Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust
Parasta 599xx alacantara-rimmissä on muiden omainaisuuksien lisäksi juuri tuo 'hengittävyys', ei kädet hikoile tuntienkaan rallin vääntämisen jälkeen toisin kuin muovisilla pinnotteilla kädet oli kuin liisterissä jo puolen tunnin ajon jälkeen. Myös täällä rimmi pysynyt hyväkuntoisena vaikka kilometrejä on paljon ja en itse näe vielä tarvetta sitä alkaa puhdistelemaan.
http://www.autofinesse.co.uk/alcantara-cleaning-guide/
Pitääkin ostaa jotain ainetta ja rätillä puhdistaa ratin rimmi. Ihan hyvässä kunnossa on vielä, mutta pienet käyttöjäljet näkyy puolen vuoden käytön jälkeen. Jostain syystä mulla ei kädet hikoile ollenkaan ratin kanssa, vaikka PS4 ohjaimen kanssa välillä hikoileekin.
Parasta 599xx alacantara-rimmissä on muiden omainaisuuksien lisäksi juuri tuo 'hengittävyys', ei kädet hikoile tuntienkaan rallin vääntämisen jälkeen toisin kuin muovisilla pinnotteilla kädet oli kuin liisterissä jo puolen tunnin ajon jälkeen. Myös täällä rimmi pysynyt hyväkuntoisena vaikka kilometrejä on paljon ja en itse näe vielä tarvetta sitä alkaa puhdistelemaan.