Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Microsoft ostoksilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Spoon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan xclone

Yhdyn samaan.... ei kai siinä ole muuta kuin että tästä lähtien kerää lisenssi rahat microsofti. sopimukset on sopimuksia.
älkää pelätkö camecuben lapsi fanit! saatte varmaan super lapselliset mario pelinne entiseen tapaan jatkossa.(oma mielipide)

Ja lehmat lentaa eiko niin?

Turha tassa on viela mitenkaan huolestua. Aika nayttaa miten tulee kaymaan. Luulempa, etta mitaan ihmeellista ei tule edes tapahtumaan. Toiseksi kaikkia tarkeita faktoja ei ole esitetty/tiedossa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan xclone

Yhdyn samaan.... ei kai siinä ole muuta kuin että tästä lähtien kerää lisenssi rahat microsofti. sopimukset on sopimuksia.
älkää pelätkö camecuben lapsi fanit! saatte varmaan super lapselliset mario pelinne entiseen tapaan jatkossa.(oma mielipide)

kassi? sinäkö se oot?

No kuitenkin. Takaisin faktaan eli GameCubella on täysi oikeus rajapintaansa. MS ei voi tehdä sille mitään, ei edes yrittää. Ei edes kaikki maailman asianajajat voi purkaa tehtyä sopimusta ilman perusteita. Kannattaa muistaa että MS sai tuolla siis patenttinsa alle kaikki 3D-piirit, mukaanlukien PS2n sellaisen. Eivätkä muuten voi tehdä silläkään mitään vahinkoa Sonylle.

Matsushita ja Sony ovat DVDn patentinhaltijoita. Jos MS kieltäisi GameCuben ja PS2n myynnin keksimillään perusteilla, niin yhtä hyvät perusteet Matsushitalla ja Sonylla olisi Windowsin ja XboXin vetämiseen markkinoilta. Heidän patenttejaan kun noihin on lisenssoitu.

hyvä syy jättää hyvä konsoli ostamatta? EI
Toi on lasten touhua tollanen "mä en osta ikinä xboxia kun ne yrittää sikakeinoin vallata markkinat".
Mitä te luulette että nintendo ja sony haluaisi aivan vallata markkinat (ei ehkä sioilla keinoilla mutta kuitenkin) , kyllä liikeidea vaan sori perustuu voiton tavoitteluun (jopa nintendolla ja sonylla). Sori jos herätin ruusustenunilta mutta luuleeko joku esim. että nintendo tekee koneita vaan sen takia että ihmiset saisivat pelata kotona? EI kyllä se pyrkii tekemään voittoa.

MUN MIELIPIDE!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
Sori jos herätin ruusustenunilta mutta luuleeko joku esim. että nintendo tekee koneita vaan sen takia että ihmiset saisivat pelata kotona? EI kyllä se pyrkii tekemään voittoa.

MUN MIELIPIDE!!!

Vau... Mistä sait tietää tollasta... Mä kun luulin että Nintendo tekee ne koneet vaan sen takia että me pikkulapset saatais pitää hauskaa...

TOTTA HELVETISSÄ JOKAINEN FIRMA MAAILMASSA PYRKII TEKEMÄÄN VOITTOA !

Luuletko sä ihan vilpittömästi että joku meistä ei tietäis että Nintendo haluaa takoa voittoja? Jos ne ois vaan meidän asialla niin saataisiin ne koneet sitten ilmaiseksi tai halvemmalla, eh?
Nintendo yrittää tehdä voittoa , ja me kaikki TOIVOTAAN että ne tekee voittoa, arvon p33l0. Luitkohan edes koko viestiketjun kunnolla vai kuulutko niihin Xbox-pelaajiin , joita yleisesti kutsutaan "Saatanan Typeriksi"?

Onko tähän pakko kirjoittaa vielä "MUN MIELIPIDE" samaan tapaan kuin nämä järjen jättiläiset?
Tää on mun sisiliskon mielipide kanssa, tana.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117

TOTTA HELVETISSÄ JOKAINEN FIRMA MAAILMASSA PYRKII TEKEMÄÄN VOITTOA !

Paitsi ehkä jotkut osuuskunnat. Mutta voiko niitä pitää yrityksinä onkin ihan toinen tarina.

Sori molemmille, nyt kyl Lancer pisti jo niin pahan että hankala laittaa paremmaksi.
Tosiasissa, mua ei Cubepelaajana pahemmin kiinnosta, yrittääkö Microsoft ostaa tekniikan Nintendon alta(jota ei ole tapahtunut), koska se ei tässä maailmassa tule onnistumaan.
xclonen kommentin taas suosittelen jättämään omaan arvoonsa, kuten suurin osa porukasta on tehnytkin. Peikon viestissä taas suurinosa tekstistä on järkevää, tosin ulosanti on tyylin "mä oon kunkku, te pentuja"(:D ). Ei mekään mitään sevoja olla sentään.
Ei mulla ole mitään ongelmaa Microsoftin tuotteiden käytön kanssa tekevätpä he mitä lystäävät. Kyllä, käytän rekisteröityä Windows XP:tä. Kyllä, käytän Microsoft Officea. Kyllä, olen harkinnut XBoxin ostoa(mutta päätin että sitä en osta).

