Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [Hype]

Odottelen peliä vähän ristiriitaisin tuntein. Jonkin ulkomaalaisen pelisivuston previkassa kehuskeltiin itse ajamista, mutta viimeisimmistä videoista käy kyllä ilmi, että aika lähellä ääriarcadea se taas on - tietysti jos previkan tehnyt henkilö siitä tykkää niin... Komealtahan peli näyttää ja edes puolirealistisella ajomallilla olisi varmasti kovaa settiä. Katsokaa video ja päätelkää itse:

Gameplay-video

Edit. Miksi näihin avoimen kaupungin tarjoaviin autopeleihin ei voida laittaa sellaista ajomallia, että se edes tuntuisi jossain määrin autolla ajamiselta. Ärsyttävää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [Hype]

Odottelen peliä vähän ristiriitaisin tuntein. Jonkin ulkomaalaisen pelisivuston previkassa kehuskeltiin itse ajamista, mutta viimeisimmistä videoista käy kyllä ilmi, että aika lähellä ääriarcadea se taas on - tietysti jos previkan tehnyt henkilö siitä tykkää niin... Komealtahan peli näyttää ja edes puolirealistisella ajomallilla olisi varmasti kovaa settiä. Katsokaa video ja päätelkää itse:

Gameplay-video

Edit. Miksi näihin avoimen kaupungin tarjoaviin autopeleihin ei voida laittaa sellaista ajomallia, että se edes tuntuisi jossain määrin autolla ajamiselta. Ärsyttävää.

Arcadeahan sitä kuuluukin odottaa kun kolme aiempaa peliä on puhtaita arcaderälläyksiä olleet... :p
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [Hype]

Arcadeahan sitä kuuluukin odottaa kun kolme aiempaa peliä on puhtaita arcaderälläyksiä olleet... :p

Juu, selväähän se on, etteivät lähde konseptia rikkomaan. Hyvin se arcaderälläyksenä aikaisemminkin on myynyt. Mutta aina saa toivoa. :)

Vähän OT-vuodatusta: ihmetyttää tämä arcaderälläys-trendi autopeleissä, simumaisia pelejä on todella vähän PS3:n puolella. Ainoita taitaa olla tällä hetkellä GT5 Prologue ja Ferrari Challenge. Kunnollista rallipeliäkään ei ole, vain se kämänen DIRT, missä auto pysähtyy 2 metrissä sorallakin.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [Hype]

Itse olen pelisarjaa pelaillut, mtutta taidan kyllä ostaa motorstormin eka koska tulee trophyt.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [Hype]

sry double.

Mutta onkohan varmaa että ilmestyy 12 päivä? Kun jos ostan sen enkä sporee naksuttaa aika v4tusti jos se siirtyy :mad:
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [Hype]

Perhanan perhana kun ei oo tähän rahaa.. Kakkonen ja kolmonen on hyllyssä ja suurta hupia ollut jaetulla ruudulla niin kyllä tää uusinki pitäis saada. Olettaen siis että jaettu ruutu on mukana...
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [Hype]

Kyllähän tääkin lähtee kaiketi hankintaan. Ainakin videot/kuvat ovat olleet sen verran maukasta katseltavaa. Parin viikon päästä näyttäis julkaisukin olevan... :p
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [Hype]


Siis eihän ne saa poistaa split screeniä, koska se on yksi pelin helmistä. Toivotaan myös, että tuunaus on yhtä kattavaa kuin ennenkin. Siltä se ainakin näyttää, kun katselee screenshotteja pelistä. :cool:

Videosta tuli muutama asia mieeen:
1. Peli näyttää pitävän lupauksensa siinä mielessä, ettei tästäkään tule mitään simulaattorin tapaista. Viihdynkin juuri arcadepelien parissa enemmän, ja juuri siksi ostan tämänkin Midnight Clubin.

2. Kuvakulma auton sisällä näyttää toimivan. Mutta näkeehän ne tuunaukset paremmin ulkoa.

3. Vaurionmallinnusta ei näytä olevan?
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [Hype]

Niille, jotka miettivät, mille konsolille pelin ostaisi, löytynee vastaus IGN:n Head-To-Head-vertailusta. (Huom! Vain IGN Insidereille!) Yhteenveto spoilerin alla.
Overall
Nobody likes a tie. Even though it means that a company has put the same amount of time and money into two different versions of a game to bring more people a quality experience. When asked if he could find any differences between the two discs Editor-In-Chief of the PlayStation channels Chris Roper replied: "Not really." In this case Midnight Club Los Angeles is just as good on Xbox 360 as it is on PlayStation 3. Enjoy it on the console of your choice.

1. Xbox 360 and PS3

Ja itse asiassa jokaisessa kategoriassa tuli tasapeli...
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Käyttäjäkommentteja odotellaan kuumeisesti, eikös tämä tänään julkaistu?
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Käyttäjäkommentteja odotellaan kuumeisesti, eikös tämä tänään julkaistu?
Tänään julkaistiin ja tänään myös kolahti postiluukusta.

