Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Onko semmosta free-modea netissä että saa ajella muitten kanssa kaupungilla?
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Ei nuo Wolkswagenit pysy urheiluautolle niin kuin aikaisemmin todettiin. Oman auton vaihtuessa myös vastustajien auton vaihtuvat. Kun käytät esim. Mitsubishia, vastustajien autot ovat samaa luokkaa. Kun valitset Saleenin (yli 300,000$), vastustajien autot vaihtuvat Lamboiksi.
Tosin kun Saleenin virittää huippuunsa, on vastustajia nopeampi.

Nyt on joku 97% pelistä vedetty ja hyvillä mielin ollaan.

Mikä tuo MyFaves trophy on? En oikein tajua, millä ihmeen T-Mobilella pitäisi pitää yhteyttä.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

1) Pelin autot vanhoja. Ketä kiinnostaa ajella enää 80-90-lukujen "sporttiautoilla", kun kilpaileva sarja tarjoaa viimeisimmät mallit?

Pisti tämä silmään niin pitää kommentoida. Eiköhän se ole ihan makuasia millä tykkää ajaa. Itse ainakin ajaisin -69 Chargerilla tai Camarolla jos saisi päättää, en tiedä sitten onko noita tässä pelissä.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

molemmat löytyy.
tosin chargerin vuosimallista en mene takuuseen kun olen vain camarolla päästellyt.

"3) AJOMALLINNUS! Pelihän on arcade, mutta kyllä autolla ajamisen silti pitäisi tuntua autolla ajamiselta. Tulla nyt mutkaan 200 km/h ja läpäistä se koskematta jarruun, kun renkaat pitävät mielettömästi, mutta suoralla suoraan ajaminen onkin sitten melko mahdotonta!"


tämä kyllä jo osoittaa että ei ole paljon peliä pelattu.
kas kummaa kun minulla lähtee joka autosta perä kyllä alta jos liian kovaa koittaa mutkaan mennä ja sitten luisutaan kiltisti seinään.
ja aika paska saa olla jos autoa ei saa suoraan kulkemaan.

tuo mutkien ajaminen ilman jarrujahan on juuri need for speedien ominaisuus.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Ylihuomenna tätä pääsee sitten ajelemaan, odotukset on kovat tämän pelin suhteen mutta en usko että tulen pettymään. Näyttävän näköisiä videoita Youtubessakin on ollut tästä kyseisestä pelistä.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Noista vanhoista autoista sen verran, että onhan 60-70-lukujen amerikanraudat klassikkoja ja ne kuuluvatkin tällaisiin peleihin. Mutta sitten kun tullaan tähän "GTI-sarjaan", niin on selvä, että otan mieluummin ajettavakseni VW Golf GTI -07 tai vastaavan kuin jonkun -85 mallin.
Tuosta ajomallinnuksesta vielä sen verran, että kyllä minä ainakin joudun uudessa NFS-pelissä jarruttamaan mutkiin huomattavasti enemmän ja useammin kuin tässä pelissä jouduin, kun puhutaan samoista nopeuksista. Myöskin auton käyttäytyminen suoralla ajettaessa on mielestäni NFS-sarjan osassa huomattavasti realistisempaa kuin tässä. Jokaisella saa olla mielipiteensä ja minä toin vain omani esille. Kuten sanoin, tässäkin pelissä on todella paljon hyvää, mutta huonot kohdat sattuivat itselleni tärkeisiin kohtiin, jonka takia NFS on valintani.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Onko siinä onlinen free-modessa kytät tai edes niinkuin ihan random autoja siis niitä mitä on yksinpeliski. Eli siis onko niitä siellä kaupungissa ajelemassa?
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Mutta sitten kun tullaan tähän "GTI-sarjaan", niin on selvä, että otan mieluummin ajettavakseni VW Golf GTI -07 tai vastaavan kuin jonkun -85 mallin.

Nojuu totta tuokin. Vielä parempi olisi jos kansanautot olisi jätetty kokonaan pois:D Tosin eipä mun kommenteilla taida hirveästi olla arvoa kun en ole koko peliä edes testannut.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

ajattelin käydä huomenna ostamassa pelin anttilasta alle 50 euroa :eek:
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Onko Midnight Clubissa yhtä hyvät tuunaus ja viritys mahdollisuudet kuin esim: need for speed undercoverissa?
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

tuossahan upitaan oman auton kuvia rocstarin serverille muiden arvosteltavaksi. näkeekö niitä autoja suoraan nettiselaimella tarkistelemalla?
nyt vois kaverille näyttää miltä oma keitin näyttää :D
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

muutaman kerran mennyt peli totaalisen jumiin. pitää sammuttaa koko pleikka että lähtee toimimaan ok. onneksi softaresetillä sentääs :rolleyes:
lisäksi 3 kertaa vähälle aikaa kadonnut autosta äänet. haittaa aika radikaalisesti pelaamista.
tähän taas auttaa itse pelin sammutus/käynnistys.
on bugisin peli mitä olen koskaan ps3:lla pelaillut :(
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Midnight Club Los Angeles

Ei voi sanoa muutakuin mahtavat grafiikat, mahtavat tuunaus mahdollisuudet eikä kilpailutkaan jätä pelaajia kylmäksi. Onlinessa en ole vielä kerinnyt ajelemaan mutta lähiaikoina kavereitten kanssa senkin muodon tulen tuntemaan paremmin, mahtava peli vaikkakin computer on joskus todella haastava. Yllämainitussa viestissä ''pahoitellaan'' pelin bugeja, mutta minä en ole törmännyt yhteenkään bugiin tässä pelissä.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Mitä nyt veljen kaverilta kuulin, niin 2:lla renkaalla voi vieläkin ajaa... Menee mun mielestä hiukan yli.

Muuten kehui hyväksi peliksi.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Mitä nyt veljen kaverilta kuulin, niin 2:lla renkaalla voi vieläkin ajaa... Menee mun mielestä hiukan yli.

Muuten kehui hyväksi peliksi.

Eihän tuo kahdella renkaalla ajo ole juttu eikä mikään. Se on merkitykseltään kärpäsen kakka, jos sitäkään. Ajoin kahdella renkaalla vain tuon 50 mailia, mikä vaaditaan trophyyn. Olipa muuten helppo trophy puhumattakaan mopon yhdestä renkaasta.

Niin ja onpahan sekä ura että trophyt nyt 100%. Tähtäimessä on nyt luonnollisesti Audi R8, johon täytyy vielä tuhota/wreck 141 autoa ja käyttää 2039 spessua eli Agroa, Roaria, Empiä ja/tai Zonea. 5000:sta lähdettiin liikkeelle.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

nitrot lasketaan kuulemma myös special käytöksi.
porukka tekee niin että tekee priva cruisen netissä, ajaa auton rantaan nokka kohti merta ja teippaa kaasun ja nitron pohjaan.
näin auto menee veteen ja tuhoutuu, spawnaa uudestaan ja taas ajaa nitrot päällä mereen.
sitten voikin vaikka katsella telsua samalla.

tuo on yksi typerimpiä vaatimuksia sitä audia hommatessa että pitää oma auto tuhota muutama tuhat kertaa.
minulla tarina läpi ja sen aikana taisi tulla jopa kolme kertaa damage out.
eli tahallaan olisi pakko omaa autoa hajottaa ja siinä menee ikuisuus ilman tuota kikkaa.
 
Ylös Bottom