Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

5 nappia tohon jutskaan meni.
-(RA function) Menu
-(RA function) Select +
-(RA function) Select -
-(RA function) Adjust +
-(RA function) Adjust -
Enpä itekkään noita laittanut samasta syystä.:)
DFGT:ssä joskus säädin jarrutasapainoa shuffle kisoissa gt5:sen aikoihin.

Tuohan toimi G25:ssa ainakin niin että yksi nappi on tuo menuvalikko joka aukeaa näytölle, sitten nuolilla liikutaan ylös ja alas ja +/- tulee sitten oikealle/vasemmalle nuolista ja x napista sitten aktivoidaan. Eli yksi ylimääräinen nappi tuohon meni ja kun vaihteistossa niitä nappeja piisasi niin mulla meni yksi punainen nappi (jolla ei muutenkaan ollut tekoa) tuohon.
Haittapuolihan tuossa on se että pitää olla toinen käsi irti vaihteistosta/ratista säädön ajan mikä vei kyllä sekunteja, mutta mä tein tuota pääasiassa varikolta ulostultaessa tai pitkällä suoralla.

E: Eipäs muuten tarvinnut edes x nappia vaan se slideri jäi siihen asentoon mihin sen laittoi jos nyt ihan oikein muistan...
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Edelleen olen sitä mieltä, että on aika hurjaa maksaa 150€ polkemista, kun ne ei oikeasti edes ole niin erityisen hyvät. Makunsa ja rahansa kullakin ja saa käyttää itse miten haluaa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

No ei näillä alkuperäisilläkään jaksa enää ajaa, sen verran pilaavat ajokokemusta. Menee varmaan nuo t3pa-prot hankintaan.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Minusta saisivat myydä kaikkia komponenttejaan erikseen, ei tarvitsisi maksaa turhaan osista joita ei tarvitse.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Minusta saisivat myydä kaikkia komponenttejaan erikseen, ei tarvitsisi maksaa turhaan osista joita ei tarvitse.

Olen ihan samaa mieltä, tämä voisi olla edes vaihtoehtona jotta ei tarvi ostaa kahta kertaa esim. polkimia.


Nuo pro-polkimet näyttää kyllä niin paljon T500RS:n polkimilta, liekö paljon edes eroa... No, se jää nähtäväksi. Ainakin nuo saa käännettyä ylösalaisin mikä olis meikäläiselle hyvä juttu :rolleyes:
Oikeastaan täydellinen juttu, ei tarvisi sitten ruuvata niitä kiinni ns. "takaseinään" vaan suoraan lattiaosaan, jos noissa muuten on edes ruuvattava alusta... Täytynee katsella arvostelut noista.


Siinähän sitä arvostelua tai esittelyä:
https://www.youtube.com/watch?v=IN5P42Jj6xY
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Tilasin t300rs:n sopiiko t500rs polkimet siihen?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Sopii.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Harmi, kun noita T3PA-Pro polkimia ei saa vielä mistään tilattua. Joka päivä katson parista suomalaisesta nettikaupasta, jos olisi jo ilmestynt tilattavaksi :D

Miltä muuten T500 polkimien tukevuus vaikuttaa GT/Rally asennossa? Nehän on vain kahdella pultilla kiinni pohjasta telineseen/ajopenkkiin. Luulisi, että noin korkea poljinviritelmä heiluisi käytön aikana.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Harmi, kun noita T3PA-Pro polkimia ei saa vielä mistään tilattua. Joka päivä katson parista suomalaisesta nettikaupasta, jos olisi jo ilmestynt tilattavaksi :D

Miltä muuten T500 polkimien tukevuus vaikuttaa GT/Rally asennossa? Nehän on vain kahdella pultilla kiinni pohjasta telineseen/ajopenkkiin. Luulisi, että noin korkea poljinviritelmä heiluisi käytön aikana.

