Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Midnight Club: Los Angeles [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

noniin :D tuli tämäkin täältä kaivettua esille.. elikkäs pelaakos tätä enää kukaan kun vähän yksinäistä vetää tuota multiplayeriä joittenkin jenkkien kanssa?
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

noniin :D tuli tämäkin täältä kaivettua esille.. elikkäs pelaakos tätä enää kukaan kun vähän yksinäistä vetää tuota multiplayeriä joittenkin jenkkien kanssa?

Pelaa pelaa, just vasta aloitettu tahkoamaan tätä!
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

välillä toi jäätyilee tossa multiplayerissä kun vaihtaa autoa ja ruudunpäivitys tippuilee kun käyttää niitä "super" juttuja
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Onko muilla ollut vastaavaa? olin ostanut ja virittänyt rangeroverin ja sen hinta oli 110 000? kun kävin vähän ajan päästä katsomassa sen hinta olikin 57,000 WTF????
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Bugeja on vaikka muille jakaa! Yhes online matsis mun menopeli lähti lentoon vähän väliä kun kaasua painoi. Yks toinen kerta hillsien yhen rinteen värit oli sekaisin. Sit myös vähän väliä autoja ilmestyy tyhjästä, jotkut autot on kuolleita (ne ei liiku, liikenne ajaa niiden läpi, mutta sä et voi ajaa niiden läpi), ja jotkut autot ajaa 5 metrin korkeudessa.
Jatkuvasti kun ajat moottoritietä south centralin ja hollywoodin välistä downtownin suuntaan santa monicasta, otat vasemmalle kääntyvän moottoritien käännöksen downtownin moottoritiessä, siellä on näkymätön pikku seunämä, johon aina kolahtaa kuin lyhtypylvääseen. Lisäksi ystävälista sekoaa välillä. Että sellaita kivaa. :D
Mä oon aina pitäny midnight Clubien bugeista, paitsi tyhjästä ilmaantuvista autoista.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Onko tämä parempi kuin dub edition? Ja onko jaetun ruudun moninpeliä? Ainakin kehujenne perusteella kuulostaa oikein mainiolta paketilta, mutta konsolifin ei antanut kovin maireita arvosanoja. Ja eikös ajomalli ole sama kuin gta4?


Kiitos jo etukäteen

~GEROLI
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Tuli laitettua tilaukseen tämä MCLA:n Complete edition ja kovulta löytyy edelleen normi pelin tallennukset ja asennus, joten ajattelinkin kysyä onko kellään kokemuksia toimiiko nuo normin pelitallennukset myös Complete editionissa?

ps: Euroversiota molemmat joten regionista ei jää kiinni.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Mä oon aina pitäny midnight Clubien bugeista, paitsi tyhjästä ilmaantuvista autoista.

Joo, itellä kävi pari kertaa niin että maa muuttui keltasesksi mössöksi, niin että renkaat upposivat puoleen väliin :D Sitten vaan ajelin seinien läpi yms :eek:
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Miten Audi R8:n saa auki MCLA:ssa?

- Rofteri

Mene Midnight Clubin sivuille ja rekisteröidy Social Clubiin. Sinun täytyy hankkia A-lisenssi, eli suoritat ne 12 vaatimusta (aja 5000 mailia, ansaitse 1 000 000$ jne...). Löydät ne vaatimukset tosta Driving Test -kuvakkeesta, kun oot kirjautunu sivustolle.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Jep sain tuon itse selville kun etsin netistä tietoa. Ainoa ongelma on nyt se että toi ei päivitä uusinta tilastoa... Eli siis näyttää että olen edelleen ajanut 22 peräkkäistä voittoja vaikka tänään olen päässyt peräkkäisiä voittoja yli 25. Eikai se lähde alusta jos poliisit pysäyttävät minut? Ja maili määrä on edelleen 3000 ja risat vaikka monta tuntia on tultu tänään ajeltua (Ei siis ole maileja tullut yhtään lisää Driving Testin mukaan). Kyllä näitä kysymyksiä riittää, olenko oikeassa että B-licensin kun saa niin pitäisi TIS-vanteisiin tulla lisää vanteita? :confused:

E: Noniin eli ilmeisesti päivitti sen vasta kun avasin koneen uudelleen...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Vieläkös porukka mahtaa pelailla tätä? Ajattelin ostaa ihan kokeilun vuoksi, kun en ole ennen kyseistä pelisarjaa pelannut. Uusihan tämä ei enää ole, mutta noiden vuosia vanhojen kommenttien perusteella kuitenkin ihan täyttä kamaa?
 
Ylös Bottom