Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Dub turnaukset (hardilla jotta saa dub autot) on helpointa voittaa D tason ajokilla. Itse käytin lähes vakiota gti golfia. Hitaalla autolla on helpompi ajaa virheettömästi.

Ite menin Skylinellä ekan, ja Ninjalla pari seuraavaa.

Yks on vielä jäljellä, mut en tiedä onko siinä sitten mitään järkee kun mulla on se DUB lambo jo alla... :D
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Ite vaihtelin Lancer Evolutionin ja Kawasaki Ninjan kanssa. True Dedication -trophyn vedin sitten vain Ninjalla.

Tuo Platinum on ollut hallussa jo viime vuodesta.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Milloin saa siihen monsteriin esim. uusia tankkeja tai mikä se cowl onkaan?
Vedin just ne kaks ekaa dub turnausta. Miksi mun kaverilla tuli ekana se camaro dub turnaus ja heti seuraavana mersu dub? Onko kaikilla eri järjestyksessä ne?? Mulla tuli camaro ja sitten se seuraava kaupasssa.:mad:
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

näkyykö kellään kuva-albumissa kuvia?
oot räpsinyt tukun kuvia ja tyhjä albumi näyttäs olevan :confused:
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Huomasin tossa kun pelin laitoin koneeseen pitkästä aikaa, että siellä oli päivitys 1.03 muistaakseni, niin onkosta tietoa, että mitä tuo päivitys sisältää :eek:
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Onkos kukaan kokeillut tuota uutta lisäsisältöä, jota voi ladata storesta?
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Onkos kukaan kokeillut tuota uutta lisäsisältöä, jota voi ladata storesta?

Kyllähän tuota tuli eilen yöllä ihan mukavasti pelailtua. Kovin on lyhykäinen lisäosan juoni, mutta uusi kaupunginosa tarjoaa kyllä viihdettä ihan kivasti. Paljon on aikamoisia hurjia hyppyreitä ja jotain kivoja kisoja. Uudet autot on ihan ok, vaikka ei noi lowriderit niin itelle iskekkään. Pakuilla ja mersulla oli ihan kiva hurjastella :D Kyllähän tätä pelaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

En tajua en saa mitenkään lisäsisällön kisoja näkyviin, uudet autot saan kyllä käyttöön, mutta south centra on tyhjääkin tyhjempi. Onko kellään muulla tästä kokemusta? Ja mahdollista korjausta?
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

En tajua en saa mitenkään lisäsisällön kisoja näkyviin, uudet autot saan kyllä käyttöön, mutta south centra on tyhjääkin tyhjempi. Onko kellään muulla tästä kokemusta? Ja mahdollista korjausta?
Onhan peli ja lisäsisältö varmasti samalta alueelta, eli esim. Suomesta ostettu peli ja suomalaisella PSN-tunnuksella hommattu DLC-paketti?
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

En tajua en saa mitenkään lisäsisällön kisoja näkyviin, uudet autot saan kyllä käyttöön, mutta south centra on tyhjääkin tyhjempi. Onko kellään muulla tästä kokemusta? Ja mahdollista korjausta?
Itse jouduin jonkun aikaa vaan ajelemaan ympäri kaupunkia, ennenkuin puhelin soi ja uusia tehtäviä alkoi tulemaan. Kun autot sait, niin ei oikeen väärältä versioltakaan vaikuttaisi.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Itse jouduin jonkun aikaa vaan ajelemaan ympäri kaupunkia, ennenkuin puhelin soi ja uusia tehtäviä alkoi tulemaan. Kun autot sait, niin ei oikeen väärältä versioltakaan vaikuttaisi.


Ihmettelen vain suuresti että kestää noin pitkään varsinkin kun pelannut noita ikuisesti luuppaavia kisojakin tässä odotellessa. No pitää vaan odottaa :)
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Ihmettelen vain suuresti että kestää noin pitkään varsinkin kun pelannut noita ikuisesti luuppaavia kisojakin tässä odotellessa. No pitää vaan odottaa :)
Ei siinä kuitenkaan yli varttia tarvinnut odotella, kun uudet kisat ilmestyivät. Kannattaa nyt kuitenkin tarkistaa, että versiot ovat varmasti yhteensopivia ja että olet ensin ladannut/asentanut sen ilmaisen laajennuksen ja sitten sen maksullisen.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Siis miten tuon uuden alueen saa käyttöön? Latasin sen EU storesta, mutta ei tullut peliin. Peli ostettu Play.comista.

Poistin tiedon ja lattaan nyt uudestaan, mutta en usko että auttaa. Oisko jotain neuvoja?

E: ratkaistu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Ei siinä kuitenkaan yli varttia tarvinnut odotella, kun uudet kisat ilmestyivät. Kannattaa nyt kuitenkin tarkistaa, että versiot ovat varmasti yhteensopivia ja että olet ensin ladannut/asentanut sen ilmaisen laajennuksen ja sitten sen maksullisen.

Versio on europainos joka on ostettu gamestopista. Ja tosiaankin kuten jo aikaisemmin sanoin saan uudet autot käyttööni kun ostan sen sen maksullisen lisäosan, joten se on ihan kunnossa siltä osin.

En silti saa vieläkään uusia kisoja näkyviin.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Siis miten tuon uuden alueen saa käyttöön? Latasin sen EU storesta, mutta ei tullut peliin. Peli ostettu Play.comista.

Poistin tiedon ja lattaan nyt uudestaan, mutta en usko että auttaa. Oisko jotain neuvoja?

E: ratkaistu
Nämä on niin fiksuja viestejä, jos joillakin muilla sattuisi olemaan sama ongelma ja sitten ei voida kertoa, miten sen sai ratkaistua...
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Onhan peli ja lisäsisältö varmasti samalta alueelta, eli esim. Suomesta ostettu peli ja suomalaisella PSN-tunnuksella hommattu DLC-paketti?


Kyllä on. Peli ostettu gamestopista (BLES 00362), ja päivitys, unlock tiedosto suomistoresta.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Kyllä on. Peli ostettu gamestopista (BLES 00362), ja päivitys, unlock tiedosto suomistoresta.
mulla on täsmälleen samat versiot ja tosiaan asennuksien jälkeen n.10 min ajelin ja tein jonkun "vanhan" wager missionin, sen jälkeen puhelin soi jossa tuli ensimmäinen tehtävä (Meet the South Central Mechanic) Mulla oli careeri pelattu 100% ennen tätä lisäosaa, joten voisiko sillä olla jotain vaikutusta?! eli täytyykö jotain tiettyjä tehtäviä olla tehtynä ennenkuin nämä uudet aukeavat, mene ja tiedä :)
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Nämä on niin fiksuja viestejä, jos joillakin muilla sattuisi olemaan sama ongelma ja sitten ei voida kertoa, miten sen sai ratkaistua...

Totta. Minustakin on tyhmää lukea tollasia, mutta kun en oikeen älynnyt mikä ongelmaan auttoi :D

Epäilen näitä:

Latasin sen (alueen) uudestaan
Tuli 1.04 päivitys (ehkä korjasi ongelman)
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

mulla on täsmälleen samat versiot ja tosiaan asennuksien jälkeen n.10 min ajelin ja tein jonkun "vanhan" wager missionin, sen jälkeen puhelin soi jossa tuli ensimmäinen tehtävä (Meet the South Central Mechanic) Mulla oli careeri pelattu 100% ennen tätä lisäosaa, joten voisiko sillä olla jotain vaikutusta?! eli täytyykö jotain tiettyjä tehtäviä olla tehtynä ennenkuin nämä uudet aukeavat, mene ja tiedä :)


Minulla on career pelattu siihen pisteeseen että autokauppa on ostettu ja muut champit piesty paitsi tuner (joka bugin takia ei ikinä ilmestynyt) ja muscle (koska olen laiska). Pitää varmaan koittaa vetää noita tehtäviä läpi vielä.
 
Ylös Bottom