G29:llä pistäkää heti vain tuo +66% Sieltä Spaden asetuksista jos pikaversio säädöt haluatte Project Carsiin (PC:llä saa kaikkiin autoihin nuo spaden asetukset vain muuttamalla yhden kansion nimeä ja siirtämällä sen oikeaan paikkaan, löytynee ohjeet Spadelta itseltäänkin, PS4:llä pitää joka auto säätää erikseen), Classicilla ei tuntunut kanttareet juuri missään ja Tire Forcen sain laittaa sinne 110-120 välille (huomaa että classic on kait T300RS varten tehty). Muistakaa myös että Master Scale ja Sop Scale pitää olla
aina samat lukemat ratista tai alustasta riippumatta, suosin itse sitä 36-40 väliä ja vanhoilla autoilla jopa 45-50. Muistaisin että PS4:llä sai olla tyyliin 45-55 ?
Etsin itse edelleen täydellisiä säätöjä, eli nuo on suuntaa antavia. Huomionarvoista sekin, että kyllä vaan tälläkin ratilla saat vääntöä niin paljon että vääntää käsille pahasti, en olisi kyllä uskonut. Tire Force on yksi tärkeä tekijä siinä että auton renkaisiin saa hyvän tuntuman, se ei sa olla lian iso jos on auto jossa on ohjaustehostin.
Suurin ongelma mulla tuntus olevan just tuo et kanttareet ei tunnu ehkä tarpeeksi, muttta kuten joku mainitsikin, se on aikalailla "kolinaa" ratissa kun ajat sen kanttareen yli, lienee siis paras pitää ne tuollatavalla kun nyt ovat... Täytyy tänään tai huomenna oikein rykästä ja käydä noita säätöjä kunnolla läpi, siellä on paljon sellasta mitä oon joko unohtanut tai en ole kokeillut kun nopeasti.
G25:lla mun oli turha tehdä isomapaa säätöä kun se mun ratti oli niiiin väljä joka suuntaan että ihan hirvittää nyt että miten sillä oon edes ajanut mitään