Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan xclone
Yhdyn samaan.... ei kai siinä ole muuta kuin että tästä lähtien kerää lisenssi rahat microsofti. sopimukset on sopimuksia.
älkää pelätkö camecuben lapsi fanit! saatte varmaan super lapselliset mario pelinne entiseen tapaan jatkossa.(oma mielipide)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan xclone
Yhdyn samaan.... ei kai siinä ole muuta kuin että tästä lähtien kerää lisenssi rahat microsofti. sopimukset on sopimuksia.
älkää pelätkö camecuben lapsi fanit! saatte varmaan super lapselliset mario pelinne entiseen tapaan jatkossa.(oma mielipide)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
Sori jos herätin ruusustenunilta mutta luuleeko joku esim. että nintendo tekee koneita vaan sen takia että ihmiset saisivat pelata kotona? EI kyllä se pyrkii tekemään voittoa.
MUN MIELIPIDE!!!
Paitsi ehkä jotkut osuuskunnat. Mutta voiko niitä pitää yrityksinä onkin ihan toinen tarina.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117
TOTTA HELVETISSÄ JOKAINEN FIRMA MAAILMASSA PYRKII TEKEMÄÄN VOITTOA !
 D ). Ei mekään mitään sevoja olla sentään.
D ). Ei mekään mitään sevoja olla sentään.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
hyvä syy jättää hyvä konsoli ostamatta? EI
Toi on lasten touhua tollanen "mä en osta ikinä xboxia kun ne yrittää sikakeinoin vallata markkinat".
Mitä te luulette että nintendo ja sony haluaisi aivan vallata markkinat (ei ehkä sioilla keinoilla mutta kuitenkin) , kyllä liikeidea vaan sori perustuu voiton tavoitteluun (jopa nintendolla ja sonylla). Sori jos herätin ruusustenunilta mutta luuleeko joku esim. että nintendo tekee koneita vaan sen takia että ihmiset saisivat pelata kotona? EI kyllä se pyrkii tekemään voittoa.
MUN MIELIPIDE!!!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Lancer saa "kuukauden kommentti"-palkinnon.
Kas tässä, ole hyvä. Pokaalinne, söör.
 LOL
  LOLLainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
Täällä näköjään asioista ei voida keskustella järkevästi vaan ruvetaan heti leimaamaan/haukkumaan "ootko sä sellanen xbox omistaja joita yleisesti kutsutaan saatanan tyhmiksi".
Voin sanoa sulle että kyllä omistan xboxin ja en ole vielä koskaan kuullut haukuttavan tyhmäksi omistamani konsolin perusteella.
Vai onko sun mielestä että jos omistaa Microsoftin tuotteita niin onko silloin tyhmä?
Mikä käyttöjärjestelmä sulla on tietokoneessa?
Lancerille
 . Eikä paheksuvaa feedbackiä mulle kiitos, tää teksti(teorioineen) on kyhätty korkeintaan kahdessa minuutissa, joten se ei välttämättä ole järkevintä mahdollista
 . Eikä paheksuvaa feedbackiä mulle kiitos, tää teksti(teorioineen) on kyhätty korkeintaan kahdessa minuutissa, joten se ei välttämättä ole järkevintä mahdollista 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
Hämmentävää miten suuri osa sanotuista jutuista joita katuu menee vastaheränneisyyden piikkiin.