Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Olikos täällä kellään käytännön kokemuksia tuosta cpx-adapterista jolla saisi Fanatecin polkimet kiinni Thrustmasterin ratteihin? Kovasti houkuttelisi hommata csl elitet polkimiksi, vaikka hinta vähän hirvittääkin.. Olisipahan toisaalta polkimet sitten jo valmiina, jos tulevaisuudessa rattikin vaihtuu Fanateciin.

Aikoinaan kiinnosti toi adapteri ja clubsport v3 pedaalit. Jäi sit hankkimatta,ku joillakin oli ton adapterin kans ongelmia pleikalla..tosin joillakin toimi moitteetta.

Sama se on kyl thrustmasterin rattien kans..toisilla toimii ja toisilla ei.:D
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Jep.

Jostain kumman syystä mulla oli tunne että tuo adapteri ei ole ainoa mikä sopi tohon väliin... Ricmotechiltä saa ainakin G-sarjan polkimille adapteria mutta en kai sekota siihen sitten... :rolleyes:

Kyllä täytyy jotenkin paremat olla nuo V3 jos 150€ lisää hintaa vrt. nuo CSL elitet jotka aion itse hankkia kolmella polkimella, mutta mikä on ero? Pitäs melkein arvostelua kaivella mutta se on vielä turhaa koska ei tiedä jos Fanatec pukkaa sieltä polkimet uudelle ratille ja ne osoittautuukin ihan käyviksi.. Piru periköön tätä ainaista odottelua mutta minkäs teet :D
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Minulla on edelleen tuo adapteri, mutta edelleenkään ei polkimia niihin. :)

Eliteissä on erinomainen jarrupoljin, ei pitäisi hävitä CSP:lle juurikaan, ja uutena ominaisuutena tuo säätö leveyssuunnassa sekä mahdollisuus pudottaa vaikka yksi poljin pois.

CSP:t ovat sitten muuten raskastekoisemmat, saa damppereita parikin kappaletta lisävarusteena, kytkimessä vähän erikoisempi nivelrakenne, värinämoottorit kaasussa ja jarrussa, sekä itse tykkään tuosta vakiokaasupolkimen muodosta enemmän.

Edit: Piti vielä lisätä, että v4 on varmaan putkessa tänä tai ensi vuonna, koska halvemmassa Elitessä on jotain ominaisuutta joka lippulaivamallista puuttuu.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Minulla on edelleen tuo adapteri, mutta edelleenkään ei polkimia niihin. :)

Eliteissä on erinomainen jarrupoljin, ei pitäisi hävitä CSP:lle juurikaan, ja uutena ominaisuutena tuo säätö leveyssuunnassa sekä mahdollisuus pudottaa vaikka yksi poljin pois.

CSP:t ovat sitten muuten raskastekoisemmat, saa damppereita parikin kappaletta lisävarusteena, kytkimessä vähän erikoisempi nivelrakenne, värinämoottorit kaasussa ja jarrussa, sekä itse tykkään tuosta vakiokaasupolkimen muodosta enemmän.

Edit: Piti vielä lisätä, että v4 on varmaan putkessa tänä tai ensi vuonna, koska halvemmassa Elitessä on jotain ominaisuutta joka lippulaivamallista puuttuu.

Osta polkimet ja testaa miten toimii pleikalla,ni tiedetään Ohjeahin kans,ett kannattaako hommata toi adapteri ja polkimet.:)

Hommasitko suoraan valmistajalta adapterin?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Osta polkimet ja testaa miten toimii pleikalla,ni tiedetään Ohjeahin kans,ett kannattaako hommata toi adapteri ja polkimet.:)

Hommasitko suoraan valmistajalta adapterin?

Ostin Suomesta käytettynä. Juuri meinasin ehdottaa noihin sinun T300-ongelmiisi, että voisit rohkeasti pilotoida miten CSW v2 + Cronusmax toimii Pleikalla. :D
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Jos joku on g29:ää vailla, niin brittien Amazonista lähtisi näköjään tällä hetkellä aika tarkalleen 200 eurolla Suomeen kuljetettuna. Noihin hintoihin tuota on tainnut silloin tällöin saada tarjouksista Suomestakin.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Jos joku on g29:ää vailla, niin brittien Amazonista lähtisi näköjään tällä hetkellä aika tarkalleen 200 eurolla Suomeen kuljetettuna. Noihin hintoihin tuota on tainnut silloin tällöin saada tarjouksista Suomestakin.

Taisi olla suomessakin 200€ pintaan jossainvälissä. Itse ostaisin tuon ilomielin jos sen ratin saisi pois ja tilalle jonkun oman modauksen koska en vaan pääse yli tuosta ruorista :D Ja tietty, sen jälkeen se olisi kuin uusi G25 vain mutta PS4 tuki mikä on vähän hölmöä.

Noista CSL Elite polkimista, itse tykkään niissä juuri tuosta että ovat hyvin lähellä autenttisia auton polkimia ja nekin saa vissiin kohtalaisen helpolla laitettua F1 asennosta normi asentoon eli ylösalaisin. Käsittääkseni noissa on polkimien leveyssuuntainen säätö ja jopa paikkojakin vois vaihtaa mikä ainakin mahdolistaa sen että ne saa ylösalaisin. Tosin en tiedä laitanko enään ylösalaisin...

