Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyl se pitäs silläkin toimia. Mä en saanu fana csl basella ja orkkisrimmillä toimimaan aluksi. Mut sit jostain luin ett muistaakseni pitää pädillä käynnistää peli.Onko se niin että tuolla F1 ratilla ei pysty pelamaan WRC 7 peliä ?? en ainakaan saanut toimimaan vai olenko jotain tehnyt väärin ??
Kyl se pitäs silläkin toimia. Mä en saanu fana csl basella ja orkkisrimmillä toimimaan aluksi. Mut sit jostain luin ett muistaakseni pitää pädillä käynnistää peli.
Kysytään nyt täälläkin kun on ilmeisesti hiukan aktiivisempi:
Ajatuksissa olisi rakentaa uusi simrigi ja olisin kysellyt muilta simukuskeilta mahdollisia kokemuksia tähän liittyen.
Olen katsellut noita playseatin penkkejä, onko kokemuksia??? mahdollisia muita suosituksia??
Näyttöjä olen katsellut erikokoisa max 49"??? ( koska tulee aika lähelle).. ehkä kaareva sopisi tähän käyttöön hyvin???
Ratti ja polkimet on jo päätetty ja tulevat ehdottomasti Fanateciltä, wheelbasena katsellut clubsport v 2.5:sta, onko näistä kokemusta???
Kaikki mahdollinen palaute käyttäjiltä / suosituksia helpottaisi valintoja...
Nuo Playseatit on rigeinä sieltä heppoisimmasta päästä, joustaa vähän joka suuntaan jne. Esim Simetik K2 on ihan eri planeetalta, tai sitten jos todella haluaa panostaa, niin alumiinirigi joltain toimittajalta, esim sim-lab.
Clubsport v2.5 on hyvä wheel base, pleikkarilla se tosin ei toimi jos tässä nyt konsoliajelut oli tähtäimessä
Romikselta tai jostain nettivaraosasta saa kappaleittain perus penkkejä, nuo liikkeet tahtovat myydä pareittain. Yksittäisiä voisi ehkä saada completosilta (?)Kiitos tuo Simetik K2 päätyi ostoslistalle, siihen vielä joku sopiva penkki...
Pikaisella googlettamisella noita näyttää löytyvän, nyt kun päättänyt hommaa kunnon rigin niin kyllä se penkki saa myös olla viimeisen päälle...Romikselta tai jostain nettivaraosasta saa kappaleittain perus penkkejä, nuo liikkeet tahtovat myydä pareittain. Yksittäisiä voisi ehkä saada completosilta (?)
Jos yhden asian olen tässä simuharrastuksessa oppinut niin melkein suosiolla ostaa vaan parasta mihin on vaan varaa. Muuten ostoksesta tulee vain välietappi ja vaihto kuitenkin hetken päästä edessä. Kyllä Simetekki kaipaa jo kunnollista penkkiä
Samaa mieltä. Näkyy tulevan sitä tahtia uusia vermeitä että ei kohta persus kestä jos pitää päivitellä aina uuteen joten ehkä se investointi heti parhaaseen on paras.Jos yhden asian olen tässä simuharrastuksessa oppinut niin melkein suosiolla ostaa vaan parasta mihin on vaan varaa. Muuten ostoksesta tulee vain välietappi ja vaihto kuitenkin hetken päästä edessä. Kyllä Simetekki kaipaa jo kunnollista penkkiä
TM julkaissut ilmeisesti uuden F1 tyylisen ratin https://shop.thrustmaster.com/en_ie/products-steering-wheels/tm-open-wheel-add-on.html
Tuli tämä pienenä heräteostoksensa ostettua uuden F1-pelin kyljessä ja tämän pohjalta noussut yksi kysymys; Tuossa kun on pinnoite alcantaraa ja sen käyttöön yleisesti suositellaan ajohanskoja, niin millaiset/mistä kannattaisi hankkia? Muistan aikoja sitten lukeneeni monen käyttävän myös ihan perinteisiä työhanskoja yms, mutta kaikki suositukset otetaan vastaan!
Hanskoista en osaa sanoa mutta jos saa kysyä mistä ostit ratin? Ite tilasin verkkokaupasta yli kuukausi sitten eikä vieläkään ole tullut tavaraa varastoonTuli tämä pienenä heräteostoksensa ostettua uuden F1-pelin kyljessä ja tämän pohjalta noussut yksi kysymys; Tuossa kun on pinnoite alcantaraa ja sen käyttöön yleisesti suositellaan ajohanskoja, niin millaiset/mistä kannattaisi hankkia? Muistan aikoja sitten lukeneeni monen käyttävän myös ihan perinteisiä työhanskoja yms, mutta kaikki suositukset otetaan vastaan!
Hanskoista en osaa sanoa mutta jos saa kysyä mistä ostit ratin? Ite tilasin verkkokaupasta yli kuukausi sitten eikä vieläkään ole tullut tavaraa varastoon