Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Kyseisen pelin omistaneena voin sanoa, ettei tämä pääse kyllä NFS-sarjan tasolle. Peli tarttui mukaan, kun positiivisia kommentteja olin kuullut, mutta kova pettymys tämä oli:
1) Pelin autot vanhoja. Ketä kiinnostaa ajella enää 80-90-lukujen "sporttiautoilla", kun kilpaileva sarja tarjoaa viimeisimmät mallit?
2) Tekoäly aivan hanurista! Tekoälykuskit eivät juuri koskaan törmäilleet mihinkään, ajoivat kuin kiskoilla ja saavuttivat kummasti heti, kunhan oli kasvattanut vähän kaulaa.
3) AJOMALLINNUS! Pelihän on arcade, mutta kyllä autolla ajamisen silti pitäisi tuntua autolla ajamiselta. Tulla nyt mutkaan 200 km/h ja läpäistä se koskematta jarruun, kun renkaat pitävät mielettömästi, mutta suoralla suoraan ajaminen onkin sitten melko mahdotonta! Lisäksi nopeat liikkeet suorilla ajettaessa eivät aiheuta mitään heijausta, auto kulkee kuin kiskoilla!

Pelin avoin ja tarkka maailma oli kiva lisä, samaten kuvakulma ratin takaa. Muokkausmahdollisuudet autoon olivat reilut, mutta kun pelattavuus kävi tylsäksi ja vitutus nousi tekoälyn takia, peli vaihtui NFS Undercoveriin, jota pidän vikoineenkin huomattavasti tätä peliä parempana.
Kun saisikin pelin NFS:n ajomallinnuksella ja Midnight Clubin muokkausmahdollisuuksilla ja avoimella maailmalla, niin arcadekaahailu olisi juhlaa.

Mutta se on kyllä mahtava tunne kun voittaa ne ********** parinkymmenen yrityksen jälkeen. Kerrankin kun olin toisena ja pitäisi päästä ensimmäiseksi tournamentin voittamiseksi, ekana ajavaan oli runsaasti etumatkaa ja toiset hengittää niskaan. Tuli aivan mahtava tunne, kun edellä ajava tekoälykuski TÖRMÄSI autoon, ja ehdin edelle. Maali oli aivan nurkan takana, ja se toinen ei ehtinyt perään.

Lisäksi on ärsyttävää, jos viimeisten mutkien aikana (ajat moottoripyörällä) törmäät johonkin ***** liikenneruuhkassa seisovaan autoon, lennät pyörän selästä, makailet maassa ikuisuuden ja kun viimein pääset takaisin ajamaan, kaikki ovat jo ohittaneet. Ensimmäiseksi mainitseman tournamentin aikana tuo tilanne tapahtui useasti. Se on ärsyttävää, mutta lopulta kärsivällisyys palkitaan. :)
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Saako tässä jotenkin laitettua gps:än päälle niin että se ohjaisi kartalta sinne maaliin kilpailun aikana? Ärsyttää kun ajaa yhen risteyksen harhaan niin kisa oli sit siinä:)
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Onhan siinä ylälaidassa kokoajan se nuoli joka osoittaa oikean suunnan.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Nuolen saa valikoista näkymään myös sen pyöreän kartan reunalla, mutta itse karttaan tulee näkymään kaikissa kisoissa checkpointteja, ja ne näkyvät myös todella selkeästi pelimaailmassa vaikka kilsan päähän. Tuon unohdin mainita. Kokonaisuudessaan ajaminen on aika selkeää, ja totaaliseen eksymiseen pitää laittaa jo silmät kiinni. :D
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Traileri tänään myyntiin tulevasta kolmen auton lisäpaketista: KonsoliFIN - Media - Midnight Club: Los Angeles (PS3, X360)
Hintaa 3 dollaria, eli varmaan jotain samaa euroina. MS pisteinä 240.

Ei ollut omasta mielestäni mitenkään erikoisia autoja, minä olen todellakin odottanut niitä kunnon city-maastureita, hummereita sun muita vähän korkeampia autoja. Ne tästä pelistä kyllä puuttuvat.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Ei ollut omasta mielestäni mitenkään erikoisia autoja, minä olen todellakin odottanut niitä kunnon city-maastureita, hummereita sun muita vähän korkeampia autoja. Ne tästä pelistä kyllä puuttuvat.

Jep, ihan peruspaketissakin olisi voinut olla. Niitä oli DUB Editionissa ihan kivasti...
Eli autoja olisi voinut olla vähän mistäkin "tyypistä" niin cruisailu olisi entistäkin hauskempaa.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Luin jostain pelaajalehdestä että pelin vaikeusastetta saisi helpotettua jollain päivityksellä? Onko tässä mitään perää. Oisi nimittäin erittäin tervetullut päivitys minulle:)
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Iltaa.