Tuli eilen tilattua tuo GT Omegan standi kun mulla on se jakkaraosa. Alunperin olin sitä mieltä että tuo on heiveröinen mutta katsotaan jospa mieli muuttuu, tosin silloin oli painava T300 alla ja nyt vielä toistaiseksi G25. 138€ sain hinnaksi posteineen kun vähän googletin alennuskuponkia :rolleyes:Tosin jos se on heiveröinen niin sitten laitetaan rautaa omasta toimesta lisää :D
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Tuli hankittua ajokengät. Neopreenitossut, uimakengät, eli thriathlontossut eli wannabe kumikengät...Tossut. En tiedä, älkää kysykö, mutta aivan perkuleesti parempi ajaa kun pohja on luistamaton G25 poljinpinnoissa ja myötäilevät koko jalkaa, eli ovat tavallaan "yhtä" jalkojen kanssa. Budget sportista 15€ :)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Tuli hankittua ajokengät. Neopreenitossut, uimakengät, eli thriathlontossut eli wannabe kumikengät...Tossut. En tiedä, älkää kysykö, mutta aivan perkuleesti parempi ajaa kun pohja on luistamaton G25 poljinpinnoissa ja myötäilevät koko jalkaa, eli ovat tavallaan "yhtä" jalkojen kanssa. Budget sportista 15€ :)

Wow! Welcome to the club! :D Olipa hyvä hinta, mutta kyllä mä nämät wanhat kulutan loppuun.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Tuli hankittua ajokengät. Neopreenitossut, uimakengät, eli thriathlontossut eli wannabe kumikengät...Tossut. En tiedä, älkää kysykö, mutta aivan perkuleesti parempi ajaa kun pohja on luistamaton G25 poljinpinnoissa ja myötäilevät koko jalkaa, eli ovat tavallaan "yhtä" jalkojen kanssa. Budget sportista 15€ :)

Taitaa olla noi?
https://www.budgetsport.fi/tuotteet/tuote/56423278/BS Deep Sea neopreenikengät
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Verkkokauppa.comiin on tullut myyntiin Wheel Stand Pro:n RGS-vaihdekeppimoduuli, johon saa kytkettyä TH8A sekä TH8RS ja Logitechin G25/27/29/290-rattien vaihdekepit. Hintaa kyseiselle lisäpalikalle tulee 54,90 €.

Lisäksi myyntiin on tullut GTS-pohjalevy, jonka avulla polkimet saa GT-asentoon. Hintaa kyseiselle lisäosalle tulee 24,90 €


Tuossa vielä muutama video:

[video=youtube;zmMRvDmaSg8]https://www.youtube.com/watch?v=zmMRvDmaSg8[/video]

[video=youtube;4WvKL_QZT64]https://www.youtube.com/watch?v=4WvKL_QZT64[/video]
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Cpx-adapteri tuli sitten lopulta tänään tilattua. Polkimiksi tulee varmaan csl elitet load cellillä, jos ei satu lähitulevaisuudessa löytymään jotain sopivia Clubsporteja käytettynä. Adapterin toimituksessa varmaan kuitenkin kestää sen verran, ettei polkimilla vielä niin kiirettä, jenkeistä kun nuo kai tulee.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

No voihan piru :D

https://www.youtube.com/watch?v=zuyuqYL9Fe4

Melkein tekis mieli hankkia tuo G29 ja purkaa se atomeiksi ja näin mä teen kohta jos ei ala kuulua parempaa ruoria joka sopii myös PS4.
Mukana tulisi logitechin polkimetkin jotka nyt on laadultaan todella hyvät, tosin itellä on nuo kuluneet G25 polkimet kyllä... Ja tietenkään TH8A ei toimi sit PS4 vai toimiiko se oman USB:n kautta yhdessä G29:n kanssa? :rolleyes: Mulla on jopa Chilicoken rattiadapterikin valmiina, tosin se on paksumpi alumiinikappale mitä tuo tuosa käyttää mutta se tuskin on ongelma... Mielenkiintoista!
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

TH8A ei toimi sit PS4 vai toimiiko se oman USB:n kautta yhdessä G29:n kanssa?

Ei toimi muiden kuin Thrustmasterin rattien kanssa.

---

Tänään lähti CSL Elitet tilaukseen, toivottavasti tulee pian. Ja toivottavasti toimii ongelmitta tuon adapterin kanssa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Tänään lähti CSL Elitet tilaukseen, toivottavasti tulee pian. Ja toivottavasti toimii ongelmitta tuon adapterin kanssa.
Hyvä,ett joku testaa ton kombon. Otitko sillä load cell polkimella?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

GT Omegan standi tuli tänään. Ekat kokemukset on että on perkeleen lujasti imeytyvä mattoon kiinni ja ainakin G25 tuossa menee ilman sen isompaa heilumista. Normi fysiikan laithan sanoo että kaikki heiluu mikä on alle satatonnia painava mut... "Osittain" syön sanani tästä standista ja siitä että se olisi liian heiluri, koska se on rautaa, korostettuna "rautaa", paksua, painavaa. Kunhan saan kamat kiinni tohon ja kunnon testit tehtyä nin ehkä isompaa arvostelua teen. Tämä 138€ standi posteineen siis, ei ole edes kallis kyllä kun laatua katsoo.

Neopreenitossut, aivan helkkarin hyvät ajaa, näitä voi sositella :)
 
Ylös Bottom