Okei. Tekis jo mieli uusi hankkia mutta oliko tuosta elitestä jollain kokemuksia ??Todennäköisesti. Hinnasta ei tietoa. Dd1 on tonnin, niin siitä nyt voi jotain johtopäätöksiä vetää. 1200-1500 välille osuu aika isolla todennäköisyydellä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Okei. Tekis jo mieli uusi hankkia mutta oliko tuosta elitestä jollain kokemuksia ??Todennäköisesti. Hinnasta ei tietoa. Dd1 on tonnin, niin siitä nyt voi jotain johtopäätöksiä vetää. 1200-1500 välille osuu aika isolla todennäköisyydellä.
Okei. mitkä polkimet sulla on ??Mulla elite (PS4 versio) vielä hetken ennen DD1:stä. Voin kyllä suositella ja taitaa tässä hinta-laatusuhde olla aika kohillaan.
Juu samaa olen miettinyt itsekkin onko podium rimmi samanlainen. Hitto kun ei ole mitään tietoa koska se ilmestyy olisi vaan jo kauhea hinku saada uusi setti.Joo, eiköhän uusi F1 tule jossain vaiheessa normaaliin valikoimaan ja "Limited edition" todennäköisesti tarkoitti vaan värimaisemaa tai jotain muuta kosmeettista.
Edelleen on mysteeri että onko Podium PS4:n rimmi jo käytännössä samanlainen, koska ainakin sen silhuetissa nuo peukalorullat ovat näkyvillä.
LC pedaali on yleisesti ottaen todella paljon jäykempi. Yleisimpiä LC polkimia pitää painaa 45-90kg voimalla, että saa 100% jarruvoiman, kun vastaava on varmaan parin kilon luokkaa logitecheissä/TM:ssä? Ja polkimen liikkumavara on todella pieni, tyyliin sentti tai alle vrt potentiometripolkimissa joissa liikettä voi olla todella paljon. Eli tuntuma on todella erilainen, mutta lähempänä normaaliauton/kilpa-auton tuntumaa. Kestää yleensä hetken tottua ja voi olla alkushokki mutta totuttua taas normipolkimet on shokki jne.
Ehdottomasti parasta on se, että ihmisen lihasmuisti (paine, voima) on huomattavasti tarkempi ja toistettavampi kun liikemäärän (nilkan asento) toistettavuus. Itse ainakin väitän, että pystyn suht tarkastikin löytämään jotkun "80%" "65%" "30%" jarrupisteet verrattuna jos samaa yrittäisin edellisillä G29 pedaaleilla. Yksi todella hyvä etu on kans se, että jarrun modulointi onnistuu pelkästään lihaksia rentouttamalla jalasta, eli jarrun päästäminen on paljon smoothimpaa.
LC-jarru mittaa voimaa jolla jarrua poljetaan, tavallinen jarru toimii taas ihan vastaavasti kuten kaasukin eli pelkästään polkimen liikettä mittaamalla. LC:n jarrutuntuma on siis lähempänä oikeaa autoa.
Jep juuri näin, toi setti on itel käytössä ja hinta-laatusuhde noissa ainaki kohillaan. Tuossa tapauksessa toi jarru siirtyy kytkimen paikalle ja erillinen LC jarru keskelle
Just näin.Voihan tuon kytkimen jättää kokonaan pois jos sitä ei tarvitse.?? Eli laittaa vaan tuon LC pedalin paikoilleen.
Voi halutessaan jättää kytkimen pois.
Fanatecin podiumit, mukaan lukien tuo ps4-versio, viivästyy huhtikuulle. https://www.fanatec.com/forum/discussion/591/delivery-of-the-podium-wheel-bases-update#latest