Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Tai sitten tämä: http://www.maxgaming.fi/lisalaitteet-3/dxracer/racing-simulator-table-gt-ps-1000l-n

Tämän DXRacerin telineen pystyisi myöhemmin päivittämään ajopenkiksi, mutta vie tietty himan enemmän tilaa kuin Wheelstand Pro. Samantyylinen teline taisi olla jollain toisellakin valmistajalla vielä, en vain muista nimeä.

Tämä on kopio GT Omegan standista ja sanoin jo siitä että tuo yksivarsisysteemi ei imo. ole tukeva T-sarjan rateille jotka painaa aika paljon vs. esim. Logitechin G25/27.
Wheel standissa putki on keskellä joten paino jakautuu yhteen paksuun putkeen joka taas on tukeva mut siinäpä se, putki keskellä... Makuasioita.

E: Voisin itse ostaa kokeeksi tuollaisen mutta pitäs saada mittoja, mulla kun on GT Omegan istuin osan alusta ja itse tehty rattiteline siihen mut tää on vähän turhan "heavy" rakennnelma rautaputkesta...
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Itsellä on tuo wheel stand pro v2 deluxe ja tuolla hinnalla on jopa yllättävänkin laadukas. Useasta liikkuvasta nivelestä ja säätövarasta huolimatta ei heilu tai huoju ajossa, ellei nyt ihan intoudu repimään. Isoin miinus tuossa on tuo pystytolppa, joka aiheuttaa pieniä haasteita triplapedaaleilla, jos telineen haluaa taittaa. Itse sijoitin polkimet niin oikealle, että tanko menee kytkimen ja jarrun väliin. Muuten polkimet ovat sopivilla paikoilla, mutta vasemmalla jalalla jarruttaminen vaatii nilkan kääntämistä vähän epämukavasti, mutta tuotakin tulee tarvittua vain Dirtissä sitoessa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Olikos täällä porukalla jonkinlaisia käsijarruvirityksiä tuohon Thrustmasterin T300 rattiin? Hyvät neuvot tarpeen tämmöisen rakentamiselle. Mielellään toimiva ratkaisu mahdollisimman halvalla. Ja kyllä, rautalangasta saa ja joutuukin minulle vääntämään ohjeet koska en ole aikaisemmin tämmöisiä väsäillyt.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Olikos täällä porukalla jonkinlaisia käsijarruvirityksiä tuohon Thrustmasterin T300 rattiin? Hyvät neuvot tarpeen tämmöisen rakentamiselle. Mielellään toimiva ratkaisu mahdollisimman halvalla. Ja kyllä, rautalangasta saa ja joutuukin minulle vääntämään ohjeet koska en ole aikaisemmin tämmöisiä väsäillyt.
Tos ois pari kyhäystä..eka on kyl ruma ja toimii "väärinpäin".:D
https://youtu.be/4svsLBAVp24
Tää näyttää paremmalta..https://youtu.be/9yx_MnV7PD8
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Tuossahan vois toimia pieni sähköinen solenoidi. Kepin voisi sijoitaa sitten paremmin.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Paskanako tuo jo nyt on? Kun liittää usbin ja tuo alkaa kalibroida itseään, niin jää hakkaamaan vasempaa ääripäätä. T300 siis kyseessä.

Sent from my SM-T700 using Tapatalk
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Paskanako tuo jo nyt on? Kun liittää usbin ja tuo alkaa kalibroida itseään, niin jää hakkaamaan vasempaa ääripäätä. T300 siis kyseessä.

Sent from my SM-T700 using Tapatalk
Samat oireet mulla oli aikanaan kun hajosi. Tietokoneella jollain Thrustmasterin softalla kalibroimalla sai hetken aikaa toimimaan normaalisti, mutta muutaman minuutin jälkeen aina sama vika palautui.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Paskanako tuo jo nyt on? Kun liittää usbin ja tuo alkaa kalibroida itseään, niin jää hakkaamaan vasempaa ääripäätä. T300 siis kyseessä.

Sent from my SM-T700 using Tapatalk
Just samat oireet mun kahessa gte malleissa oli ja jos onnistui jollain konstilla saamaan kalibroinnin onnistumaan,oli forcet kadonnut.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Itse asiassa tuntuu että tuo ratti menee siitä ääripäästä yli. Eli ei pysähdy samalla tavalla kuin oikeaan ääripäähän kun ilman virtoja pyörittelee.

Sent from my SM-T700 using Tapatalk
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Itse asiassa tuntuu että tuo ratti menee siitä ääripäästä yli. Eli ei pysähdy samalla tavalla kuin oikeaan ääripäähän kun ilman virtoja pyörittelee.