Itse mietin aivan samaa, mutta aion joka tapauksessa tukea sen vielä takaa jotenkin... Ei tuo vaan voi pysyä paikallaan kahdella pultilla. Sivutuetkin on vain kaksi peltilevyä jotka todennäköisesti liikuvat sivusuunnassa ja nuo nivelet jotka muodostavat sen 45 asteen kulman, epäilen että nekään eivät ole riittävän jämäkät...

Joku kellä on T500RS ratti voisi tuota kokeilla, tai kertoa kokemuksia polkimista ylösalaisin, kestääkö "polkemista"? Eihän noilla ole eroja paljonkaan tuon rakennusmenetelmän suhteen?

E:Niin jos en sitten kokeile Fanatecin polkimia...
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Harmi, kun noita T3PA-Pro polkimia ei saa vielä mistään tilattua. Joka päivä katson parista suomalaisesta nettikaupasta, jos olisi jo ilmestynt tilattavaksi :D

Miltä muuten T500 polkimien tukevuus vaikuttaa GT/Rally asennossa? Nehän on vain kahdella pultilla kiinni pohjasta telineseen/ajopenkkiin. Luulisi, että noin korkea poljinviritelmä heiluisi käytön aikana.[/

Eikö kelpaa T3PA polkimet.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Ei kelpaa T3PA polkimet. Ainoa asia mikä niissä itselleni olisi hyvä on se jarrumodi, mutta se ei ole 100€ arvoinen. Laitoin muuten ihan vaahtomuovia t300 jarrupolkimen alle ja parani huomattavasti.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Minäkin testailin muutamia materiaaleja jarrumodiin, ja suikaleet telttapatjaa yhteen teipattuna on ollut toistaiseksi paras, saa nähdä säilyttääkö kimmoisuutensa miten pitkään.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Mua kans kiinnostais nuo T3PA-PRO polkimet. Nyt alux kyl käytän G27 polkimia T300 GTE:n kaverina. Eipä tarvi ainakaan tuskastella T300 mukana olevilla polkimilla. Toivottavasti itse ratti ei tuota kovin suurta pettymystä. Jarruadapteri tuli tiistaina ja itse rattipaketti on seurannan mukaan seinäjoella. Ehkä huomenna pääse testaamaan.:)

Edit. postipoika toi tänään rattipaketin. G27 ratti pois telineestä ja T300 tilalle. Pikaisen testin jälkeen totesin kaiken toimivan. Hyvin toimii toi Ricmotechin jarruadapteri. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Minäkin testailin muutamia materiaaleja jarrumodiin, ja suikaleet telttapatjaa yhteen teipattuna on ollut toistaiseksi paras, saa nähdä säilyttääkö kimmoisuutensa miten pitkään.

Eikös se ole samaa tavaraa kuin joku uretaani tai saumausvaahto? Sen pitäisi kyllä kestää, tai ainakin palautua kun sitä käyttää vain hetkellisesti rutistuksissa jarrun kanssa... Toki sitten aikaa myöden sekin rupeaa antamaan periksi, mutta ainahan tuon voi vaihtaa sitten.
Kokeilin itse uretaanipuslaa, mutta se meni sitten jo överiksi, oli liian jämäkkää tavaraa... :rolleyes:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Ei se ihan uretaania ole, rakennuspuolella taitaa routamatto olla samaa tavaraa, solumuoviksikin taidetaan haukkua.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Mites teillä,joilla on T300RS. Käynnistyykö konsoli(ps3) ratin ps-napista? T300GTE ei ainakaan käynnisty. Muuten kyl toimii kaikki napit samoin ku padilla. Jos muistan oikein,ni DFGT ei myöskään käynnistäny konsolia ps-napista?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Ei käynnisty PS3, eikä PS4. Sensijaan valmiustilassa ratti jää päälle ja kalibroi itseään muutaman minuutin välein, jos ei ota piuhaa irti..
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

No siinä ei kauvaa mennyt Project Cars yhteensopivuuden julkaisun jälkeen, kun kaikkien rattien hinnat nousi noin 50e Fanatechin verkkokaupassa.
Toivottavasti se Logitech tuki sieltä vielä tulee, muuten tulee kyllä kalliiksi.
 
Ylös Bottom