Sellasta asiaa kyselisin, että olisiko täällä porukkaa tekemään T-mobile trophyn joku päivä ? Jos on niin sen vois sopia täällä kun siihen tarvii sen 4 tai 5 muuta ihmistä(en iole ihan varma). Mun psn: peksii
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Iltaa.

Sellasta asiaa kyselisin, että olisiko täällä porukkaa tekemään T-mobile trophyn joku päivä ? Jos on niin sen vois sopia täällä kun siihen tarvii sen 4 tai 5 muuta ihmistä(en iole ihan varma). Mun psn: peksii

Mua kiinnostas ainakin olla mukana jos saadaan tarpeeks porukkaa kasaan, PSN id:ni näkyy proofilissani, kaverikutsuja saa lähettää:)

Ja sitten muuta asiaa. Onko muilla ilmenny ongelmia noiden eri autoluokkien 'kunkkujen' ilmestymisessä? Itselläni mapille ilmetyi ekana moottoripyörä ja tuningkiesi kunkut jotka molemmat hoitelin mutta sen jälkeen ei ole tullut uusia kunkkuja mapille:confused:.. Että mitähän tässä nyt tehdä..
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Mua kiinnostas ainakin olla mukana jos saadaan tarpeeks porukkaa kasaan, PSN id:ni näkyy proofilissani, kaverikutsuja saa lähettää:)

Ja sitten muuta asiaa. Onko muilla ilmenny ongelmia noiden eri autoluokkien 'kunkkujen' ilmestymisessä? Itselläni mapille ilmetyi ekana moottoripyörä ja tuningkiesi kunkut jotka molemmat hoitelin mutta sen jälkeen ei ole tullut uusia kunkkuja mapille:confused:.. Että mitähän tässä nyt tehdä..

Sun pitää ajaa kisoja niillä autoluokilla tarpeeks että saat ne kunkut soittamaan sulle. Ja ne kisat pitää ajaa tietyn kohan jälkeen eli varmaankin sen jälkeen ku oot kaupungin mestari. Nopeiten se hoituu kun meet moottoritielle ja ajat niitä moottoritiekisoja.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Iltaa.

Sellasta asiaa kyselisin, että olisiko täällä porukkaa tekemään T-mobile trophyn joku päivä ? Jos on niin sen vois sopia täällä kun siihen tarvii sen 4 tai 5 muuta ihmistä(en iole ihan varma). Mun psn: peksii

Jos ei täältä löydy pelaajia, niin kannattaa testata menemällä vaan online peliin, ja sit lisäilet kaverilistaas niitä random heppuja mitä siitä servulta löytyy. Viestiks vaan "For the trophy" tjsp.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Mä oisin mukana tossa T-Mobilessa. PSN: DadaFIN lisätkää vaan
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Tohon T-mobileen olis siis tulossa:

peksii (minä)
DadaFIN
arriibah
ellipsis14 (varmaankin)
juhase

Eli siis 1-2 puuttuu enää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Sun pitää ajaa kisoja niillä autoluokilla tarpeeks että saat ne kunkut soittamaan sulle. Ja ne kisat pitää ajaa tietyn kohan jälkeen eli varmaankin sen jälkeen ku oot kaupungin mestari. Nopeiten se hoituu kun meet moottoritielle ja ajat niitä moottoritiekisoja.

Oolrait, kiitti:) Tossa just laskeskelinkin että tuning autoilla ja moottoripyörillä sitä on tullut kisattu eniten, joten ajattelinkin että siksi ne tuli ekana..
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Itse voisin myös ilmottautua tuohon t-mobile trophyyn psn: juhase

EDIT: tuohon trophyyn tarvitaan kuusi tyyppiä kuvauksen mukaan tai 1+5 siis ja DadaD1 selle tiedoksi että siivoa kaverilistaasi(täynnä) että voin lisätä sinut ja muutkin ketkä eivät ole lisänneet
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Jos tarttee niin voin minäkin tulla sinne palloileen :p
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Eiks meillä nyt ala olemaan sitten porukka kasassa:D? Nyt vaan sovitaan milloin kaikki ois yhtäaikaa pelailemassa:)? Mä oon itse ainakin perjantaihin asti tavoiteltavissa lähes millo vaan..
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Multa puuttuu myös t-mobile trophy.Saa lisäillä listoille.
Laitan kaikille,jotka ovat tässä esittäneet kiinnostusta kyseisen trophyyn saamiseen ystäväpyynnön näillä minuuteilla.Mulle sopii iltaisin tai vaikka heti.
 
Ylös Bottom