En kerinnyt kuin parisen tuntia pelaamaan mutta sain jonkin näköisen käsityksen pelistä. Itse kuvittelin että ohjattavuus olisi lähellä Burnout Paradisen luokkaa mutta sitä se ei ole. Autot kallistelee puolelta toiselle kääntäessä pienessäkin vauhdissa. Aluksi tämä tuntui ihan kauhealta mutta pienen totuttelun jälkeen homma toimii hyvin ja ajaminen on hauskaa. Suosittelen tosin laittamaan optionssista camera shake: off koska tämä häiritse ajoa liikaa. Varsinkin pienistä väleistä ajaminen on tämän vuoksi hankalaa.

Arvosteluissa on moitittu pelin pirunmoista vaikeustasoa. Itse en voi tähän sanoa vielä mitään koska oma pelini on kuitenkin vielä alussa mutta voitin kyllä kaikki ajamani n.10 kisaa. Ehkä nuo ulkomaalaiset ei vaan osaa ajaa :D

Grafiikka on komeaa ja miellyttää silmää mutta framerate laskee paikoin jonkin verran, joka saattaa ajamista haitata mutta tätä ilmenee suht harvoin. Kaupunki on elävä ja porukkaa vilisee joka puolella, poliiseja unohtamatta....

Suosittelen kyllä peliä jos Need for Speedit ja vastaavat uppoavat. Kärsivällisyyttä tämä kyllä aluksi vaatii.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Sen muistan, että joku Midnight Club meni PS2:lla ainakin loppua kohti aivan käsittämättömän sairaan vaikeaksi. Jokaista yksittäistä ajoa joutui yrittämään suunnilleen sen pari tuntia ennenkuin niistä voitto irtosi.

Tämä tuli tavallaan yllätyksenä koko peli, joutuu kyllä poistamaan. Ei tätä ole oikein hypetetty missään, niin julkaisu tuli ihan puun takaa.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Tuskin maltan odottaa, kun Amazon.co.uk ilmoitti eilen, että peli on lähetetty liikkeelle. Jos ihmettelette, että jostain Amazonista, niin se maksoi euroissa vajaa 45.

Vaikeustaso on vaihdellut tajuttomasti pelisarjan edetessä.
Midnight Club - Normaali/ei kovin vaikea
Midnight Club 2: Hullun vaikea (viim. lopussa). En koskaan voittanut ilman helpotuskoodeja edes 1. kaupungin pääpahista.
Midnight Club: Dub Edition (+Remix): Todella helppo. Vaikeustasoa hämäsi se, että turboja käyttäessä muut panivat parastaan. Toisaalta, kun ei koskaan käyttänyt buusteja, oli aina vastustajia edellä, tai pystyi aina kirimään (failin jälkeen).
Midnight Club: Los Angeles: Saa nähdä.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Parasta kaupunki kisailua tähän mennessä pelatuista peleistä.Tukee kytkintä(irrottaa),antaa kuitenkin vaihtaa ilmankin.Eka arcade peli jota on jo kiva 'ajaa' ratilla,jopa hyvä.Tuntumalta oikeaan suuntaan mennään,täysillä ajettaessa omakin taito tulee esiin.Burnoutiin verrattaessa selvästi 'aidompi'.Itelle kolahti ihan 10:llä.Tuunausta löytyy ja koska peli näyttää ihan hyvältä,tuloksistakin nauttii(yksityiskohdat).Tässä on aidon tunnelmaa,johtuu varmaan muun liikenteen oikeasta liikkumis nopeudesta+hyvä ulkonäkö.Online toimii hyvin,eri kisamuotoja n10.Lipunryöstöä ja perus kisaamista risteyksiin merkityin 'savuin',ja esim. ainoastaan lähtö- ja maalipaikka merkattuna.Toimii mun mielestä oikeen hyvin,ei oo samanlaista sähellystä risteyksissä kuin Burnoutissa.En oo huomannu että esim. salasanalla pystyis kisaa luoda.Taitaa olla ainoastaan kaikille avoimia kisoja.Itellä päivitti heti koneeseen laitettuna,jos sieltä on tulossa enemmänkin?
Jos ei tähänasti oo löytyny tarpeeks hyvää RATILLA ajettavaa puoli arcade kruisailu/kisailu peliä,tässä on.Tuntuu että tässä hyötyy oikeasti ratin tuomasta tarkemmasta ohjauksesta.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Amazonista lähti peli tilaukseen. Odotukset ovat kyllä ovat, nenne en ole pelannut midnight club sarjaa paitsi joskus kaverilla.

Toivottavasti saa rahoilla vastinetta!

Vaikka tilasin pelin ulkomailta voinko pelata suomalaisia vastaan netissä?
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Täytyy sanoa,että on kyllä hyvä peli.Haastetta löytyy,useamman kerran joutunut ottamaan uusiksi tehtäviä,tosin omien mokien vuoksi.Törmäilystä rokotetaan aika rankasti,saa tehdä töitä että saa toiset tai toisen kiinni.Heräteostos peli minulle oli,nauttinut olen vaikka ärräpäät ovat useaan otteeseen suusta kajahtaneet.Ennemmin tämä kuin uusi tuleva NFS,tuntuu olevan samaa p****a mitä pari edellistä versiota.SUOSITTELEN!
 
Ylös Bottom