?
Vai että oikeen xxx-karju.:D
Eikös tämä xboxfin touhu muistuta lähinnä Muppet-showta.
(Älä nyt väitä ettet tiedä mikä on Muppet-show).
Jos et tiedä niin se oli se nukke-juttu 70-luvun lopulla jota näytettiin Suomessa parhaaseen katseluaikaan...
Elokuvakin on tehty Miss Piggystä ja kumppaneista...
Siis porsas ja sammakko juontajana...lisää rautalankaa..köh..;)

Edit: Tarkoituksena oli kertoa että mielestäni olisit hyvä tyyppi tukemaan herrojen touhuja. Siis oikeasti. Tietosi ovat mielestäni sillä tasolla, että susta voisi olla hyötyä heille.
Tämähän on vain mun mielipide..
Ja sultahan en kysynyt mitään..:D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Pöh, MGS2:n vedin Normalilla 2h 31min, skippaamalla kaikki välidemot homma on hyvinkin mahdollista. Ja stealthit ja bandanan/wigi(e)n käyttö ei kuulu pelaamistyyliini, sillä ne pilaa koko pelin idean. Hardillakin menee vielä alle 3h, mutta Extreme ja Euro Extreme ei vielä ainakaan lähellekkään :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes

Vai että oikeen xxx-karju.:D
Eikös tämä xboxfin touhu muistuta lähinnä Muppet-showta.
Joo, Ron Jeremyhän on legenda, siitä meikäläisen nikki tulee, heh.

Ja ei iiihan heti tullut Muppetit tästä boardista mieleen. Showta tuli kyllä muksuna kateltua ahkeraan. Varsinkin se ruotsalainen kokki oli ihan helmi. UUdi buudi buu..

...että susta voisi olla hyötyä heille.
Tämähän on vain mun mielipide..
Ja sultahan en kysynyt mitään..:D
Kiitos kiitos, mutta tuskin kuitenkaan. Mä vaan pelaan, eikä aika meinaa aina edes siihen riittää...

Kiitos kiitos, mutta tuskin kuitenkaan. Mä vaan pelaan, eikä aika meinaa aina edes siihen riittää...

Niin ja ajelet autolla ;) se radion asennus rojekti on vieläkin kesken...

Entäs Ronkka jos olisit alkuun vaikka avustava jäsen.. kunnes XBOXFIN vie miehen mennessään...

Joo, Ron Jeremyhän on legenda, siitä meikäläisen nikki tulee, heh.

Ja ei iiihan heti tullut Muppetit tästä boardista mieleen.

No ei sentään John Holmesilta...:D
Tää muppet-show juttu on vaan mun omaa käsittämätöntä huumoria.
Älä välitä, ei kukaan muukaan ymmärrä.
Eukkoni joutuu kuuntelemaan kaiket päivät näitä "nokkeluuksia". Sääliksi käy...:D

Ylös Bottom