Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pipeweed
Olen pettynyt kovasti euroopan pahaan tapaan julkaista kaikki pelit yms paljon myöhemmin kuin muualla! Mikä tuossa oikeasti kestää.. usassa on metroid julkaistu jo "aikoja" sitten ja täällä vasta maaliskuussa.. homma kusee..![]()
Tekemällä näin muutenkin myöhästelevien pelien kanssa Nintendo vain syö itsensä markkinoilta Euroopassa IMO. :\Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pez_q
Nintendolla on aina olleet "firstparty" pelit niin tärkeitä että ne julkaistaan mahdollisemman erillään toisistaan etteivät vain söisi toisiltaan markkinoita.
Harvemmin kyllä korjataan mitään bugeja PAL-versioihin. Ainoa peli, mikä tulee nyt mieleen, on Luigi's Mansion.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan arca
Ja useinhan noissa Amerikan ja Japanin versioissa on bugeja. Joten yleensä bugin korjauskin vie aikaa, koska ne tietenkin yritetään korjata PAL versioon.
Esimerkkejä, kiitos. Itse en oikeasti keksi yhtään peliä, jonka PAL-versio olisi parempi kuin NTSC (paitsi tuo Luigi), tai johon olisi korjattu joku bugi.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan arca
Siis jokin isohko bugi on löydetty tottakai se korjataan PAL versioon.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Esimerkkejä, kiitos. Itse en oikeasti keksi yhtään peliä, jonka PAL-versio olisi parempi kuin NTSC (paitsi tuo Luigi), tai johon olisi korjattu joku bugi.
Onhan noita aina välillä. Viimeaikaisista Cuben peleistä tulee mieleen PSO Episode I & II, jonka japsi-versiossa oli bugi joka mahdollisti tavaroiden monistamisen offline-tilassa. Tuo bugi korjattiin jenkki-versioon ja luonnollisestikkin se on korjattuna myös tulevassa PAL-versiossa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Esimerkkejä, kiitos. Itse en oikeasti keksi yhtään peliä, jonka PAL-versio olisi parempi kuin NTSC (paitsi tuo Luigi), tai johon olisi korjattu joku bugi.
Paljon ja paljon... Jos käännös tehdään samalla kun peliä koodataan niin keskimäärin aikaa kuluu viikon verran lisää.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
PAL-versioiden ongelmana on se, että pelit pitää aina lokalisoida Euroopan tärkeimmille kielille, ja tähän menee tietenkin paljon aikaa.