Jos jätettäs nämä voimasanat pois ja yritettäs saada järkevää keskustelua aikaan?

hyvä syy jättää hyvä konsoli ostamatta? EI
Toi on lasten touhua tollanen "mä en osta ikinä xboxia kun ne yrittää sikakeinoin vallata markkinat".
Mitä te luulette että nintendo ja sony haluaisi aivan vallata markkinat (ei ehkä sioilla keinoilla mutta kuitenkin) , kyllä liikeidea vaan sori perustuu voiton tavoitteluun (jopa nintendolla ja sonylla). Sori jos herätin ruusustenunilta mutta luuleeko joku esim. että nintendo tekee koneita vaan sen takia että ihmiset saisivat pelata kotona? EI kyllä se pyrkii tekemään voittoa.

MUN MIELIPIDE!!!

Ja lehmat lentaa eiko niin?

Täällä näköjään asioista ei voida keskustella järkevästi vaan ruvetaan heti leimaamaan/haukkumaan "ootko sä sellanen xbox omistaja joita yleisesti kutsutaan saatanan tyhmiksi".

Voin sanoa sulle että kyllä omistan xboxin ja en ole vielä koskaan kuullut haukuttavan tyhmäksi omistamani konsolin perusteella.

Vai onko sun mielestä että jos omistaa Microsoftin tuotteita niin onko silloin tyhmä?

Mikä käyttöjärjestelmä sulla on tietokoneessa?
Lancerille

Täällä näköjään asioista ei voida keskustella järkevästi vaan ruvetaan heti leimaamaan/haukkumaan "ootko sä sellanen xbox omistaja joita yleisesti kutsutaan saatanan tyhmiksi".

Voin sanoa sulle että kyllä omistan xboxin ja en ole vielä koskaan kuullut haukuttavan tyhmäksi omistamani konsolin perusteella.

Vai onko sun mielestä että jos omistaa Microsoftin tuotteita niin onko silloin tyhmä?

Mikä käyttöjärjestelmä sulla on tietokoneessa?
Lancerille

Joo älä pahastu , mä ehkä liioittelin (heräsin vähän ennen ja olin äreä kuin mikä). Mutta en todellakaan sanonut että Xbox-omistajat ovat typeriä, eikä varsinkaan Microsoft-tuotteiden. Itse olen käyttänyt Microsoftin tuotteita siitä lähtien kun tietokoneilla aloin touhuilemaan(Windows 3.1, ja sen jälkeen olen jatkanut MS-tuotteiden käyttämistä, tällä hetkellä Win98). Mutta monet Xbox-omistajat ovat osoittaneet olevansa typeriä, tai ainakin leikkivänsä sellaisia.

Ja loppuun vielä , en omista Xboxia, mutta jos rahaa riittäisi useampaan konsoliin niin hankkisin Xboxin(PS2sen jälkeen). Eikä Xboxin hankkiminen tekisi minusta sen tyhmempää(muutakuin äiti-kullan mielestä, joka nyt jo paheksuu koko hommaa rahantuhlauksena). Eikä Xboxin ostaminen tee kenestäkään tyhmempää. Se ominaisuus on jokaisen omien korvien välissä, ei telkkarin alla.

Hämmentävää miten suuri osa sanotuista jutuista joita katuu menee vastaheränneisyyden piikkiin.
Microsoftista vielä sen verran että kaikkien on pakko myöntää että firma on tehnyt paljon juttuja jota ei suodata kukaan, mutta silti ne tekee (suurimmaksi osaksi) laadukkaita tuotteita, joita ihmiset käyttää(halusivat tai eivät). En tiedä mistä tämä XBox ihmisten erottelu johtuu, oma teoriani on se että kukaan ei ole XBoxia ostanut lapsilleen, koska se oli liian kallis, joten kaikki sen omistajat ovat itse siihen rahansa tienanneet ja ovat näin jonkin verran muiden konsolien omistajia vanhempia, jotka sitten ovat liian "aikuisia" meidän keskusteluihimme :) . Eikä paheksuvaa feedbackiä mulle kiitos, tää teksti(teorioineen) on kyhätty korkeintaan kahdessa minuutissa, joten se ei välttämättä ole järkevintä mahdollista :D

No ihan oli pakko kysyä; Minkä ikäinen sä sitten oot?

Mä oon 21 ja mulla on Cube.

Mä kyllä myönnän olevani ihan tenava.

:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
Hämmentävää miten suuri osa sanotuista jutuista joita katuu menee vastaheränneisyyden piikkiin.

Arvaa vaan , onko pari kertaa on ollut lähellä mennä välit poikki jonkun tyttelin kanssa , kun ne soittaa ja herättää aamuvarhaisella ja meikäpoika ihan refleksinä sanoo jotain paskaa, ja sitten ei auta kuin kukkaostoksille tai käsilaukusta palleille :D
Surkuhupaisaa...

Ylös Bottom