Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Multa puuttuu myös t-mobile trophy.Saa lisäillä listoille.
Laitan kaikille,jotka ovat tässä esittäneet kiinnostusta kyseisen trophyyn saamiseen ystäväpyynnön näillä minuuteilla.Mulle sopii iltaisin tai vaikka heti.

mullekki sopii hyvin iltasin
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Mä tyhjennän nyt vaikka kaverilistaa, niin voitte lisätä mut. Kaikki jotka on mukana tossa lisää mut nyt, tai tapahtuu hirveitä!!!!! No ei =D Lisätkää vaan =D
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Nyt keksin. Ei varmaan päästy samalle servulle kun osalla ei ollut sitä ilmasta lisäkarttaa.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Nyt keksin. Ei varmaan päästy samalle servulle kun osalla ei ollut sitä ilmasta lisäkarttaa.

Luulen että kyse oli ihan vain jostain bugista koska pääsin välillä ja välillä en. Tuntui muutenkin peli olevan epävakaampi uusien päivitysten jälkeen. Reli jäi meinaan kaksi kertaa jumiin ja kerran kaatoi koko pleikkarin. Miten on sopisiko porukalle huomenna tiistaina kello 20.30 vaikka tuon t-mobile trophyn hommaus.

EDIT Vielä tarvitsisi yhden pelaajan
juhase
peksii
paxidajai
arriibah
rsxz
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Luulen että kyse oli ihan vain jostain bugista koska pääsin välillä ja välillä en. Tuntui muutenkin peli olevan epävakaampi uusien päivitysten jälkeen. Reli jäi meinaan kaksi kertaa jumiin ja kerran kaatoi koko pleikkarin. Miten on sopisiko porukalle huomenna tiistaina kello 20.30 vaikka tuon t-mobile trophyn hommaus.

Mulle sopii.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Luulen että kyse oli ihan vain jostain bugista koska pääsin välillä ja välillä en. Tuntui muutenkin peli olevan epävakaampi uusien päivitysten jälkeen. Reli jäi meinaan kaksi kertaa jumiin ja kerran kaatoi koko pleikkarin. Miten on sopisiko porukalle huomenna tiistaina kello 20.30 vaikka tuon t-mobile trophyn hommaus.

Mäkin tulen mukaan:)
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

vielä tarvittaisiin yksi mukaan hankkimaan tänään t-mobile trophyä. Ei olisi ketään kiinnostuneita puolen tunnin päästä yrittämään
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Jos sitten on vaikeuksia noiden kutsujen lähettämisen kanssa pelissä niin PSN:n buuttaus tuntuu auttavan.. Samanlainen vika kuin Rockstarin toisessakin tuotoksessa GTA IV..
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

nyt napsahti itelle trophy lisätkää noit randomeit ne ketkä tääl nyt lukee tätä ja on tuossa pelissä nyt
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Kokeiltaisiinko taas huomenna 12.5 klo 20.30 tuota T-mobile trophyä?

Olisiko trophyn saamisen vaikeuteen syynä se,että pelin omaan frendilistaan mahtuu ainoastaan 50 nimeä?
Mulla ei ainakaan näkynyt kaikki nimet pelin frendilistalla,jotka kyllä löytyvät pleikkarin omalta listalta.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Kokeiltaisiinko taas huomenna 12.5 klo 20.30 tuota T-mobile trophyä?

Olisiko trophyn saamisen vaikeuteen syynä se,että pelin omaan frendilistaan mahtuu ainoastaan 50 nimeä?
Mulla ei ainakaan näkynyt kaikki nimet pelin frendilistalla,jotka kyllä löytyvät pleikkarin omalta listalta.

kai sitä vois kokeilla
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

T-mobile trophya vailla olevat tai auttamis haluiset vois ilmoitella.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Osta peli ja dlc erikseen = 100e
Osta peli ja dlc samassa paketissa = 40e
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Mulla on peli ollut jo muutama kk, mutta peliä läpi en kummemin ole läpäny.:D
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

olen ajatellut ostaa kyseisen pelin ja hommata nuo lisäosat joten jos asennan nuo lisäosat heti kun saan pelin niin saanko uudet alueet, autot ja tehtävät heti alusta asti käyttöön??
 
Ylös Bottom