Se on paskana, ei pitäisi päästä pyörittämään yli... Takuuseen menee kyllä.
Luulempa että sieltä on siis ilmeisesti stoppari hajonnut ja tuo elektroniikka mikä lie ei tunnista tuota tapahtumaa oikein jolloin kalibrointi sekoaa... En tosin tiedä minkälainen tuo stoppisysteemi on mutta ilmeisesti sen verran huono että ei kestä kalibrointia kunnolla... Olisko T300:n ratti alunperin niin raskas että se rikkoo tuon "seinän" sieltä ääripäästä joillakin?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Pitänee mietiskellä mitä sitä tekis. Ei takuuta, niin katteloopi tuubista löytyykö korjausohjetta.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Pitänee mietiskellä mitä sitä tekis. Ei takuuta, niin katteloopi tuubista löytyykö korjausohjetta.

Googlettele siitä valmistajan takuusta, se voi nimittäin mennä silläkin vielä jos sen lähettää suoraan valmistajalle... Täällä oli joku ketä enemmän perehtynyt siihen, itellä ei ole hajua kyllä :rolleyes:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Virhevastuu kai periaatteessa on sen kaksi vuotta, siihen vetoamalla varmaan saa korjaukseen suht pienellä taistelulla. Jos sitten vielä sitä vanhempi tai ei mitään ostotositteita olemassa jne, niin saattaa olla kyllä hankalampi homma..
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Ei ostotositteita. Kaverilta ostettu.

Näytä liitetiedosto 15874


Halki!

Oho, no se tosiaan on hajalla...:eek:
Mutta eiköhän tuon saa korjattua jotenkin jos ei ole ihan peukalo keskellä kämmentä... Jos se on vain tuo muoviosa halki niin laittaisin tohon muovinkorjausainetta, eli "nestemäistä muovia", sitä saa kait jostain 3M tai Wurth liikkeistä mutta toimii kyllä. Maksanee muutaman kympin tuubi eli melko kallista mutta se jähmettyy aivan muoviksi ja ottaa kiinni kunnolla, toki muitakin liimoja on. Tuo kun näyttää siltä että ei tule pysymään vaan sulattamalla.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

laittaisin tohon muovinkorjausainetta, eli "nestemäistä muovia", sitä saa kait jostain 3M tai Wurth liikkeistä mutta toimii kyllä. Maksanee muutaman kympin tuubi eli melko kallista mutta se jähmettyy aivan muoviksi ja ottaa kiinni kunnolla, toki muitakin liimoja on. Tuo kun näyttää siltä että ei tule pysymään vaan sulattamalla.

Tämä oli hyödyllinen tieto, kiitoksia!
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Vaik sen muovin pystyis korjaamaan,täytyy kalibrointi saaha kuntoon. Todennäköisesti kalibrointiongelma ton muovin hajotti.

Kantsii ainaki koittaa päivittää ja joku "buuttausjutskaki" on tehtävissä.

Mun eka t300 tuli mulle "korjattuna" takas. Kalibrointi toimi,mut ei ollu forceja. Olivat tehtaan ohjeilla buutannu ratin.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

http://forum.projectcarsgame.com/sh...00RS-Self-Calibration-Issue-at-startup-solved

Tuolta keskustelusta löytyy pc-ohjelma ja ohjeet, joilla saa todennäköisesti kalibroinnin toimimaan normaalisti, tosin vain hetkellisesti. Sitten kun lähtee ajelemaan, niin forcet katoaa ja seuraavalla käynnistyskerralla kalibrointiongelmakin on taas palannut. Varmaan jos ongelman alkuperäisen aiheuttajan ensin keksii ja saa korjattua, niin tuolla saattaa ratin saada hienosäädettyä henkiin..
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Mun mielestäni kalibrointi toimii kuten pitää jos siellä stopparit toimii, kalibrointi sekoaa jos ratti pyörii pidemmälle kun mitä pitäisi (T300RS:n ratti on niin painava että en ihmettele jos se painovoman takia menee yli ja rikkoo jotain...). Eli voi ratketa ihan tolla korjaamisellakin koko homma... Mä en tiedä minkälainen tuo ratin muisti on että jääkö sinne viimekertainen virheellinen kalibrointi muistiin vai yrittääkö se tehdä sen kuten kuuluu... Jokatapauksessa, rikkoontuneet osat pitää kuitenkin korjata tai se ei toimi...

Tuli tästä mieleen et jos on kalibrointivikaa, niin koittakaa tekeekö se sitä oikein ilman että ratti on kiinni...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom