Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust
Kyllästyin lopullisesti niihin T300RS voimmakkaisiin force vempautuksiin ja vähensin periodic forcea Thrustmastersin profiilista. Niin jopas sai ajonautinnon huikeaksi Assetto Corsassa sekä ihan kohtalaiseksi myös Dirt Rallyssa. Tuon, kun olisi tehnyt jo sen pari vuotta sitten niin olisi varmasti ajamisesta nauttinut vielä enemmän. Muuten olen mennyt sillä perus setillä mitä jokapaikassa suositellaan eli ffb 75%, constant 100%, periodic 100% ja spring sekä damper 0%. Periodicista, kun haki sen oikean luvun itselleen (77%) niin jopas löytyi kontrollia Porschen 911 perään AC:ssa eikä mitään muita forceja kuitenkaan kadottanut. Normaalistihan tuo ratti vetäisisi niin kovan forcen perän lähtiessä, että ratti menisi lukkoon tai se peittäisi kaiken muun palautteen ja autoa ei saisi hallintaan. Nyt pystyy jopa säätämään luiston aikana ratilla auton luisua ja ennenkaikkea tuntuma oli juuri oikea. Sain palautettua ajopeleihin takaisin hyvän immersion, nyt tuntuu taas pitkästä aikaa siltä, että olisi oikeasti siellä ajamassa eikä vain katso pelikuvaa televisiosta ja mieti seuraavan päivän kauppalistaa mutkien välissä. Ihan huikeata!
Harmi, kun samaa säätöä ei voi tehdä konsoleilla vaan on vain aina kyseisesn pelin säätöjen varassa.