Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Onkos porukat käyny kahtomassa Top Votest Cars, vai mikä se oli.. Ai että oli nätin näköisiä autoja TOP10, TOP1 oli Ace Of Spades auto ja kyllä tuohon autoon voisi rahaa säästääkkin että ostaisi. Olisi kyllä hauska cruisailla onlinessa nuin näyttävällä autolla. Joskus kyllä rupee tympäsemään kun yhden virheen tekee niin porukat menee edelle niin paljon että ei saa enää kiinni ennen maalia, mutta siitä oppii että ei toista kertaa liian lujaa mene tuohon mutkaan. Tuntuu että ikuisuus kestää saada TASO 3:n autot ja mopedit :)
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Oisko porukkaa Free modeen kohta puolin? En oo vielä peliä muoveista korkannut mutta kuitenkin :)
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Oisko porukkaa Free modeen kohta puolin? En oo vielä peliä muoveista korkannut mutta kuitenkin :)

Vedäppä vaan sitä yksinpeliä läpi hullunlailla kyllä sulla on aikaa cruisailla sitten kun olet vetänyt läpi koko pelin :) Meikäkin ei ole kuin yhden kerran käynyt online matsin vetämässä eikä mitään chancee voittaa ketään kun kaikki ajelee hulluilla vehkeillä :(
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Kysymys: Mistä voi vaihtaa tuon MPH mittariston KM/H:ksi? Kiitos etukäteen :)
Toinen: Mitä oikein on noi Spessut??
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Minullakin olisi kyymys...
Miten saa sen T-Mobile (Join an online game with 5 of your friends. Stay Connected with MyFaves from T-Mobile.) Trophyn ?? :):)
Kiitos! :)
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Kysymys: Mistä voi vaihtaa tuon MPH mittariston KM/H:ksi? Kiitos etukäteen :)
Toinen: Mitä oikein on noi Spessut??

1. Olen miettinyt samaa.
2. Spessuilla voi härnätä muita vastustajia tai parantaa omaa ajoa. Spessun saa, kun ajaa siististi eli paljoa törmäämättä. Mitä nopeammin ajat, sitä nopeammin spessu tulee. Spessut saa Garagelta.
EMP: Sammuttaa lähellä olevien vastustajien autot vähäksi aikaa.
ROAR: Synnyttää jonkinlaisen aallon, joka ajaa kaikki autot edestäsi sivuun.
AGRO: Tulet tuhoutumattomaksi ja voit tuhota autoja hidastamatta omaa vauhtia.
ZONE: Hidastaa pelin vähäksi aikaa, jolloin voit ajaa paljon tarkemmin. Auttaa erityisesti tiukoissa kurveissa ja nopeassa vauhdissa, kun et muuten selviä kurvista törmäämättä seinään.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Minullakin olisi kyymys...
Miten saa sen T-Mobile (Join an online game with 5 of your friends. Stay Connected with MyFaves from T-Mobile.) Trophyn ?? :):)
Kiitos! :)

Keräät yhteen vain 5 kaveria, esim. online-cruiseen tai pelkästään Lobbyyn eli kisa-aulaan. Ei tuo T-Mobile oikeasti ole mikään.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Tietääkös kukaan? Vai mennäänkö tässä ihan jenkkimittaristolla pelkästään :confused:

5tunnin pelailun jälkeen voisin sanoa, että ei varmaan voi vaihtaa. Koska suurimmassa osassa autoista ei ole siellä cockpit mittaristossa KM/H:na sitä nopeutta...
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Nyt tarttisin profesionaaleilta helppiä. Mulla on nyt se aloitus Nissani ja sitten se Camaro jonka voittaa Karolilta siinä alussa, sit vielä Marcelilta saatu Focus. Haluaisin myydä jonkun mutta minkä? Vinkkiä kiitos...
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Nyt tarttisin profesionaaleilta helppiä. Mulla on nyt se aloitus Nissani ja sitten se Camaro jonka voittaa Karolilta siinä alussa, sit vielä Marcelilta saatu Focus. Haluaisin myydä jonkun mutta minkä? Vinkkiä kiitos...

Garagelta näkee noiden autojen suorituskyvyt. Focus taisi olla kyllä aika huono. Mielestäni kannattaa myydä noista kaksi (esim. Camaro ja Focus, millä nyt onkaan surkeimmat statsit) ja säästää Mitsubishi Evolutioniin. Se on erittäin halpa Statseihinsa nähden.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Taas: Milloin saa Performance osien 2.tason auki? Voitin Karolin ja siltä piti voittaa 2 tason performance osat.... Mikä mättää? Karolilla oli se Joku Mustang 302 '69
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Taas: Milloin saa Performance osien 2.tason auki? Voitin Karolin ja siltä piti voittaa 2 tason performance osat.... Mikä mättää? Karolilla oli se Joku Mustang 302 '69

Eikös kaikki päivitykset tuu ihan kisoja voittamalla? Kun on tarpeeksi voitettu, niin päivitys napsahtaa sieltä, mm. Spessun päivitys, uusi tuunauskalusto, uusi performance leveli jne...
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Eikös kaikki päivitykset tuu ihan kisoja voittamalla? Kun on tarpeeksi voitettu, niin päivitys napsahtaa sieltä, mm. Spessun päivitys, uusi tuunauskalusto, uusi performance leveli jne...

Juu tajusin sen jo. Muuten hei alokkaille tässä ihanassa pelissä: Ostakaa Mazda RX-8 heti kun voitte ja alkakaa virittää. Se on aivan paras auto!!!!!111 Isot tehot (laitoin juuri Performance osat taso 2 autoon) ja tosi hyvä ohjattavuus! Suosittelen XD

Muuten hei, oon löytäny tuolta Rate My Ridestä Autoja jotka on Fast And The Furiousissta. Miten ne tarrat saa sinne? Sit on kaikkee Paavo pesusientä ja Batmania ja Simpsoneita. Miten!?!?
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Onko Chervolet Camaro Concept hyvä auto? Ajattelin ostaa sen muskeliautoksi. Onko 32.000$ arvonen?
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Onko Chervolet Camaro Concept hyvä auto? Ajattelin ostaa sen muskeliautoksi. Onko 32.000$ arvonen?

Hmm.. Kannattaa vaan vertailla ne statsit.
Ite tein kuitenkin niin, että ajoin Mitsubishi Evolutionilla niin kauan, että Kawasaki Ninja tuli autotalliin. Sitten käytin joko sitä tai Mitsubishia. Lopuksi oli niin paljon rahaa, että ostin jokaisen luokan (muskeli, luksus jne) parhaan auton ja päihitin luokkien champit.

Vähän turhaa hommata jo alussa useampia eri luokkien autoa. Oma mielipide kuitenkin. ;)
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Kertokaas tämän omistajat, että kuinka vaikeaa tässä tarkoittaa se lähes kaikissa arvosteluissa haukuttu vaikeus? Motorstormeja ja Burnoutia osaan mielestäni aivan kohtuu hyvin pelata, joten pärjäisinkö tässäkin? Halvallahan tämän briteistä saisi, mutta jos peli tyssää heti alkuunsa liialliseen vaikeuteen niin ei viitsisi turhasta maksaa :)
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Kertokaas tämän omistajat, että kuinka vaikeaa tässä tarkoittaa se lähes kaikissa arvosteluissa haukuttu vaikeus?

Minä ainakin sanoisin että tämä ei ole helpoimpia pelejä mutta silti kannattaa hankkia, itse en paljon ole ajopelien ystävä mutta tämä kolahti kyllä hyvin. Tässähän on alussa EASY sitten on MEDIUM ja sitten loppupuolella HARDia. Eli se pikkuhiljaa nostaa sitä vaikeustasoa mutta sanoisin että ei läheskään mahdoton peli läpäistä, kyllähän tätä peliä pelatessa on lukuisat ärräpäät lennellyt mutta siitä sitä oppii että seuraavan kerran ei tee samaa virhettä. Lukuisia kertoja olen uusinut kilpailuja kun ei ole pisteet riittänyt mutta jos kerran sen tekee hyvin niin ei tarvitse kertoja ollenkaan tehdä. Antaisin 4/10 = 8+ Vaikeustasosta, olisi sen vähän paremminkin voinut toteuttaa mutta olen tyytyväinen ;)
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Minä ainakin sanoisin että tämä ei ole helpoimpia pelejä mutta silti kannattaa hankkia, itse en paljon ole ajopelien ystävä mutta tämä kolahti kyllä hyvin. Tässähän on alussa EASY sitten on MEDIUM ja sitten loppupuolella HARDia. Eli se pikkuhiljaa nostaa sitä vaikeustasoa mutta sanoisin että ei läheskään mahdoton peli läpäistä, kyllähän tätä peliä pelatessa on lukuisat ärräpäät lennellyt mutta siitä sitä oppii että seuraavan kerran ei tee samaa virhettä. Lukuisia kertoja olen uusinut kilpailuja kun ei ole pisteet riittänyt mutta jos kerran sen tekee hyvin niin ei tarvitse kertoja ollenkaan tehdä. Antaisin 4/10 = 8+ Vaikeustasosta, olisi sen vähän paremminkin voinut toteuttaa mutta olen tyytyväinen ;)
Kiitoksia tiedoista, eiköhän tämän uskalla hankkia, kun halvalla saa :)
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Kukaan tulisi pelaamaan nyt Cruisee? Jos tulee, niin voisiko ilmoittaa tähän ketjuun? Kiitän ja kumarran. PS. Ideana olisi ajella ympäriinsä ja kisaillakkin voin, kertokoon vaan niin voin kisata heti. Autoja on Mitsubishi Lancer, Nissan Skyline ja Kawasaki Ninja.
 
Ylös Bottom